ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԿԳՆ գեղարվեստական դաստիարակության և մշակույթի մանկապատանեկան կենտրոնը 70 տարեկան է

Նոյեմբերի 9, 2017
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության Գեղարվեստական դաստիարակության և մշակույթի մանկապատանեկան կենտրոնը նշում է հիմնադրման 70-ամյակը: Հոբելյանի առիթով Հակոբ Պարոնյանի անվան երաժշտական թատրոնում կազմակերպվել է տոնական հանդիսավոր միջոցառում, որի ընթացքում կենտրոնի մի շարք երկարամյա աշխատակիցներ արժանացել են ԿԳՆ պարգևների: Պարգևները հանձնել է ՀՀ ԿԳ նախարարի տեղակալ Վահրամ Մկրտչյանը: Շնորհավորելով Գեղարվեստական դաստիարակության և մշակույթի մանկապատանեկան կենտրոնի սաներին և մանկավարժներին՝ նախարարի տեղակալն ընդգծել է, որ

կենտրոնի առաքելությունը եղել է արտադպրոցական գեղագիտական դաստիարակությունը, երեխաների հետ բարդ ու ազգանվեր աշխատանքը. «Այստեղ իրենց մշակութային  մկրտությունն են  ստացել հազարավոր երեխաներ, որոնցից շատերը հետագայում դարձան մեր երկրի արժանավոր և անվանի երգիչ-երգչուհիներ, գրողներ, կոմպոզիտորներ, երաժիշտ կատարողներ, դերասաններ, նկարիչներ. Օֆելյա Համբարձումյան, Վաչե Հովսեփյան, Ջիվան Գասպարյան, Սուրեն Գյանջումյան, Գևորգ Դաբաղյան, անունների թվարկումը կարելի է շարունակել: Նրանց բոլորին, անկախ ժամանակից, միավորել է գեղագիտական աշխարհընկալումը»,- նշել է Վ. Մկրտչյանը:

Մատաղ սերնդի կրթության, դաստիարակության գործում ներդրած ավանդի համար և Գեղարվեստական դաստիարակության և մշակույթի մանկապատանեկան կենտրոնի 70-ամյա հոբելյանի կապակցությամբ կենտրոնի հետևյալ աշխատակիցներն արժանացել են ԿԳՆ պարգևների, մասնավորապես նախարարության բարձրագույն պարգևով` «Ոսկե հուշամեդալով» պարգևատրվել են «Կարին» ավանդական երգի-պարի անսամբլի գեղարվեստական ղեկավար Գագիկ Գինոսյանը, «Սալսա» ժամանակակից և պարահանդեսային պարերի ստուդիայի գեղարվեստական ղեկավար Գևորգ Դոխոլյանը:

ԿԳՆ պատվոգրեր են հանձնվել «Արարատ»փողային նվագախմբի գեղարվեստական ղեկավար Տիգրան Ավագյանին, «Միլլենիում» սպորտային պարերի ստուդիայի  գեղարվեստական ղեկավար Քրիստինե Ավագիմյանին, Վարյա Մայիլյանին, իսկ դաշնամուրի և սոլֆեջիոյի դասատու Աստղիկ Բրուտյանը, դաշնամուրի դասատու Լուսյա Մանուչարյանը, ասեղնագործության և գոբելենի խմբակավար Գայանե Ինջյանը ստացել են ԿԳՆ շնորհակալագրեր:

ՀՀ Մշակույթի նախարարության բարձրագույն  պարգևով «Ոսկե հուշամեդալով»  պարգևատրվել է փոխտնօրեն  Սամվել Բալոյանը, ով Գեղարվեստական դաստիարակության և մշակույթի մանկապատանեկան կենտրոնում աշխատում է շուրջ 40 տարի:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…