ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը «Գյումրու օր» խորագրով ծրագրի շրջանակում հոկտեմբերի 1-ին իր ակտիվ մասնակցությունն ունեցավ քաղաքի օրվան նվիրված ամենամյա տոնակատարություններին:
Ծրագրի նպատակն էր բարձրացնել հետաքրքրությունն ազգային արհեստի ու արվեստի նկատմամբ, ցուցադրել սաների կատարած կիրառական արվեստի տարբեր ճյուղերի աշխատանքները, խթանել մշակութային համագործակցությունն այլ հաստատությունների հետ և կարևորել արտադպրոցական կրթության դերը:
<Ընտանիք> կենտրոնի նախաձեռնությամբ Անի թաղամասում, Սբ. Հ. Մծբնեցի եկեղեցու բակում քաղաքացիների համար կազմակերպվել էր տոնական համերգ՝ կենտրոնում գործող պարարվեստի, մարտական արվեստի, ազգագրական երգ ու պարի խմբակների սաների մասնակցությամբ։
Տոնական տրամադրությունը շարունակվեց նաև Քըրք Քըրքորյանի անվան ճեմափողոցում, որտեղ տեղի ունեցավ ավանդական դարձած Արհեստների փառատոնը։ Ցուցահանդեսին կենտրոնը ներկայացավ իր սաների ձեռագործ աշխատանքների և ռոբոտների ցուցադրմամբ։ Սաների աշխատանքներն արտացոլում էին սեփական նվիրումն ազգային մշակույթի ու ավանդույթների նկատմամբ և միտված էին դրանց վերականգնմանն և պահպանմանը: Ազգային արհեստով ու արվեստով հետաքրքրվող անձանց համար կենտրոնի սաների կողմից ցուցադրվեց գորգի, կարպետի, կավե իրերի և արծաթյա զարդերի պատրաստման աշխատանքային գործընթաց:
«Ընտանիք» կենտրոնի սաների մտքի և ձեռքի ստեղծած, ազգայինի ու ավանդականի համադրմամբ ինքնատիպ ստեղծագործություններն անտարբեր չթողեցին գյումրեցիներին, քաղաքային և մարզային իշխանությունների ներկայացուցիչներին և, իհարկե երկրի ղեկավարին: Նախագահ Սերժ Սարգսյանը հետաքրքրվեց <Ընտանիք> կենտրոնի սաների աշխատանքներով, հարցեր ուղղեց ցուցադրված նմուշների պատրաստման և կիրառելիության վերաբերյալ, առանձնակի ուշադրությամբ ուսումնասիրեց ռոբոտաշինության ոլորտը, խրախուսեց նրանց շարունակել ստեղծագործել և նպաստել քաղաքի մշակութային զարգացմանը։
Կենտրոնի տնօրեն Արթուր Մինասյանը հանրապետության ղեկավարին հանձնեց կրթօջախի հիմնադրման 25 ամյակի կապակցությամբ ստեղծված Երախտագիտության հուշակոթողի մանրակերտ, որը խորհրդանշում էր աղետյալ երկրաշարժ վերապրած ժողովրդի ցավը, աստվածային սերն ու մարդկային նվիրվածությունը, նոր կյանքի սկիզբը՝ լի հույսով, լույսով և գիտությամբ։
Հ. Սարգսյան
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: