1988 թվականի դեկտեմբերի 7-ին ավերիչ երկրաշարժի զոհերի հիշատակը հավերժ մնացել է յուրաքանչյուրի հիշողություններում, և այդ ոգեշնչման միջոցառումը «Ընտանիք» կենտրոնում մեկնարկեց մեկ րոպե լռությամբ։
Հատուկ երաժշտական ծրագրով շարունակվեց միջոցառումը, որում ընդգրկված էին Կոմիտասի, Վիվալդիի, Ալբինոնիի և Հայկոյի ստեղծագործությունները՝ «Մի սար» նվագախմբի կատարմամբ, գեղարվեստական ղեկավար, դիրիժոր Արևիկ Թանաշեան և դաշնակահարուհի, պրոֆեսոր Մարիամ Մարգարյան։ Երգեհոնի յուրահատուկ նվագակցությունը փոխանցեց անխախտ հուզական և զգայական մթնոլորտ, որն առավել ընդգծեց այս դժվարին հիշատակի կարևորությունը։ Դասական երաժշտության երեկոն ոչ միայն հիշեցրեց մեզ անցյալի աղետը, այլև վառեց մեր մեջ կարեկցանքի ու հարգանքի խարույկը՝ ի հիշատակ բոլոր նրանց, ովքեր չէին ապրել իրենց ամբողջական կյանքի երջանկությունն ու խաղաղությունը։
88-ի երկրաշարժը թողեց ընդմիշտ խոր հետք մեր պատմության մեջ, բայց այն նաև միասնական պայքարի ու համերաշխության խորհուրդ է՝ մեզ հիշեցնելով, որ պետք է սատարենք միմյանց նման դժվարին արհավիրքին։
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան