ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի ու Ֆինանսավարկային և բյուջետային հարցերի մշտական հանձնաժողովների համատեղ նիստում այսօր տեղի է ունեցել 2026 թ. պետական բյուջեի նախագծի նախնական քննարկումը:
ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, ներկայացնելով սպորտի ոլորտի բյուջետային հայտնի հիմնական ուղղությունները, նշել է, որ 2025 թվականին իրականացված մի շարք կարևոր և ուղենշային ծրագրեր շարունակվելու են նաև հաջորդ տարի։
Նախարարի խոսքով՝ կապիտալ ներդրումների ծրագրերի շրջանակում պետական-մասնավոր համագործակցությամբ կառուցվում են մարզային տիպային համալիրներ։ Այս պահին համագործակցության ծրագրերում ընդգրկված են երեք նոր մարզահամալիրներ Եղեգնաձորում, Արարատում և Մարտունիում։
«Հողհատկացումներն արդեն իրականացվել են, տիպային նախագծերը պատրաստման փուլում են, նախատեսվում է հաջորդ տարվանից սկսել շինարարությունը։ Կառուցումից հետո նորակառույց մարզահամալիրները կփոխանցվեն հավատարմագրային կառավարման»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը։
Երևանի քաղաքապետարանի հետ համագործակցությամբ կառուցվում է Ալբերտ Ազարյանի անվան մարմնամարզության մարզադպրոցի նոր շենքը, որի աշխատանքները, ըստ նախարարի, ընթանում են ակտիվ տեմպերով, և բյուջեով ապահովված են նաև հաջորդ տարվա հատկացումները:
Կառավարության ուշադրության կենտրոնում են նաև մարզերում իրականացվող մի շարք կարևոր նախագծեր՝
Այս բոլոր նախագծերի վերաբերյալ Կառավարության որոշումներն արդեն ընդունվել են, և աշխատանքները շարունակվում են՝ ըստ հաստատված ժամանակացույցի։
Ժաննա Անդրեասյանի խոսքով՝ ենթակառուցվածքների զարգացումը կարևոր ազդեցություն է ունենում նաև սպորտային կյանքի ակտիվացման վրա։ ԿԳՄՍ նախարարությունը մեծ ուշադրություն է դարձնում զանգվածային սպորտի և առողջ կենսակերպի խթանմանը։ Այս տարի շուրջ 20.000 մարդ մասնակցել է «ՀՀ վարչապետի գավաթ» խորագրով մրցաշարերին։ Բացի այդ՝ մեկնարկել են մի շարք նոր միջոցառումներ․ առաջին անգամ անցկացվել է Դպրոցականների բասկետբոլի լիգան, որին մասնակցել է ավելի քան 8.000 դպրոցական։
Նախարարի խոսքով՝ նման մրցաշարերը ոչ միայն հնարավորություն են տալիս երեխաներին բացահայտելու իրենց կարողությունները, այլև բարձրացնում են նրանց մոտիվացիան և թիմային ոգին։ Այժմ մեկնարկել է «Դպրոցականների վոլեյբոլի լիգա» մրցաշարի համայնքային փուլը, որը կամփոփվի դեկտեմբերին, իսկ նոյեմբերի վերջին կանցկացվի նաև առաջին անգամ կազմակերպվող Դպրոցականների լողի մրցաշարը։
Քննարկման ընթացքում նախարարը ներկայացրել է նաև մշակույթի և կրթության ոլորտներում 2026 թվականի աշխատանքներն ու նախատեսված բյուջետային հատկացումները:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան