ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության Գեղարվեստական դաստիարակության և մշակույթի մանկապատանեկան կենտրոնը նշում է հիմնադրման 70-ամյակը: Հոբելյանի առիթով Հակոբ Պարոնյանի անվան երաժշտական թատրոնում կազմակերպվել է տոնական հանդիսավոր միջոցառում, որի ընթացքում կենտրոնի մի շարք երկարամյա աշխատակիցներ արժանացել են ԿԳՆ պարգևների: Պարգևները հանձնել է ՀՀ ԿԳ նախարարի տեղակալ Վահրամ Մկրտչյանը: Շնորհավորելով Գեղարվեստական դաստիարակության և մշակույթի մանկապատանեկան կենտրոնի սաներին և մանկավարժներին՝ նախարարի տեղակալն ընդգծել է, որ
կենտրոնի առաքելությունը եղել է արտադպրոցական գեղագիտական դաստիարակությունը, երեխաների հետ բարդ ու ազգանվեր աշխատանքը. «Այստեղ իրենց մշակութային մկրտությունն են ստացել հազարավոր երեխաներ, որոնցից շատերը հետագայում դարձան մեր երկրի արժանավոր և անվանի երգիչ-երգչուհիներ, գրողներ, կոմպոզիտորներ, երաժիշտ կատարողներ, դերասաններ, նկարիչներ. Օֆելյա Համբարձումյան, Վաչե Հովսեփյան, Ջիվան Գասպարյան, Սուրեն Գյանջումյան, Գևորգ Դաբաղյան, անունների թվարկումը կարելի է շարունակել: Նրանց բոլորին, անկախ ժամանակից, միավորել է գեղագիտական աշխարհընկալումը»,- նշել է Վ. Մկրտչյանը:
Մատաղ սերնդի կրթության, դաստիարակության գործում ներդրած ավանդի համար և Գեղարվեստական դաստիարակության և մշակույթի մանկապատանեկան կենտրոնի 70-ամյա հոբելյանի կապակցությամբ կենտրոնի հետևյալ աշխատակիցներն արժանացել են ԿԳՆ պարգևների, մասնավորապես նախարարության բարձրագույն պարգևով` «Ոսկե հուշամեդալով» պարգևատրվել են «Կարին» ավանդական երգի-պարի անսամբլի գեղարվեստական ղեկավար Գագիկ Գինոսյանը, «Սալսա» ժամանակակից և պարահանդեսային պարերի ստուդիայի գեղարվեստական ղեկավար Գևորգ Դոխոլյանը:
ԿԳՆ պատվոգրեր են հանձնվել «Արարատ»փողային նվագախմբի գեղարվեստական ղեկավար Տիգրան Ավագյանին, «Միլլենիում» սպորտային պարերի ստուդիայի գեղարվեստական ղեկավար Քրիստինե Ավագիմյանին, Վարյա Մայիլյանին, իսկ դաշնամուրի և սոլֆեջիոյի դասատու Աստղիկ Բրուտյանը, դաշնամուրի դասատու Լուսյա Մանուչարյանը, ասեղնագործության և գոբելենի խմբակավար Գայանե Ինջյանը ստացել են ԿԳՆ շնորհակալագրեր:
ՀՀ Մշակույթի նախարարության բարձրագույն պարգևով «Ոսկե հուշամեդալով» պարգևատրվել է փոխտնօրեն Սամվել Բալոյանը, ով Գեղարվեստական դաստիարակության և մշակույթի մանկապատանեկան կենտրոնում աշխատում է շուրջ 40 տարի:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: