ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ՝ նոյեմբերի 1-9-ն Արտաշատի Ամո Խարազյանի անվան պետական դրամատիկական թատրոնում անցկացվել է Արտաշատի հանրապետական թատերական 3-րդ փառատոնը:
Նախօրեին տեղի է ունեցել փառատոնի փակման հանդիսավոր արարողությունը՝ Երևանի մնջախաղի պետական թատրոնի «Ուրվականների սոնատը» ներկայացմամբ: Ներկա են եղել ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը, Արտաշատի Ամո Խարազյանի անվան պետական դրամատիկական թատրոնի տնօրեն Կամո Նաղդալյանը, Արարատի մարզպետարանի, Արտաշատի համայնքապետարանի, Հայաստանի թատերական գործիչների միության ներկայացուցիչներ, հյուրեր:
Դանիել Դանիելյանը ողջունել է ներկաներին՝ կարևորելով Արտաշատի հանրապետական թատերական փառատոնին մասնակցող թատրոնների թվի ավելացումը: Նրա դիտարկմամբ՝ փառատոնային ծրագիրը դարձել է առավել բազմաժանր և հետաքրքիր:
«Հատկանշական է, որ պատմական քաղաքամայր Արտաշատը, լինելով հայ թատրոնի բնօրրանը, ունի թատերական փառատոն: Ուրախալի է, որ այս տարի փառատոնն ընդլայնվել է՝ ընդունելով ավելի շատ թատրոններ՝ բոլոր տարիքային խմբերի համար ներկայացումներով, այդ թվում՝ տիկնիկային, մնջախաղ: Պահելով այս նշաձողը՝ վստահաբար հաջորդ տարիներին փառատոնն առավել կընդլայնվի՝ հարթակ տրամադրելով նաև ոչ պետական թատրոններին»,- ասել է նախարարի տեղակալը:
Անդրադառնալով պետության կողմից թատերական ոլորտում իրականացվող շարունակական ներդրումներին՝ Դանիել Դանիելյանը նշել է, որ պետությունը հետամուտ է թատրոնի խնդիրների լուծմանը՝ սկսած թատրոնների կապիտալ վերանորոգումներից մինչև լուսաձայնային տեխնիկայի և նոր գույքի ձեռքբերում:
Դանիել Դանիելյանը շնորհակալություն է հայտնել փառատոնի մասնակիցներին և կազմակերպիչներին՝ կատարած աշխատանքի և մարզերում մշակութային կյանքի խթանման համար:
Ողջույնի խոսքով հանդես է եկել նաև Ամո Խարազյանի անվան թատրոնի տնօրեն Կ. Նաղդալյանը և տեղեկացրել, որ փառատոնին ներկա է եղել շուրջ 3000 հանդիսատես՝ Արարատի մարզից և հանրապետության տարբեր քաղաքներից: Այս տարի փառատոնին մասնակցել են հանրապետության 11 թատրոններ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան