ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը որպես բանախոս հյուրընկալվել է Սևանի համայնքային մշակութային կենտրոնում՝ կենտրոնի նախաձեռնած «Նկուղային հանդիպումներ» խորագրով երիտասարդական հարթակի շրջանակում։
Նախարարի տեղակալը ներկայացրել է երիտասարդության ոլորտում կատարված աշխատանքները, արձանագրված ձեռքբերումները, Կառավարության՝ երիտասարդական ոլորտին ուղղված քաղաքականությունը, ինչպես նաև պատասխանել ներկաների հարցերին։ Ծավալվել է արդյունավետ քննարկում՝ երիտասարդների ներկայացրած առաջարկությունների և դիտարկումների շուրջ:
Որպես առաջնային ձեռքբերում՝ Արթուր Մարտիրոսյանը, մասնավորապես, անդրադարձել է այս տարվա մարտին ընդունված «Երիտասարդական քաղաքականության մասին» ՀՀ օրենքին՝ ընդգծելով դրա կարևորությունը երիտասարդական քաղաքականության իրագործման համատեքստում։ Անդրադառնալով օրենքի առանձին դրույթներին՝ նա, մասնավորապես, շեշտել է երիտասարդական աշխատողների ինստիտուտի զարգացման և երիտասարդական կենտրոնների ստեղծման կարևորությունը։ Նախարարի տեղակալի խոսքով՝ օրենքը մշակվել է տարբեր երիտասարդական կառույցների հետ համագործակցությամբ՝ ընդգրկելով նրանց ներկայացրած բազմաբնույթ առաջարկները։ Արթուր Մարտիրոսյանը նշել է նաև, որ օրենքի մշակման գործընթացի մասնակցայնությանը կարևոր է ՀՀ կառավարության որդեգրած ժողովրդավարության զարգացման սկզբունքների համատեքստում։
Նախարարի տեղակալը ներկայացրել է նաև երիտասարդական կենտրոնների գործունեությունը՝ որպես պետություն-համայնք-քաղհասարակություն համագործակցության արդյունք. «Պետությունն ամեն կերպ աջակցու է երիտասարդներին ու երիտասարդական կենտրոններին՝ մեթոդական աջակցությամբ, ցանցային համագործակցության տրամաբանությամբ կենտրոններին միմյանց հետ հորիզոնական հարաբերությունների մեջ ներառմամբ, միջազգային համագործակցության մեջ ներգրավմամբ, զարգացման գործընկերների հետ հարաբերությունների զարգացմամբ և համագործակցային այլ ձևերով։ Այս կենտրոններում ապահովված են երիտասարդական լավագույն միջավայրերը, և նախարարությունը դրանք դիտարկում է որպես երիտասարդական քաղաքականության կարևոր հանգույցներ՝ կարևորելով քաղհասարակության կառույցների հետ սոցիալական գործընկերությունը»։
Նա կոչ է արել երիտասարդներին շարունակաբար կրթվել, զարգանալ, դառնալ իրենց համայնքում փոփոխություն բերողներ՝ լինելով նախաձեռնող, բարձրաձայնելով խնդիրների մասին և ներգրավվելով դրանց լուծմանը և համայնքների զարգացմանը:
Երիտասարդները նախարարի տեղակալին ուղղել են տարաբնույթ հարցեր, որոնք վերաբերել են ինչպես երիտասարդությանը, այնպես էլ կրթությանը, մշակույթին, սպորտին, ԿԳՄՍ նախարարության դրամաշնորհներին, երիտասարդության ոլորտի պետական աջակցության ծրագրերին և այլն:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան