Ամփոփվել են Հայաստանում «Էրազմուս+» ազգային գրասենյակի համակարգողի թափուր աշխատատեղի համար ԿԳՄՍ նախարարության, «Գիտության և նորարարությունների գործընկերությունների աջակցության կենտրոն» հիմնադրամի, Հայաստանում ԵՄ պատվիրակության և ԵՀ Եվրոպական կրթության և մշակույթի գործադիր գործակալության (European Education and Culture Executive Agency) հետ համագործակցությամբ 2025թ․ մայիսի 15-ին հայտարարված մրցույթի արդյունքները։
ԵՄ «Էրազմուս+» ազգային գրասենյակի համակարգողի պաշտոնի համար հայտարարված մրցույթում հաղթող է ճանաչվել Մարիանա Սարգսյանը: Նրա թեկնածությունը երաշխավորվել և նշանակումը հաստատվել է ԵՀ Եվրոպական կրթության և մշակույթի գործադիր գործակալության կողմից: Վերջինս մինչև 2026 թվականի դեկտեմբերի 30-ը կիրականացնի «Էրազմուս+» ծրագրի խթանման, տեղեկատվության տարածման և հայաստանյան շահառուների մասնակցությանն աջակցության, ինչպես նաև մի շարք այլ գործառույթներ։
Հայաստանում «Էրազմուս+» ազգային գրասենյակն իր գործունեությունը կիրականացնի «Գիտական և նորարարական գործընկերությանն աջակցման կենտրոն» հիմնադրամի շրջանակում, որն արդեն իսկ երկարամյա արդյունավետ փորձ ունի՝ որպես ԵՄ «Հորիզոն Եվրոպա» ծրագրի (2021-2027) ազգային կոնտակտային անձանց ցանցի պաշտոնական համակարգող Հայաստանում՝ խորհրդատվություն տրամադրելով նաև հայաստանյան բուհերի և գիտական կազմակերպությունների ներկայացուցիչներին ԵՄ և միջազգային այլ դրամաշնորհային ծրագրերին մասնակցության մասին։
Բարձրագույն կրթության, գիտության և նորարարության ոլորտում Եվրոպական միության «Էրազմուս+» և «Հորիզոն Եվրոպա» ծրագրերի հայաստանյան տեղեկատվական գրասենյակների աշխատանքների ներդաշնակեցումը կնպաստի նաև հայաստանյան ակադեմիական և գիտական համայնքների՝ եվրոպական կրթական և հետազոտական տարածքներին ինտեգրման գործընթացին։
Ներկայում ընթանում են «Էրազմուս+» ազգային գրասենյակի և վերջինիս կայքի ձևավորման աշխատանքները։ «Էրազմուս+» ծրագրին մասնակցությանը վերաբերող հարցերը կարելի է ուղղել erasmusplusneoarmenia@gmail.com էլ․ հասցեով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան