ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը Ստրասբուրգ կատարած աշխատանքային այցի շրջանակում հանդիպել է Եվրոպայի խորհրդի տեղական և շրջանային իշխանությունների կոնգրեսի գլխավոր քարտուղար Մեթյու Մորիի հետ։
Հանդիպման ընթացքում առանձնահատուկ ընդգծվել է Եվրոպայի խորհրդի կոնգրեսի դերակատարությունը ժողովրդավարության, տեղական ինքնակառավարման և մարդու իրավունքների զարգացման գործում։ Այս համատեքստում նախարարն առաջարկել է ընդլայնել ԵԽ-ի հետ համագործակցությունը՝ զարգացնելով մեդիագրագիտության, հանդուրժողականության և ժողովրդավարական մշակույթի ուսուցմանն ուղղված համատեղ ծրագրերը Հայաստանում։
Նախարար Ժաննա Անդրեասյանը ներկայացրել է ՀՀ կրթության մինչև 2030 թվականի զարգացման պետական ծրագրի հիմնական ուղղությունները՝ նշելով, որ դրանց առանցքում է մարդու իրավունքների և քաղաքացիական կրթության համակարգային ներդրումը կրթական բոլոր աստիճաններում, ինչպես նաև կրթության որակի բարելավումը և հասանելիության ապահովումը։ Նա նշել է, որ Հայաստանում ներդրվել է հանրակրթության պետական չափորոշիչը, որով կարևորվում է սովորողի ակտիվ մասնակցությունը, քննադատական մտածողությունը և հանրային արժեքների ձևավորումը։
Ներկայացնելով պետական քաղաքականության հիմնական ուղղությունները՝ ԿԳՄՍ նախարարը հայտնել է՝ հատուկ ուշադրություն է դարձվում սահմանային և գյուղական համայնքներում կրթական ենթակառուցվածքների բարելավմանը․ իրականացվում են լայնածավալ վերանորոգման աշխատանքներ, ընթացքում է 300 դպրոցների և 500 մանկապարտեզների կառուցման և վերակառուցման ծրագիրը։ Այս համատեքստում ընդգծվել է նաև տեղական իշխանությունների ներգրավման կարևորությունը կրթական քաղաքականության մշակման և իրականացման գործընթացներում։
Նշվել է կրթական համակարգի կարևորությունը ժողովրդավարական արժեքների, քաղաքացիական պատասխանատվության և համայնքային մասնակցության մշակույթի ձևավորման գործում։ ԿԳՄՍ նախարարը բարձր է գնահատել ԵԽ տարբեր կառույցների հետ արդյունավետ համագործակցությունը և պատրաստակամություն հայտնել իրականացնելու համատեղ ծրագրեր՝ քաղաքացիական կրթության, համայնքային մասնակցության և երիտասարդների առաջնորդության ուղղությամբ։
Անդրադառնալով ԵԽ կոնգրեսի հետ համագործակցությանը՝ կարևորվել են կարողությունների զարգացման, կրթության և տեղական ինքնակառավարման ոլորտների ծրագրերը՝ կրթական պատասխանատուների վերապատրաստման և երիտասարդների ներգրավման, դպրոցների, կրթամշակութային կենտրոնների և համայնքների համագործակցության խթանման ուղղություններով։
Ժաննա Անդրեասյանը վստահություն է հայտնել, որ կոնգրեսը կարող է դառնալ կարևոր գործընկեր՝ աջակցելով թափանցիկության, մասնակցության և արդյունավետ կառավարման բարելավմանը:
Ամփոփելով հանդիպումը՝ կողմերը կարևորել են համագործակցության շարունակականությունն ու ամրապնդումը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան