ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Երիտասարդները շարունակում են իրենց շահերի պաշտպանության ծրագրերը Տավուշում

Նոյեմբերի 14, 2017
Լուրեր կազմակերպություններից

Տավուշի մարզի Բերդավան, Հաղթանակ, Բաղանիս և Ոսկեվան համայնքների մոտ 45 երեխաներ արդեն երկրորդ տարին է, որ հանդիսանում են երեխաների շահերի պաշտպանության խմբերի անդամներ: Նախորդ տարում երեխաները մասնակցելով մի շարք դասընթացների և գործնական նախաձեռնությունների, իրենց համայնքներում բացահայտեցին որոշ խնդիրներ, որոնք առնչվում են հենց երեխաների շահերի պաշտպանությանը: Խմբերը համագործակցել են նաև որոշում կայացնողների հետ՝ ներկայացնելով իրենց համայնքային ծրագրերը, հաստատել գործնական համագործակցություն շահագրգիռ կողմերի հետ, իրականացրել սոցիալական հարցումներ բնակիչների, դպրոցականների, երիտասարդների, տեղական իշխանության ներկայացուցիչների շրջանում : Այս տարի ևս խմբերը մասնակցեցին շահերի պաշտպանության և մարդու իրավունքների  վերաբեյալ վերապատրաստման դասընթացների, որոնց ընթացքում մասնակիցները ձեռքբերոցին նոր գիտելիքներ մարդու իրավունքների , երիտասարդների քաղքացիական մասնակցականության բարձրացման մեթոդների, շահերի պաշտպանության կազմակերպման, ռեսուրսների համախմբման ու գործողությունների պլանավորման վերաբերյալ: Դասընթացներին խմբերը նաև հատուկ գործիքակազմի կիրառմամբ մշակեցին համայնքային հիմնախնդիրների հաղթահարման գործողությունների պլանները, որոնք կլինեն իրենց ճանապարհային քարտեզները գործընկերների շրջանակների, համայնքների բնակիչների, ՏԻՄ և կրթական հաստատությունների հետ համագործակցությամբ խնդիրները աստիճանական լուծման նպատակով: Դասընթացները և գործնական հանդիպումները խմբերի հետ  կլինեն շարունակական: Ծրագրի մասնակից, 14 ամյա Մանեի համար խմբում ներգրավված լինելը հնարավորություն է տալիս զարգացնելու այնպիսի կարողություններ ու գիտելիքներ, որոնք օգնում են մշտապես ակտիվ լինելուն և համայնքն ավելի լավ ճանաչելու.«Այս դասընթացներն օգնում են բացահայտելու մեր համայնքի այնպիսի խնդիրներ, որոնք առնչվում են մեզ՝ երեխաներիս: Կազմեցինք գործողությունների պլան, ուղերձներ: Այս ամենը մեզ աստիճանաբար մոտեցնում են մեր նպատակին՝ համայնքում համախմբմամբ  լուծել խնդիրներ»:

Շահերի պաշտպանության ծրագիրը թույլ է տալիս  կարողությունների ու գիտելիքների գործնական կիրառմամբ  մշակել  համայնքային նախագծեր եւ քաղաքացիական նախաձեռնությունների, քարոզարշավների ու այլ միջոցառումների իրականացման նպատակով, որոնցում ներգրավվում են նաեւ որոշում կայացնողների ու հանրությունը: Ծրագիրն իրականացվում է 6 մարզերում՝ Վորլդ Վիժն Հայաստան միջազգային բարեգործական  կազմակերպության կողմից :

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…