ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը մասնակցել է Ռումինիայի ազգային տոնին նվիրված հանդիսավոր արարողությանը, որը կազմակերպել է Հայաստանում Ռումինիայի դեսպանությունը:
Նախարարը հանդես է եկել ողջույնի խոսքով և շնորհավորել ներկաներին՝ նշելով, որ Հայաստանը հետամուտ է Ռումինիայի հետ զարգացնելու երկկողմ և բազմակողմ հարաբերությունները: Այս համատեքստում Ժաննա Անդրեասյանն ընդգծել է Ռումինիայի աջակցությունը Հայաստան-ԵՄ՝ որակապես նոր և ընդլայնված հարաբերությունների հետագա խորացմանը՝ հատկապես կարևորելով տարածաշրջանային ընդգրկում ունեցող հաղորդակցության նախագծերը և մարդկանց միջև շփումները։ Նախարարը շեշտել է՝ ողջունելի է նաև Ռումինիայի կողմից տարածաշրջանում խաղաղության հաստատման Հայաստանի ջանքերին սատարումը. «Երկու ժողովուրդների բարեկամության խորացման գործում կարևոր դեր է խաղում Ռումինիայի հայ համայնքը, որն իր ներդրումն է ունեցել ազգային ժառանգության հարստացման գործում: Ուրախ եմ արձանագրել, որ հոկտեմբերի 12-ը Ռումինիայում հռչակվել է որպես Հայոց լեզվի, այբուբենի և մշակույթի օր, ինչը վկայում է ռումինական կողմի հանձնառությունն ու աջակցությունը՝ պահպանելու Ռումինիայում ապրող հայերի ինքնությունը և մշակույթը»:
Նախարարը բարձր է գնահատել նաև Ռումինիայի կառավարության աջակցությունը Բուխարեստում գտնվող Սրբոց հրեշտակապետաց Առաջնորդանիստ Հայ Առաքելական տաճարի հիմնանորոգման գործում, որը ևս ժողովուրդների խաղաղ համակեցության դրսևորում է՝ հիմնված ընդհանուր արժեքների և փոխադարձ հարգանքի վրա։
Հայաստանում Ռումինիայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Կորնել Իոնեսկուն ևս հանդես է եկել ողջույնի խոսքով՝ մասնավորապես նշելով. «Ռումինիայի ազգային օրվա տոնակատարությունը հիշեցնում է Ռումինիայի և Հայաստանի միջև ամուր և երկարատև կապերի մասին: Մեր երկու երկրները միավորված են միմյանց մշակույթների նկատմամբ փոխադարձ հարգանքով և խաղաղության ու համագործակցության կայուն արժեքներով: Մեր կապերը տարեցտարի ավելի են ամրապնդվում, և լիովին վստահ եմ՝ մեր համագործակցությունը կընդլայնվի առաջիկա տարիներին»:
Միջոցառմանը ներկա են եղել ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, Հայաստանում ԵՄ դեսպան Վասիլիս Մարագոսը, ՀՀ-ում Ռումինիայի պատվո հյուպատոս Արման Անդրիկյանը, դիվանագետներ, պաշտոնատար այլ անձինք:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական շարժառիթը դարձավ…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան