Հայաստանի բնության պետական թանգարանում «բնակվող» կենդանիները անհամբեր սպասում են Ձեզ՝ միասին բացահայտելու Հայաստանի բնաշխարհի գաղտնիքները:
21-րդ դար, երբ աշխարհը կանգնած է մի շարք բնապահպանական խնդիրների առջև, էլ ավելի արդիական է դառնում բնության պահպանության թեման, և մեծանում է բնապահպանություն քարոզող կառույցների դերն աշխարհում: Այդպիսի կառույց է հանդիսանում «Հայաստանի բնության պետական թանգարանը», որը գտնվում է քաղաքամայր Երևանի հենց սրտում` Տիգրան Մեծի 34 հասցեում:
Ծնված լինելով 1952 թվականին` տարածաշրջանում իր տեսակի մեջ եզակի այս թանգարանը ծանրակշիռ քայլեր է կատարում բնակչության բնապահպանական դաստիարակության և բնապահպանական կրթության, ինչպես նաև բնապահպանական քարոզչության իրականացման գործում:
Թանգարան մտնող յուրաքանչյուր այցելու, ամենակրտսերից մինչև ամենատարեցը, կարող է ծանոթանալ Հայաստանի՝ իր փոքր տարածքի համար չափազանց հարուստ ու ինքնատիպ կենսաբազմազանությանը:
Թանգարանում այցելուները կարող են տեսնել իրենց ծանոթ ու սիրելի կենդանիներին` ներկայացված խրտվիլակների տեսքով, ինչպես նաև ՀՀ Կարմիր գրքում ընդգրկված կենդանատեսակներին և բուսատեսակներին: Թանգարանում ներկայացվող բոլոր ցուցանմուշները բնական են:
Թանգարանում ներկայացված է նաև ակվարիումային ձկնատեսակների մշտապես գործող ցուցադրություն:
Թանգարանում կազմակերպվում են բնապահպանական թեմաներով հետաքրքրաշարժ և ուսանելի ժամանակավոր ցուցահանդեսներ, միջոցառումներ, մրցույթ-վիկտորինաներ, շնորհանդեսներ, ժամանցային ծրագրեր և խաղեր:
Թանգարանի գիտաշխատողների կողմից անցկացվող էքսկուրսիաների շնորհիվ այցելուները ոչ միայն տեսնում, հիանում և բացահայտում են բնության գաղտնիքները, այլև դառնում բնության իրական պաշտպաններ:
Հարգելի հայրենակիցներ` այցելելով Հայաստանի բնության պետական թանգարան, հուսով ենք, որ այդուհետ Ձեզանից յուրաքանչյուրը հետամուտ կլինի խնամքով և սրտացավությամբ վերաբերվել մեր բնությանը, պահպանել այն:
Մաքուր պահենք շրջակա միջավայրը և մեր քաղաքամայր Երևանը:
Հայաստանի բնության պետական թանգարան
Մեր հասցեն՝ ՀՀ, Երևան, Տիգրան Մեծի 34,
Հեռախոսահամարները՝ 011542516, 011527942
Կայքը՝ www.smn.am
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ