ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն այսօր հանդիպել է Հայաստանի հանրային խորհրդի անդամներին՝ նախագահ Արա Խզմալյանի գլխավորությամբ:
Օրակարգում «Իրական Հայաստանի գեղագիտության տեղորոշման և աջակցության» հայեցակարգի քննարկումն էր:
Նախարար Ժաննա Անդրեասյանը ողջունել է ներկաներին և շնորհակալություն հայտնել շրջանառության մեջ գտնվող հայեցակարգի նկատմամբ հետաքրքրություն ցուցաբերելու համար. «Կարծում եմ՝ հայեցակարգային փաստաթղթերի վերջնարդյունքից ոչ պակաս կարևոր են դրա քննարկման ընթացքն ու կառուցողական երկխոսությունը: Այս հայեցակարգի կարևոր նպատակներից է՝ պետության զարգացումը փոխկապակցել ներկա իրողություններին և հասկանալ, թե ինչքանով է գեղագիտության համակարգը դրան նպաստում»:
Ըստ նախարարի՝ հայեցակարգում շեշտադրված են նաև մշակութային կյանքի հասանելիությանը և միջավայրի գեղագիտությանը վերաբերող խնդիրներ՝ սկսած բնակավայրերի արտաքին տեսքից մինչև իրականացրած ծրագրերի թիրախային բովանդակություն: Հայեցակարգը կարևոր է նաև պետությունը տարբեր հարթակներում միասնական ձևաչափով ու միևնույն մոտեցմամբ ներկայացնելու տեսանկյունից:
Հանրային խորհրդի նախագահ Արա Խզմալյանը ևս շնորհակալություն է հայտնել քննարկման հնարավորության համար՝ կարևորելով հայեցակարգի լավարկման ջանքերի միավորումը. «Փաստաթուղթը պետք է առաջնորդի՝ կողմնորոշվելու, թե ինչպես ենք դիրքավորվում որպես պետություն՝ ձևավորելով մեր երկրի միջազգային վարկանիշը ստեղծագործող արվեստագետների միջոցով»:
Հանրային խորհրդի անդամները ներկայացրել են իրենց դիտարկումները հայեցակարգի բովանդակության, դրա լրամշակման, մերօրյա իրողություններին համապատասխանեցման, առավելագույնս թիրախային դարձնելու վերաբերյալ: Նրանք, մասնավորապես, ընդգծել են փաստաթղթի տերմինաբանական ճշգրտման անհրաժեշտությունը, դրա իրավական արժեքի փոփոխությունը՝ հաշվի առնելով ազատ արվեստագետների և մեկենասների գործունեության առանձնահատկությունները: Կարևորվել է նաև գեղագիտության, արվեստի և կրթական համակարգի ներդաշնակ փոխառնչության քաղաքականության մշակումը։
Հանդիպման ընթացքում անդրադարձ է եղել մի շարք այլ խնդիրների:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան