ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանն այսօր ընդունել է Եվրոպայի խորհրդի մշակութային երթուղիների վերաբերյալ ընդլայնված մասնակի համաձայնագրի (EPA) կառավարող խորհրդի գործադիր քարտուղար Ռուի Գոմեշին։
Նա Հայաստան է ժամանել ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի «Մշակութային ինքնարտահայտման ձևերի բազմազանության խրախուսման և պաշտպանության մասին» կոնվենցիայի ընդունման 20-ամյակին նվիրված «Մշակութային խաչմերուկ» միջազգային համաժողովին մասնակցելու նպատակով։
Հանդիպմանը մասնակցել է նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանը։ Քննարկվել են 2026 թվականին Հայաստանում անցկացվելիք Եվրոպայի խորհրդի մշակութային երթուղիների 15-րդ ամենամյա խորհրդատվական ֆորումի, ինչպես նաև կառավարչական խորհրդի ոչ պաշտոնական նիստի կազմակերպմանը վերաբերող հարցեր։
Նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, ողջունելով հյուրին, շնորհակալություն է հայտնել համագործակցության և մշտական աջակցության համար՝ ընդգծելով Հայաստանի պատրաստակամությունը խորացնելու և ընդլայնելու համագործակցությունը Եվրոպայի խորհրդի «Cultural Routes» ծրագրի շրջանակում։ Նախարարի խոսքով՝ Հայաստանը երկար տարիներ հետևողականորեն աշխատում է եվրոպական մշակութային գործընթացներին ինտեգրվելու, միջազգային հարթակներում մեր երկրի դերակատարումն ու ճանաչելիությունը բարձրացնելու ուղղությամբ։
ԿԳՄՍ նախարարն առանձնահատուկ կարևորել է ֆորումի անցկացումը Հայաստանում՝ այն դիտարկելով որպես կարևոր հնարավորություն՝ ներկայացնելու ՀՀ մշակութային և պատմական հարուստ ժառանգությունը՝ խթանելով մշակութային կրթությունը և միջազգային համագործակցությունը։ Ժաննա Անդրեասյանի խոսքով՝ միջոցառումը կնպաստի Հայաստան այցելող մասնագետների, հետազոտողների և քաղաքականության մշակողների միջև համագործակցության խորացմանը՝ կարևոր դեր ունենալով մշակութային դիվանագիտության և երկրի զբոսաշրջային ներուժի առաջմղման առումով։
Ռուի Գոմեշը շնորհակալություն է հայտնել ընդունելության և ձևավորված արդյունավետ համագործակցության համար՝ ընդգծելով Հայաստանի նշանակալի դերը տարածաշրջանում մշակութային փոխըմբռնման և երկխոսության խթանման գործում։ Նա վստահություն է հայտնել, որ ֆորումը Հայաստանում կանցկացվի ամենաբարձր մակարդակով։
Եվրոպայի խորհրդի մշակութային երթուղիների վերաբերյալ ընդլայնված մասնակի համաձայնագրի (EPA) կառավարող խորհրդի գործադիր քարտուղարը կարևորել է նաև ֆորումի օրակարգում մշակութային կրթության բաղադրիչի ընդգծումը՝ շեշտելով, որ մշակութային ժառանգության վերաբերյալ կրթությունն առանցքային նշանակություն ունի։
Հայաստանը 2015 թվականից հանդիսանում է Եվրոպայի խորհրդի «Մշակութային ուղիներ» ընդլայնված համաձայնագրի լիիրավ անդամ։ Հայաստանն անդամակցում է «Գինու ուղիներ», «Իմպրեսիոնիզմ», «Նախապատմական ժայռապատկերների արահետներ», «Եվրոպական գերեզմանատներ», «Եվրոպական հեքիաթի ուղի» և «Հրեական ժառանգության եվրոպական ուղի» մշակութային ուղիներին:
Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են Հայաստանի հետ հետագա համագործակցության և նոր մշակութային ուղիներին անդամակցության հնարավորությունները։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական շարժառիթը դարձավ…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան