ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Տավուշի մարզի շահերի պաշտպանության խմբերն ամփոփեցին իրենց աշխատանքները

Օգոստոսի 30, 2017
Լուրեր կազմակերպություններից

Տավուշի մարզի Ոսկեվան, Բաղանիս, Բերդավան և Հաղթանակ   համայնքների մոտ 50 երեխաներ  ընդգրկված են երեխայի շահերի պաշտպանության ծրագրում, որը նշյալ համայնքներում իրականացվում է Վորլդ Վիժն Հայաստան միջազգային բարեգործական կազմակերպության կողմից երեխաների շահերի պաշտպանության խմբերն ամփոփեցին իրենց գործունեության  արդյունքները  տարեկան  ֆորումների ընթացքում, որին մասնակցում էին  համայքների ավագանու անդամներ, համայնքների ներկայացուցիչներ, հասարակական կազմակերպությունների, դպրոցների  և Տավուշի մարզի երեխայի, ընտանիքի և կանանց իրավունքների բաժնի ներկայացուցիչներ:

Ներկայացվել  են  տարվա ընթացքում ծրագրով իրականացված գործողությունները, նախաձեռնությունները, իրականացված համայնքային ծրագրերը և դրանց արդյունքները, քննարկվել  ապագա անելիքների և որոշում կայացնողների հետ համագործակցության  խորացման  հետ կապված հարցեր: Միջոցառումներին  որոշում կայացնողների և այլ կառույցների ներկայացուցիչների  կողմից բարձր է գնահատվել  խմբերի  գործունեությունը և վերահաստատել են, որ   երեխաները կարողանում են իրենց համայնքների հարցերի շուրջ մտածել, դրանց լուծման գործում երկխոսություն ծավալել որոշում կայացնողների հետ և կարևորում են իրենց դերը համայնքների զարգացման գործում:

Ծրագրի մասնակից 15-ամյա Ժաննան նշում է. «Երբ միացա ծրագրին և մասնակցեցի  տարբեր նախաձեռնությունների, բարդույթներից  ազատվեցի, որը մինչ այդ ունեի և  խանգարում էին  լինել ակտիվ:  Այժմ կարողանում եմ անկաշկանդ ներկայացնել  իմ կարծիքն ու տեսակետը և զգում եմ, թե որքան եմ փոխվել ծրագրին մասնակցելով»: 15-ամյա Լիլիթը կարևորում է իր դերը համայնքում՝ կիրառելով ստացած գիտելիքներն ու կարողությունները: Իսկ 14-ամյա Նարինեի հավաստմամբ, ինքը արդեն կարողանում է հիմնախնդիրների վերաբերյալ հանրային հարցումների մասնակցել և գտնել լուծման ճանապարհներ: Հաղթանակ համայնքի միջնակարգ դպրոցի տնօրեն, պարոն Գ.Բիջոյանը ողջունեց այս ծրագիրը, նշելով, որ երեխաների մոտ ակտվիության ցուցանիշն է բարձրացել ու շատ է կարևոր, որ երեխաները համայնքում կարողանում խնդիրներ վեր հանել, դրանց առաջնայնությունը որոշել ու հետևողական լինել դրանց լուծման հարցում: Երեխաները նաև ստացան մասնակցության հավաստագրեր:

Ծրագրի շրջանակում  երեխաները վերապատրաստվել են  մարդու իրավունքների, շահերի պաշտպանության և որոշումների կայացման գործընթացում մասնակցության մեխանիզմների, կարիքների գնահատման, տվյալների հավաքագրման  ու վերլուծման դասընթացներին մասնակցելով, իրականացրել հարցումներ, մշակել գործողությունների պլան և ձեռնամուխ եղել համայնքային նախագծերի մշակմանը և իրականացմանը:  Ծրագիրը կրկին կշարունակվի հոկտեմբերից:

Շահերի պաշտպանության խումբը, որը ներառում է նշյալ համայնքների մոտ 33 երեխա, դասընթացների միջոցով ձեռք են բերում գիտելիքներ ու հմտություններ՝ համայնքային նախագծեր և քաղաքացիական նախաձեռնությունների, քարոզարշավների ու այլ միջոցառումների իրականացման նպատակով, որոնցում կներգրավվեն նաև որոշում կայացնողներին ու հանրությանը: Ծրագիրն իրականացվում է 6 մարզերում՝ Վորլդ Վիժն Հայաստան միջազգային կազմակերպության կողմից :

ՎՎՀ Իջևանի գրասենյակ

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…