ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը և նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը ներկա են եղել Կրթության տեսչական մարմնի՝ տարվա ամփոփիչ միջոցառմանը:
ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը կարևորել է Կրթության տեսչական մարմնի գործունեությունը՝ ընդգծելով, որ կառույցը շարունակաբար պետք է հետադարձ կապի մեջ լինի ոլորտի շահակիցների հետ. «Պարբերաբար լսելով նախաձեռնվող գործողությունների և քայլերի արձագանքը՝ առաջին հերթին հնարավորություն ենք ունենում լավարկելու մեր աշխատանքները: Անցնող տարին իսկապես շատ կարևոր է հատկապես «Կրթության բնագավառի տեսչական վերահսկողության մասին» օրենքի ընդունմամբ, որը կրթության ոլորտում վերահսկողության նոր գործիքակազմեր ներդնելու հնարավորություն է ապահովում՝ համահունչ ոլորտի բովանդակային բարեփոխումներին: Դրանց նպատակն է խրախուսել ուսումնական հաստատությունների ինքնավարությունը, այդ թվում՝ մեծապես շեշտադրելով մանկավարժական ինքնավարությունը՝ միաժամանակ վերջնարդյունքների վրա հիմնված վերահսկողություն իրականացնելու նոր հնարավորությունների ընձեռմամբ: 2025 թվականը պետք է դիտարկենք անցումային՝ Տեսչական մարմնի գործունեության մեջ նոր մշակույթ ներդնելու առումով»։
Նախարարն անդրադարձել է կրթական հաստատություններում ապահով և անվտանգ միջավայրի ապահովմանը՝ որպես սովորելու ամենակարևոր նախապայմաններից մեկը. «Ուսուցիչը, սովորողը, տնօրենը արդյունք կարող են ունենալ միայն այն դեպքում, եթե իրենց պաշտպանված են զգում: Մենք իսկապես կարիք ունենք լրջորեն վերանայելու անվտանգ և ապահով կրթական միջավայրի մասին մեր պատկերացումը. որո՞նք են այն գործոնները, որոնք կրթության ոլորտում փոխադարձ հարգանքի, արժանապատիվ հարաբերությունների, ապահովության, պաշտպանության և համակեցության ներդաշնակ միջավայր են ձևավորում: Այս խնդիրը, կարծում եմ, կրթության ամենալուրջ մարտահրավերներից է»:
Նա առանձնակի շեշտադրել է նաև կիբեռանվտանգության կարևորությունը՝ որպես պաշտպանվածության առանցքային բաղադրիչ: Նախարարը համակարգի ամենալուրջ մարտահրավերներից առանձնացրել է նաև դպրոցների կառավարման արդյունավետության բարձրացումը՝ որպես Տեսչական մարմնի գործունեության կարևոր ուղղություն: Նրա խոսքով՝ բարեփոխումների այս փուլում նախարարությունը կառավարման խնդիրների լավարկման ուղղությամբ Կրթության տեսչական մարմնից առաջարկությունների փաթեթ է ակնկալում: Ամփոփելով խոսքը՝ Ժաննա Անդրեասյանը շնորհակալություն է հայտնել գործընկերներին կատարած աշխատանքի համար և մաղթել արդյունավետ աշխատանքային տարի:
Կրթության տեսչական մարմինը ներկայացրել է 2025 թվականի հիմնական աշխատանքներն ու արձանագրված արդյունքները: Մարմնի ղեկավար Վաղարշակ Մատիկյանը պանելային քննարկման ընթացքում նշել է կրթության ոլորտում տեսչական վերահսկողության զարգացման հիմնական ուղղությունները 2026 թվականի համար:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան