ՄԱԿ-ի Գլխավոր ասամբլեայի կողմից հռչակված Հաշմանդամների միջազգային օրը՝ դեկտեմբերի 3-ին, «Արամ Խաչատրյան» համերգասրահում կայացել է «Կողք կողքի» 6-րդ միջազգային ներառական երաժշտական արտ փառատոնի գալա համերգը:
Միջոցառմանը ներկա են եղել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը, ՀՀ-ում հավատարմագրված դեսպաններ, պետական և հասարակական կառույցների ներկայացուցիչներ, հյուրեր:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը, ողջունելով ներկաներին, ընդգծել է փառատոնի կարևորությունը. «Մարդկային կապիտալի զարգացումը Կառավարության առաջնահերթություններից է։ Պետությունը ջանք չի խնայում ուժեղացնելու իր քաղաղացիներին, քանի որ ուժեղ քաղաքացին ինքն էլ ուժեղացնում է պետությունը։ Դրա լավագույն օրինակներից է «Կողք կողքի» փառատոնը, որը երկար ու մանրամասն թիմային աշխատանք է։ Մշակույթն ու արվեստը հնարավորություն են տալիս բացահայտել երեխաների ներուժն ու հարուստ ներաշխարհը։ Այս օրը և փառատոնը մեզ մղում են լինել ավելի մարդկային և ավելի ուշադիր մեր կողքին գտնվող մարդկանց նկատմամբ»։
«Կողք կողքի» կրթամշակութային հասարակական կազմակերպության և փառատոնի ղեկավար Նաիրա Սարգսյանը ևս շնորհավորել է օրվա առիթով՝ նշելով, որ փառատոնի կայացման հիմքում միասնական մեծ աշխատանք է, սեր ու նվիրում։
Հայաստանի պետական ջազ նվագախմբի նվագակցությամբ փառատոնի մասնակիցները հայտնի երգիչների և երաժիշտների հետ հանդես են եկել կատարումներով: Այս տարի փառատոնի մասնակիցներին սպասվում էին նաև հետաքրքիր անակնկալներ. համերգի ընթացքում բեմ են բարձրացել և նրանց նվագակցել են ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը, ՀՀ ԱՍՀ նախարարի տեղակալ Դավիթ Խաչատրյանը, Երևանի քաղաքապետի տեղակալ Լևոն Հովհաննիսյանը և ՀՀ-ում Չեխիայի դեսպան Պյոտր Պիրունչիկը: Այս համատեղ ելույթները մեծ ոգևորություն և խանդավառություն են առաջացրել երեխաների շրջանում:
«Կողք կողքի» 6-րդ միջազգային ներառական երաժշտական արտ փառատոնը միտված է զարգացման առանձնահատկություններով երեխաների և պատանիների ստեղծագործական ներուժի բացահայտմանը։ Այս տարի փառատոնին մասնակցել է շուրջ 600 երեխա և պատանի՝ Հայաստանից, Ռուսաստանից, Վրաստանից, Ուզբեկստանից, Բահրեյնից և այլ երկրներից։
Հիշեցնենք, որ փառատոնն անցկացվել է նոյեմբերի 30-ից դեկտեմբերի 3-ը: Փառատոնը մեկնարկել է առցանց սեմինարների շարքով. հանդես են եկել արտերկրի մասնագետներ Ալինա Սարգսյանը (ՌԴ), Վիվիեն Չանը (Հոնկոնգ), Նանոր Շահինը (ԱՄՆ): Նրանք վարպետության դասեր են անցկացրել ներառական կրթության և մշակույթի ոլորտների հայաստանյան մասնագետների համար:
Դեկտեմբերի 1-ից մեկնարկել է փառատոնի գեղարվեստական մասը. Կոմիտասի անվան կամերային երաժշտության տանը փառատոնի մասնակիցները «Իմ մեծ բեմը» խորագրի ներքո հանդես են եկել երաժշտական կատարումներով: Դեկտեմբերի 2-ին Գ. Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնի փոքր բեմում (Black Box) երեխաները և պատանիները հանդես են եկել պարային կատարումներով և թատերական ներկայացումով:
«Կողք կողքի» 6-րդ միջազգային ներառական երաժշտական արտ փառատոնն անցկացվել է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ, ՀՀ վարչապետի տիկին Աննա Հակոբյանի հովանու ներքո, «Կողք կողքի» կրթամշակութային հասարակական կազմակերպության նախաձեռնությամբ: Փառատոնի հովանավորն է «Իմ քայլը» հիմնադրամը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան