ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնում նոյեմբերի 10-ին տեղի ունեցավ «Ընդ եղեգան փող բոց ելաներ» խորագրով կլոր սեղան-քննարկում` մասնակցությամբ շիրակցի գրողներ Անդրանիկ Կարապետյանի, Շնորհիկ Շահինյանի, Ռոզա Հովհաննիսյանի ու Լուսինե Աղաջանյանի:
Ծրագրի նպատակն էր դեռահասների շրջանում ընդլայնել «Եղեգան փող» գրական-մշակութային պարբերաթերթի վերաբերյալ տեղեկատվությունը, ծանոթացնել Շիրակի մարզի ժամանակակից գրողների և նրանց ստեղծագործությունների հետ: Սաների մեջ սեր արթնացնել ընթերցանության հանդեպ, բացահայտել կենտրոնի ստեղծագործող սաներին և ապահովել թղթակցությունը «Եղեգան փող» գրական-մշակութային պարբերաթերթին:
Կենտրոնի «Մեսրոպյան այբուբեն» ընթերցասրահի ոգեվառ մթնոլորտն էլ ավելի թեժացրեց Եղեգան փողից դուրս հորդող լույսը…
Ցերեկույթն սկսվեց ներկա գտնվող բանաստեղծների խորհրդանշանական գործերի ընթերցմամբ: Այնուհետև սաներն ներկայացրեցին նրանց ստեղծագործական ուղին` համադրված ֆիլմերով ու սահիկներով, դուդուկի ու երգչախմբի անզուգական կատարմամբ:
Հայաստանի գրողների միության Շիրակի մարզային բաժանմունքի նախագահ Անդրանիկ Կարապետյանը ողջույունի խոսքը սկսեց իր հեղինակած ժամանակին համահունչ «Սահմանին» բանաստեղծության ընթերցումով:
«Առաջին անգամ չէ, որ «Ընտանիք» կենտրոնում կազմակերպվում է նմանատիպ բարձրակարգ միջոցառում, և մենք չենք զարմանում, այլ համոզվում ենք, որ կենտրոնի սաներն իրենց բարձրության վրա են: Այս միջոցառումը յուրօրինակ բանաստեղծական տոն կարելի է համարել գրողներիս համար: Այն խորհրդանշական նվեր է «Եղեգան փող»-ի խմբագրակազմի համար. մեզանից առաջ թերթի հոբելյանական 25-ամյակին նվիրված անդրադարձը դուք կատարեցիք: Դա պարտավորեցնում և ոգևորում է մեզ, որպեսզի գրական հունձքը հետայսու ավելի առատ լինի…», - իր խոսքում նշեց բանաստեղծ Ա. Կարապետյանը:
Աշխույժ հարց ու պատասխանի անկաշկանդ մթնոլորտում գրողները պատասխանեցին սաների և մանկավարժների հարցերին, անդրադարձան Եղեգան փող-ի ստեղծման պատմությանն ու հավատամքին:
Պարբերաթերթի խմբագիր, բանաստեղծուհի Ռոզա Հովհաննիսյանը նշեց, որ այսօրինակ հանդիպումները կյանքի ու արվեստի, փորձի ու փորձառության մեծ խտացումներ են, որոնք կանխորոշում են մեր հնարավոր հանդիպումներն ապագայի հետ` ի դեմս «Ընտանիք» կենտրոնի պայծառ աչքերով սաների…
Արձակագիր և մանկագիր Շնորհիկ Շահինյանն էլ առջարկեց շարունակական դարձնել հանդիպումները, քանզի գրող-ընթերցող անմիջական շփումը երկուստեք մեծ լիցքեր ու կենսականություն է տալիս և, անշուշտ, խթանում է սաների ընթերցասիրությունը…
Միջոցառման ավարտին բանաստեղծներն իրենց գրքերից նվիրեցին «Ընտանիք» կենտրոնի գրադարանին և ընթերցասեր սաներին` լիահույս, որ հաջորդ հանդիպումը չի ուշանալու:
«Բարձրագույն կրթություն չեն ստանում միայն բուհերում, այլ հենց նմանատիպ կենտրոններում, որտեղ հայրենասիրությունը, հայեցիությունն ու գրասիրությունը համակցվում են ազգային արհեստի ու արվեստի ուսուցմամբ...». հանդիպումն այսպես ամփոփեց Լուսինե Աղաջանյանը:
Զուբեյդա Հովհաննիսյան
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ