Կոմիտասի անվան կամերային երաժշտության տանը կայացել է «Հովեր» պետական կամերային երգչախմբի տարեվերջյան համերգը։ Միջոցառմանը ներկա է եղել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը:
Ծրագրում հնչել են՝ Աննա Ազիզյան («Զուգահեռ» խմբերգային ներկայացումից հատվածներ), Ռայմոնդ Մյուրեյ, Շաֆեր («Էպիտաֆիա լուսնի լույսին»), Կոմիտաս («Շորորա»), Յոհան Սեբաստիան Բախ (Խորալ BWV 60 կանտատից), Լուչանո Բերիո («Փող, փող, հատված «Լոնդոնյան աղմուկներ» շարքից»), Ջոն Քեյջ (Երկու հատված «Հյուրասենյակային երաժշտություն» շարքից՝ «Սկիզբ» և «Պատմություն», ինչպես նաև հատված Դանիլ Խարմսի «Ելիզավետա Բամ» պիեսից), Արթուր Ալեքի (Երեք հատված Դանիլ Խարմսի «Դիպվածներ» շարքից. «Երազը ծաղրում է մարդուն», «Ապրում էր շիկահեր մի մարդ», «Ընկնող պառավները», առաջին կատարում), Էրնստ Թոխի («Աշխարհագրական ֆուգա» առաջին կատարում), Սեմի Ֆայն («Ամենուր քեզ եմ տեսնում»), Վաչե Շարաֆյանի («Զարմանալի պարզ ու հասարակ բաներ» խմբերգային ներկայացումից հատվածներ), Աննա Ազիզյան («Սիրուն աղջիկ», Մընիներ):
Երգչախմբավար՝ Սոնա Հովհաննիսյան, երգչախմբավարի օգնական՝ Տաթևիկ Դանիելյան: Կոնցերտմայստեր՝ Կիմա Օհանյան, մենակատարներ՝ Արամո Մամիկոնյան (շեփոր, ակորդեոն), Աշոտ Մարգարյան (հարվածային գործիքներ), Սոնյա Ենգիբարյան (տավիղ), Վահագն Բաբլոյան (կախոն)։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան