ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Հասմիկ Ավագյանն ընդունել է Խուլերի հայկական սպորտային կոմիտեի ներկայացուցիչներին՝ կոմիտեի նախագահ Գրիգոր Գրիգորյանի գլխավորությամբ: Հայաստանի սուրդլիմպիկ հավաքականի մարզիկները նոյեմբերի 12-26-ը Ճապոնիայի Տոկիո քաղաքում մասնակցել են սուրդլիմպիկ խաղերին և 4 մեդալ նվաճել:
Հավաքականի կազմում ընդգրկված 9 մարզիկները հանդես են եկել 4 մարզաձևում՝ հունահռոմեական ոճի ըմբշամարտ, ազատ ոճի ըմբշամարտ, կարատե, ձյուդո: Կարատե մարզաձևում Հայաստանը մասնակցել է առաջին անգամ:
Արծաթե մեդալ է նվաճել հունահռոմեական ոճի ըմբիշ Նարեկ Նիկողոսյանը (87 կգ), բրոնզե մեդալներ՝ հունահռոմեական ոճի ըմբիշ Սարգիս Սարգսյանը (60 կգ), ազատ ոճի ըմբիշ Սենիկ Սերոբյանը (57 կգ) և Գագիկ Ոսկանյանը՝ կարատե մարզաձևում (67 կգ):
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Հասմիկ Ավագյանը շնորհավորել է մարզիկներին գրանցած արդյունքների կապակցությամբ և նշել. «Շատ ուրախ եմ, որ հնարավորություն ունենք ձեզ հետ ոչ միայն քննարկելու ոլորտային ընթացիկ հարցեր, այլև շնորհակալություն հայտնելու նվաճումների համար: Ուզում եմ ընդգծել, որ ձեր աշխատանքը տեսանելի է պետության համար, և դուք առանձնահատուկ դեր ունենք Հայաստանի Հանրապետության սպորտային նվաճումների պատմության մեջ: Ձեր շնորհիվ հեռավոր Ճապոնիայում բարձրացվեց Հայաստանի դրոշը, և մրցող բազմաթիվ երկրներ ճանաչեցին մեր երկիրը»:
Մարզիկները ևս շնորհակալություն են հայտնել ընդունելության համար՝ նշելով, որ ձեռք բերած մեդալները տքնաջան աշխատանքի արդյունք են:
Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են ոլորտի զարգացմանը, մարզիկների խրախուսմանն առնչվող մի շարք հարցեր:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան