Տաջիկստանի մայրաքաղաք Դուշանբեում տեղի է ունեցել Անկախ պետությունների համագործակցության (ԱՊՀ) մասնակից պետությունների Դպրոցական սննդի միջազգային համաժողովը, որին մասնակցել է նաև ՀՀ պատվիրակությունը:
Միջոցառմանը մասնակցել են «Դպրոցական սնունդ և երեխաների բարեկեցություն» (ԴՍԵԲ) հիմնարկի տնօրեն Սաթենիկ Մկրտչյանը և Հայաստանում ՄԱԿ-ի պարենի համաշխարհային ծրագրի ներկայացուցիչ և տնօրեն Լեյլա Մելիուհին: ՀՀ-ն համաժողովին մասնակցել է որպես դպրոցական սննդի ամբողջական պետական մոդել, շարունակական երաշխիքներ ապահովող երկիր:
Համաժողովն իրականացվել է ՄԱԿ պարենի համաշխարհային ծրագրի աջակցությամբ՝ նպատակ ունենալով ամրապնդելու համագործակցությունը և համադրելու երեխաների առողջ սննդի ապահովման երկարաժամկետ պետական քաղաքականությունները:
«Դպրոցական սնունդ և երեխաների բարեկեցություն» հիմնարկի տնօրեն Սաթենիկ Մկրտչյանը հանդես է եկել հիմնական զեկույցով և շնորհանդեսներով: Նա ներկայացրել է Հայաստանում ծրագրի զարգացման ճանապարհը՝ ՄԱԿ-ի պարենի համաշխարհային ծրագրի, Ռուսաստանի Դաշնության ֆինանսական աջակցության և Սննդի ճյուղային ինստիտուտի հետ համագործակցությունից մինչև 2023 թվականին ծրագրի ամբողջական պետական ֆինանսավորումն ու ղեկավարումը:
Նրա տեղեկացմամբ՝ «Դպրոցական սնունդ» ծրագիրը գործում է միասնական ճաշացուցակներով, տեխնոլոգիական քարտերով, սննդի անվտանգության խիստ ընթացակարգերով և որակի մշտական վերահսկմամբ, որն ապահովում է ծառայության որակի համաչափությունը բոլոր մարզային դպրոցներում։ Նա տեղեկացրել է՝ ՀՀ բոլոր դպրոցներում գործում են «Առողջ ապրելակերպ» պարտադիր խմբակներ (5–10-րդ դասարաններ), իսկ որոշ դպրոցներում՝ նաև ուսումնաարտադրական ջերմատուն, այգիներին կից գյուղատնտեսական խմբակներ, որոնք նպաստում են սննդային գրագիտության և առողջ ապրելակերպի վարքագծի ձևավորմանը։ Սաթենիկ Մկրտչյանը նաև ներկայացրել է ՊՀԾ-ի հետ համագործակցությամբ իրականացվող «Կաթ դպրոցներին» նախաձեռնությունը։ Նա նշել է, որ հաջորդ ռազմավարական մարտահրավերը մայրաքաղաք Երևանի դպրոցների ներառումն է «Դպրոցական սնունդ» ծրագրում, որի ուղղությամբ ևս աշխատանքներ են ընթանում։
Համաժողովի շրջանակում տեղի է ունեցել ՌԴ Սննդի ճյուղային ինստիտուտի նախագահ Վլադիմիր Չեռնիգովի, ՊՀԾ հայաստանյան գրասենյակի տնօրեն Լեյլա Մելիուհի և «Դպրոցական սնունդ և երեխաների բարեկեցությունն» հիմնարկի տնօրեն Սաթենիկ Մկրտչյանի հանդիպումը, որի ընթացքում ևս քննարկվել և ընդգծվել է Հայաստանի առաջավոր փորձը:
ԱՊՀ երկրները հաստատել են դպրոցական սննդի զարգացման շարունակական օրակարգը՝ այն դիտարկելով մարդկային կապիտալի զարգացմանն ուղղված գործիք։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական շարժառիթը դարձավ…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան