Նոյեմբերի 8-15-ը Հայաստանում մեդիագրագիտության շաբաթ է: Մեդիագրագիտության շաբաթվա պաշտոնական բացումն ազդարարվել է թեմատիկ կոնֆերանսով, որին ներկա են եղել ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, Հայաստանում Եվրոպական միության պատվիրակության ղեկավար Վասիլիս Մարագոսը, Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնի տնօրեն Նունե Սարգսյանը, «Կոնրադ Ադենաուեր» հիմնադրամի «Երիտասարդները գործելիս» ծրագրի թիմի ղեկավար Անի Թորոսյանը:
Ողջունելով ներկաներին՝ ԿԳՄՍ նախարարն ընդգծել է, որ «Մեդիագրագիտության շաբաթ» միջոցառումը ամենօրյա աշխատանքի խտացումն է՝ քննարկելու նոր գաղափարներ ու մոտեցումներ։ Անդրադառնալով իրականացված փոփոխություններին՝ Ժաննա Անդրեասյանն ասել է․ «Օրինակ հինգ տարի առաջ դպրոցների կարողությունները մեդիայի օգտագործման, դրա հանդեպ պատասխանատվության առումով, անհամեմատելի են այսօրվա իրավիճակի հետ։ Սա, իհարկե, չի նշանակում, որ այն, ինչ ունենք, բավարար է․ սա նշանակում է՝ միասին ճանապարհ ենք անցնում։ Մենք ուզում ենք, որ կրթական համակարգը ձևավորի մրցունակ և պատասխանատու քաղաքացիների․ Հանրակրթության պետական չափորոշչի տրամաբանությունը կառուցված է այս գաղափարի շուրջ։ Թվային քաղաքացիության հայեցակարգը դառնում է պատասխանատու քաղաքացիության պարտադիր բաղադրիչը, քանի որ մեր կյանքը վաղուց արդեն, բացի ֆիզիկական միջավայրից, կազմակերպվում է նաև թվային և առցանց միջավայրերում։ Ուստի, մեր վարքը թվային տիրույթում չպետք է տարբերվի հանրային համակեցության կանոններից»։
Նա հիշեցրել է, որ այս ուսումնական տարին ԿԳՄՍ նախարարությունը հայտարարել է անվտանգ և ապահով կրթության տարի, որի շատ կարևոր բաղադրիչներից են կիբերանվտանգությունը, թվային տարածքում անհրաժեշտ հիգիենայի կանոնների պահպանումը, անձնական տվյալների պաշտպանությունը։ «Մենք ունենք մեթոդաբանության, կարողությունների զարգացման շարունակական կարիք․ ուրախ եմ, որ ուսուցիչների վերապատրաստումները, տարբեր ուղեցույցներն ու ձեռնարկները մասնագիտական զարգացման գործընթացի կարևոր մաս են։ Այս պահին գործընկերների հետ աշխատում ենք նաև կրթության մեջ արհեստական բանականության, թվային գրագիտության գործիքակազմերի մշակման և կիրառման ուղղությամբ։ Պետք է նկատել նաև, որ թվային տիրույթը միայն ռիսկ ու վտանգ չէ, այն մարդկանց տալիս է շատ լայն հնարավորություններ, որոնք պետք է կարողանալ ճիշտ օգտագործել։ Դպրոցը հենց այն վայրն է, որտեղ կարող է ծավալվել ցանկացած խոսակցություն, որովհետև եթե սովորողին հետաքրքրող թեմային առնչվող խոսակցությունը դպրոցում չծավալվի, այն տեղի կունենա այլ վայրում՝ դրանից բխող բոլոր հետևանքներով։ Մեդիայի գործիքների մասին խոսակցությունը ևս պետք է մեթոդաբանորեն և մանկավարժորեն ճիշտ ուղղորդվի դպրոցում, որպեսզի աշակերտները առավելագույն օգուտ քաղեն դրանց ընձեռած հնարավորություններից»,-նշել է Ժաննա Անդրեասյանը՝ շնորհակալություն հայտնելով գործընկերներին շարունակական համագործակցության համար։
Հայաստանում Եվրոպական միության պատվիրակության ղեկավար Վասիլիս Մարագոսը ևս կարևորել է միջոցառման անցկացումը և նշել է, որ Եվրոպական միության համար մեդիագրագիտությունը ռազմավարական նշանակություն ունի ժողովրդավարական դիմակայունության, թափանցիկության և քաղաքացիական մասնակցության ամրապնդման գործում․ ««Երիտասարդները գործելիս. Հայաստանում երիտասարդների զորեղացման և առաջնորդության խթանման» ծրագրի շնորհիվ երիտասարդ առաջնորդներ, մանկավարժներ և կազմակերպություններ ձեռք են բերել փաստերի ստուգման, բովանդակության ստեղծման, թվային քաղաքացիության և համայնքային ներգրավվածության գործնական հմտություններ՝ նպաստելով Հայաստանի տեղեկատվական դիմակայունության բարձրացմանը»։
Կոնֆերանսի շրջանակում տեղի են ունեցել պանելային քննարկումներ, համաժամանակյա աշխատարաններ՝ նախատեսված ուսուցիչների, դասավանդողների, փաստեր ստուգողների, երիտասարդների համար։ Հայաստանում մեդիագրագիտության շաբաթն անցկացվում է արդեն ութերորդ անգամ Եվրոպական միության և «Կոնրադ Ադենաուեր» հիմնադրամի կողմից համաֆինանսավորվող «Երիտասարդները գործելիս. Հայաստանում երիտասարդների զորեղացման և առաջնորդության խթանման» ծրագրի աջակցությամբ: Այս տարի այն կրում է «Մեդիագրագիտություն և պատասխանատու թվային քաղաքացիություն» խորագիրը։ Մեդիագրագիտության շաբաթվա միջոցառումներին կարելի է ծանոթանալ mediainitiatives.am կայքում։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան