ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Առավել մտահոգիչ է ՀՆԱ-ի ու կրթության և գիտության ոլորտի հատկացումների տոկոսային հարաբերությունը

Նոյեմբերի 7, 2017
Պաշտոնական

Ազգային ժողովում  2018թ. բյուջեի քննարկման ժամանակ ՀՀ ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանը ներկայացրել է կրթության ոլորտին հատկացված ֆինանսավորման հիմնական առանձնահատկությունները: Լ. Մկրտչյանի բնորոշմամբ՝ բյուջետային քաղաքականությունը բնորոշում է պետության վերաբերմունքը կրթության նկատմամբ.« Բյուջետային քաղաքականության միջոցով որոշվում է կրթության ոլորտի հանդեպ երկրի մոտեցումը:Այս իմաստով փորձել ենք բյուջեն այնպես կազմել, որ պետական հատկացումները որևէ ծրագրի վրա բացասական ազդեցություն չունենան, և կարողանանք պոտենցիալ ստեղծել հետագայում ավելացման համար: Ուստի, 2018 թվականի բյուջեի հետ կապված առանձնապես մտահոգություններ չունենք: Մեզ  առավել մտահոգում  է ՀՆԱ-ի աճի պարագայում կրթության և գիտության ոլորտի հատկացումների տոկոսային հարաբերությունը՝ հետագա տարիների համար: Խնդիրը ներկայացվել է  նախագահին և նա ընդունելի է համարել մտահոգությունը: Մեր մոտեցումը հետևյալն է. 2019-20 թվականների համար պետք է այս խնդիրը կարգավորենք և փորձենք միջնաժամկետ ծախսային ծրագրերով այդ լուծումը տալ: Ի վերջո, կա մի կարմիր գիծ, եթե մեր նման երկրների համար սահմանվել է ՀՆԱ-ի 2 տոկոսը, ապա դրանից  ներքև չի կարելի իջնել:  Ինչ վերաբերում է 600 մլն. դրամի տարբերությանը, որը  2017 թվականի բյուջեի հետ համեմատած 2018թ.-ին ունենք. այս տարբերությունը  չի անդրադառնում բովանդակային ծրագրերին,այդ նվազումը ընդամենը տեխնիկական խնդիրներով է պայմանավորված: Սա ես համարում եմ կարևոր սկզբունք»,- նշել է Լ. Մկրտչյանը :

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…