ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Օգոստոսյան խորհրդակցությունները մոտենում են եզրագծին

Օգոստոսի 30, 2017
Պաշտոնական

Տեղի է ունեցել Երևան քաղաքի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների տնօրենների օգոստոսյան խորհրդակցությունը, որին մասնակցել են ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը, Երևանի քաղաքապետ Տարոն Մարգարյանը, մայրաքաղաքի հանրակրթական և ավագ դպրոցների տնօրենները: Ողջունելով ներկաներին՝ ԿԳ նախարարը նշել է, որ ամփոփելով օգոստոսյան խորհրդակցությունների շարքը՝ ոլորտի ներկայացուցիչներին և հանրությանն է ներկայացվել աշխատանքների այն ողջ ծավալը, որ ողջ տարին պետք է իրականացվի: «Կրթության ոլորտի առջև ծառացած մարտահրավերները պահանջում են բոլորիս ջանքերի միավորում և համալիր աշխատանք՝ անկախ վարչական պատասխանատվությունից: Մենք հիմա միջառարկայական կապերով փորձում ենք կրթական համակարգի բուրգը հստակ ձևավորել։ Շուտով պատրաստ կլինի Կրթության զարգացման մինչև 2030 թվականի պետական ծրագիրը, որի ներքո կձևավորվի երեք կարևոր ծրագիր՝ հանրակրթության պետական ծրագիր, բարձրագույն կրթության համակարգ և միջին մասնագիտական կրթության համալիր ծրագիր: «Ուսուցիչ» նախաձեռնությամբ էլ ուզում ենք մշակել մոտիվացված համակարգ, որը կնպաստի ուսուցչի մասնագիտական որակի բարձրացմանը, նրա սոցիալական վիճակի բարելավմանը և կնախանշի հեռանկարային զարգացումները՝ դրանով իսկ նպաստելով ուսուցչի հեղինակության վերականգնմանը: Մենք պետք է հասկանանք, որ դպրոցի առաքելությունը եռամիասնության մեջ է՝ գիտելիք, դաստիարակություն և հմտություն: Երբեմն հմտային հատկությունները՝ բնապահպանություն, քաղաքացիական կրթություն, ֆինանսական, ձեռնարկատիրական և տարբեր այլ ուղղություններ, արագ ձևավորում ենք իբրև առարկաներ, մտցնում մեր ուսումնական պլանները և դուրս մղում գիտելիք պարունակող առարկաները: Մենք պետք է կարողանանք դրանք առանձնացնել: Ավագ դպրոցներում պետք է երեխաներին սովորեցնենք հմտություններ, որով նրանք կարողանան ապրել իբրև քաղաքացի: Եթե այս համամասնությունը վերականգնենք, մեր կրթական համակարգում որակը շատ արագ կբարձրանա, որի արդյունքում կպատրաստենք հայրենասեր, իր ուժերին վստահ, աշխարհի բոլոր փոփոխություններին դիմագրավելու պատրաստ և գիտելիք ունեցող երիտասարդ»,-նշել է Լևոն Մկրտչյանը՝ ընդգծելով, որ հմտությունները պետք է թողնել դպրոցների հայեցողությանը. «Մենք պիտի ունենանք լրացուցիչ հետդասարանային կրթության մշակված 10-12 ծրագիր, որոնք կտրամադրենք դպրոցներին՝ դրանք թողնելով վերջիններիս ընտրությանը:  Ծրագրերից երկուսի ֆինանսավորումը պետությունը կվերցնի իր վրա: Առհասարակ, ուսումնական հաստատությունը պետք է սկսի աշխատել դպրոցական ժամերից դուրս: Այս խնդիրները դնել պարտադիրի շրջանակում կամ ստիպել դպրոցներին, իհարկե, ճիշտ չէ»,-նշել է նախարարը՝ հավելելով, որ պետք է բեռնաթափել նաև ուսուցչի ավելորդ ծանրաբեռնվածությունը: «Եթե կարողանանք ֆինանսավորման հիմքը գտնել և հասնել նրան, որ յուրաքանչյուր ուսուցիչ ունենա պլանշետ, եթե կարողանանք էլեկտրոնային դասամատյան վարել, խնդիրները մեխանիկորեն կլուծվեն: Ներկայումս այդ հարցով բանակցությունների մեջ ենք մասնավոր սեկտորի հետ: Առհասարակ ուսուցիչը պետք է մեկ աշխատանք կատարի»,-նշել է նախարարը: Լևոն Մկրտչյանը տնօրեններին հորդորել է ակտիվ լինել և իրենց մասնագիտական դիտողությունները հայտնել բոլոր նախագծերի վերաբերյալ: «Ամբողջ տարի լինելու է ակտիվ քննարկումների փուլ, ուստի բոլոր շահագրգիռ կողմերին հրավիրում ենք բովանդակային հարցերի լուրջ ակտիվ քննարկման: Մենք իրավունք չունենք այլևս սխալվելու և շուտափույթ որոշումներ կայացնելու, քանի որ կրթական համակարգում այդ սխալները երևում են 5-10 տարի հետո»,-ընդգծել է նախարարը:
Քաղաքապետ Տարոն Մարգարյանն իր հերթին ներկայացրել է այն հիմնական դիտարկումները, որոնք կարևոր դերակատարում կարող են ունենալ կրթօջախների արդյունավետ գործունեության ու կրթական որակի բարելավման համար: Երևանի քաղաքապետն առանձնակի կարևորել է հիմնական ու ավագ դպրոցների ակտիվ համագործակցությունը: 
Հանդիպման ընթացքում տնօրենները մի շարք հարցեր են ուղղել նախարարին, որոնք հիմնականում վերաբերել են համընդհանուր ներառականության անցման,  երեխայի դպրոց ընդունման և ազատման կարգի, ուսուցչի թափուր տեղի համար հայտարարված մրցույթի խնդիրներին:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան