ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանն այսօր հանդիպել է ՀՀ պետական բուհերի ռեկտորներին: Հանդիպմանը ներկա է եղել նաև Բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեի նախագահ Սարգիս Հայոցյանը:
Հանդիպման առանցքային հարցը «Բարձրագույն կրթության և գիտության մասին» նոր օրենքից բխող միջոցառումների իրականացումն էր:
Նախարար Ժաննա Անդրեասյանի նշմամբ՝ օրենքի ընդունմանը հաջորդել է ենթաօրենսդրական ակտերի մշակումը, որի ուղղությամբ աշխատանքներն արդեն մեկնարկել են, և որոշ իրավական ակտերի նախագծեր արդեն իսկ ներկայացված են հանրային քննարկման: Նախարարը հորդորել է ռեկտորներին հանդես գալ դրանց վերաբերյալ առաջարկներով ու դիտարկումներով՝ նպաստելով ընդունվող կարգավորումների լավարկմանը: Անդրադարձ է եղել նաև աստիճանաշնորհման նոր համակարգի ներդրմանը, որի նախագիծը ևս հանրային քննարկման փուլում է գտնվում՝ առաջարկելով միջազգային չափանիշներին համադրելի կարգավորում:
Հանդիպմանը քննարկում է ծավալվել նաև ընդունելության համակարգի վերաբերյալ՝ ըստ նոր օրենքի տրամաբանության: Ժաննա Անդրեասյանը ներկայացրել է նախատեսվող արտաքին գնահատման համակարգը, բուհերին վերապահված պահանջները, ավագ դպրոցներում կանխատեսվող լրացուցիչ փոփոխությունները և այլն:
Անդրադարձ է եղել նաև բուհական ծրագրերի հավատարմագրմանը. այս համատեքստում կարևորվել է, որ հավատարմագրող կազմակերպությունը միջազգայնորեն ճանաչելի լինի որակի հավաստման տեսանկյունից և համապատասխանի սահմանված պահանջներին: Նախարարը ռեկտորներին ներկայացրել է նաև «Ակադեմիական քաղաք» ծրագրի՝ ներկա փուլի ընթացքը. «Այժմ ամփոփում ենք գլխավոր հատակագծի՝ ՀՀ օրենսդրությանը համապատասխանեցման վերջնական փուլը: Առաջիկայում պատրաստ կլինի նաև տեխնոլոգիական կլաստերի հայեցակարգը, որը նախատեսվում է քննարկել Մյունխենի տեխնոլոգիական համալսարանի գործընկերների հետ: Արդեն իսկ պայմանագիր ունենք Լոնդոնի համալսարանական քոլեջի կրթության ինստիտուտի հետ: Վերջինիս հետ աշխատելու ենք կրթական կլաստերի հայեցակարգի շուրջ: Պայմանագրի մաս է նաև կրթական մենեջերների համար դասընթացների կազմակերպումը՝ պատշաճ որակի կառավարում ունենալու նպատակով»:
Քննարկվել են նաև բուհերի խոշորացման, հոգաբարձուների խորհուրդների վերապատրաստման, էթիկայի մարմինների ձևավորման, կրեդիտային համակարգի ներդրման, ընթացիկ գործունեության բարելավման վերաբերյալ հարցեր:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական շարժառիթը դարձավ…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան