ՌԴ մայրաքաղաք Մոսկվայում կայացել է ԱՊՀ անդամ պետությունների հումանիտար համագործակցության միջպետական հիմնադրամի (ՀՀՄՀ) վարչության և Հումանիտար համագործակցության խորհրդի (ՀՀԽ) համատեղ տարեվերջյան նիստը:
Նիստին մասնակցել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը՝ որպես ՀՀՄՀ վարչության նախագահ: Նա հանդես է եկել ողջույնի խոսքով՝ կարևորելով ՀՀՄՀ վարչության և հիմնադրամի գործադիր տնօրենության աշխատանքը և ՀՀՄՀ շրջանակում իրականացվող միջոցառումները և ընդգծել անդամ երկրների միջև համագործակցության ընդլայնման անհրաժեշտությունը։
Դանիել Դանիելյանը ՀՀՄՀ վարչության անդամներին տեղեկացրել է նաև «Մեղրին՝ 2026 թ. ԱՊՀ մշակութային մայրաքաղաք» ծրագրի նախապատրաստական աշխատանքների ընթացքի մասին։
Ողջույնի խոսքով հանդես են եկել նաև ՀՀՄՀ վարչության փոխնախագահ Միխայիլ Շվիդկոյը և ԱՊՀ Գործադիր կոմիտեի ներկայացուցիչ Ալեքսեյ Սազոնովը։
Օրակարգային հարցերից էին 2025 թվականի ընթացքում ՀՀՄՀ-ի իրականացրած ծրագրերի ամփոփումը, 2026 թվականի մշակութային միջոցառումների ծրագրի հաստատումը, «Звезды содружества» և «Содружество дебютов» մրցանակաբաշխությունների թեկնածուների ներկայացումը, ինչպես նաև 2026 թվականին ԱՊՀ երկրների ստեղծագործ մտավորականության հերթական համաժողովի կազմակերպումը:
Նիստի ընթացքում ՀՀՄՀ հիմնադրամի գործադիր տնօրեն է վերընտրվել Անատոլի Իկսանովը։ Միաժամանակ որոշվել է, որ հաջորդ համատեղ նիստը կկայանա 2026 թվականի ապրիլ-մայիս ամիսներին Աշխաբադում՝ ԱՊՀ ստեղծագործական մտավորականության համաժողովի շրջանակում։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան