ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն այսօր ընդունել է Հայաստանի Հանրապետությունում Իրանի Իսլամական Հանրապետության դեսպանության գործերի ժամանակավոր հավատարմատար Բահրամ Թահերիին։
Հանդիպմանը մասնակցել է նաև ՀՀ ԿԳՄՍՆ Բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեի նախագահի տեղակալ Մկրտիչ Այվազյանը։
Ողջունելով հյուրին՝ Արթուր Մարտիրոսյանը կարևորել է Հայաստանի և Իրանի միջև ձևավորված բարեկամական և գործընկերային հարաբերությունները՝ ընդգծելով դրանց շարունակական և արդյունավետ զարգացումը կրթության, գիտության և մշակույթի ոլորտներում։ Նախարարի տեղակալը շնորհակալություն է հայտնել 2025 թվականի սեպտեմբերին Իրանի Իսլամական Հանրապետություն կատարած պաշտոնական այցի ընթացքում ցուցաբերած ընդունելության և կազմակերպչական աշխատանքի համար։
Արթուր Մարտիրոսյանի խոսքով՝ այցի ընթացքում տեղի ունեցած հանդիպումներն ու ձեռքբերված պայմանավորվածություններն էական խթան են լինելու երկու բարեկամ ժողովուրդների միջև կրթամշակութային համագործակցության խորացման և ընդլայնման համար։ Նա հավելել է, որ Իրանում ստորագրված փոխհամագործակցության հուշագրերը կծառայեն որպես ամուր հիմքեր՝ համատեղ կրթական, գիտական և մշակութային նոր նախաձեռնությունների կյանքի կոչման համար։
Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են նաև Հայաստանի և Իրանի բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների դիպլոմների փոխադարձ ճանաչման գործընթացին, ինչպես նաև Հայաստանի բուհերում սովորող իրանցի ուսանողների և շրջանավարտներին առնչվող հարցեր։ Արթուր Մարտիրոսյանը ներկայացրել է «Բարձրագույն կրթության և գիտության մասին» նոր օրենքի դրույթները, որոնք ընդլայնում են օտար լեզվով կրթական ծրագրեր իրականացնելու և օտարերկրացի ուսանողների ներգրավման հնարավորությունները։
Իրանի Իսլամական Հանրապետության դեսպանության գործերի ժամանակավոր հավատարմատար Բահրամ Թահերին իր հերթին շնորհակալություն է հայտնել ընդունելության և արդյունավետ երկխոսության համար։ Նա նշել է, որ վերջին երկու-երեք տարիների ընթացքում նկատելի առաջընթաց է արձանագրվել երկու երկրների համագործակցության ոլորտներում՝ հատկապես մշակույթի, կրթության և գիտության ուղղություններով։ Թահերիի խոսքով՝ մշակույթի ոլորտում փոխգործակցությունը կարող է ծառայել որպես խթան՝ մյուս ոլորտներում ևս համագործակցության ընդլայնման համար։ Իրանական կողմը նաև հետաքրքրվել է ՀՀ կառավարության «Ակադեմիական քաղաք» ծրագրով ՝ պատրաստակամություն հայտնելով քննարկելու ծրագրի շրջանակում համագործակցության հնարավորությունները։
Հանդիպման ընթացքում կողմերն անդրադարձել են նաև մի շարք ընթացիկ և ապագա նախաձեռնությունների, այդ թվում՝ Հայաստանի հնարավոր մասնակցությանը «Ֆաջր» միջազգային կինոփառատոնին, Հայաստանի ազգային գրադարանում իրանական անկյան հիմնման հնարավորությանը և այլ հարցերի։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան