ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Հասմիկ Ավագյանն այցելել է Երևանի հրաձգության մանկապատանեկան մարզադպրոց, որի տարածքում գործում է նաև Հայաստանի հրաձգության ֆեդերացիան:
Նախարարի տեղակալը մարզադպրոցի տնօրեն, ֆեդերացիայի գլխավոր քարտուղար Արեգ Սարիբեկյանի և Հայաստանի հրաձգության հավաքականի գլխավոր մարզիչ Սեյրան Նիկողոսյանի ուղեկցությամբ շրջել է մարզադպրոցում, ծանոթացել ուսումնական և մարզումային պայմաններին:
Հասմիկ Ավագյանը հանդիպում է ունեցել մարզադպրոցի սաների, մարզիչ-մանկավարժների հետ, ինչպես նաև հավաքականում ընդգրկված մազիկների և մարզիչների հետ:
Հավաքականն այժմ պատրաստվում է 2026 թվականի փետրվարի 27-ից մարտի 5-ը Երևանում կայանալիք Հրաձգության մեծահասակների Եվրոպայի առաջնությանը, որն անցկացվելու է Կարեն Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրում:
Հայաստանի հավաքականի մարզիկները մրցումներին մասնակցելու են օդամղիչ հրացան, օդամղիչ ատրճանակ և վազող թիակ մրցաձևերում: Հավաքականն այժմ ակտիվորեն մարզվում է՝ բարձր արդյունքներ ապահովելու ակնկալիքով:
«Հայաստանն ունի հրաձգության ձևավորված ավանդույթներ և մշակույթ. պետք է անենք ամեն ինչ արդյունքների լավարկման համար: Այս առումով ազգային հավաքականի թիմից սպասելիքները մեծ են»,-ասել է Հասմիկ Ավագյանը՝ շնորհակալություն հայտնելով մարզիկներին ու մարզիչներին ամենօրյա աշխատանքի համար:
Նախարարի տեղակալը ծանոթացել է ԵԱ-ի նախապատրաստական աշխատանքներին, քննարկել առաջնության կազմակերպմանը և անցկացմանը վերաբերող աշխատանքային մի շարք հարցեր: Նշվել է, որ Հրաձգության Եվրոպայի մեծահասակների առաջնությանն ակնկալվում է ավելի քան 4 տասնյակ երկրների մասնակցություն:
Հասմիկ Ավագյանը կարևորել է ԵԱ-ի պատշաճ անցկացումը՝ ընդգծելով, որ ԿԳՄՍ նախարարությունը և ֆեդերացիան պետք է ձեռնարկեն անհրաժեշտ բոլոր քայլերը, որպեսզի Հայաստան ժամանող մարզիկները, միջազգային մրցավարներն ու հյուրերը համոզվեն՝ Հայաստանը բարձրակարգ սպորտային միջոցառումների կազմակերպման լուրջ ներուժ ունի: Նշվել է, որ Հրաձգության Եվրոպայի մեծահասակների առաջնության պատշաճ կազմակերպման նպատակով նախարարության աջակցությամբ համապատասխան գույքի ձեռքբերում է նախատեսվում, որը հետագայում՝ առաջնության ավարտից հետո, կտրամադրվի Երևանի հրաձգության մանկապատանեկան մարզադպրոցին՝ ուսումնական և մարզական նպատակներով օգտագործելու համար:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան