ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանն այսօր ընդունել է Կենտրոնական և Արևելյան Եվրոպայում Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային կազմակերպության (ՖՄԿ) ներկայացուցիչ Էրիկ Պոպին։ Հանդիպմանը մասնակցել են նաև նախարարի տեղակալներ Դանիել Դանիելյանն ու Հասմիկ Ավագյանը։
Ողջունելով հյուրին՝ Ժաննա Անդրեասյանը բարձր է գնահատել Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային կազմակերպության հետ ձևավորված արդյունավետ համագործակցությունը և ընդգծել Հայաստանի ակտիվ մասնակցությունը կազմակերպության նախաձեռնություններին։ Նախարարը նշել է, որ Հայաստանը մեծ պատասխանատվությամբ և պատրաստակամությամբ է պատրաստվում 2027 թվականին հյուրընկալել Ֆրանկոֆոնիայի 10-րդ մարզամշակութային խաղերը՝ դիտարկելով դրանք ոչ միայն որպես խոշոր սպորտային իրադարձություն, այլև որպես մշակութային կամուրջ ֆրանկոֆոն համայնքի և Հայաստանի միջև։
Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրել է, որ Ֆրանկոֆոնիայի խաղերի ազգային կոմիտեի նախագահ, ՀՀ վարչապետի աշխատակազմի ղեկավար Արայիկ Հարությունյանի գլխավորած պատվիրակությունը Փարիզում հանդիպումներ է ունեցել ՖՄԿ ղեկավարության հետ, ծանոթացել Փարիզի 2024 թվականի Օլիմպիական խաղերի կազմակերպման փորձին, որն օգտակար կլինի 2027 թվականին Ֆրանկոֆոնիայի 10-րդ մարզամշակութային խաղերի կազմակերպման ընթացքում:
Էրիկ Պոպը շնորհակալություն է հայտնել ջերմ ընդունելության համար և բարձր գնահատել Հայաստանի հետ ձևավորված համագործակցությունը։ Նա ընդգծել է, որ Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային խաղերն առաջին անգամ են անցկացվելու այնպիսի երկրում, որտեղ ֆրանսերենը պետական լեզու չէ: Նրա խոսքով՝ խաղերի անցկացումը միաժամանակ մեծ հնարավորություն է ֆրանկոֆոն արժեքների տարածման և միջմշակութային երկխոսության խորացման առումով։ Պոպը կարևորել է ֆրանսախոս կամավորների ներգրավումը խաղերի կազմակերպչական գործընթացում՝ շեշտելով, որ ՖՄԿ-ն շարունակում է իրականացնել ուսուցիչների շարժունության և փոխանակման մի շարք ծրագրեր։
Ժաննա Անդրեասյանն իր հերթին ընդգծել է, որ Ֆրանկոֆոնիայի խաղերի հյուրընկալումը կարևոր քայլ է ֆրանսերենի ուսուցման և ֆրանկոֆոն արժեքների՝ խաղաղության, ժողովրդավարության, մարդասիրության և բազմազանության տարածման գործում։ Նա նշել է, որ խաղերի կազմակերպման աշխատանքներում արդեն իսկ ներգրավված են Հայաստանում ֆրանսիական, Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական և Երևանի պետական համալսարանի ուսանողները, ինչպես նաև ֆրանսերենի ուսուցում ունեցող մի շարք ավագ դպրոցների սովորողներ։ Նախարարը հավելել է, որ դիտարկվում է նաև սփյուռքի ֆրանսախոս հայ երիտասարդների ներգրավման հնարավորությունը։
Հանդիպման ընթացքում կողմերը քննարկել են նաև խաղերի մարզական բաղադրիչը՝ անդրադառնալով մրցաշարերի անցկացման համար անհրաժեշտ ենթակառուցվածքներին և կազմակերպչական այլ հարցերի։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան