ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը Գերմանիայում մասնակցել է աշխատանքի վրա հիմնված (դուալ) ուսուցման զարգացման և ՄԿՈՒ ոլորտում տարվող քաղաքականության համապատասխանեցման ուղղությամբ հրավիրված միջկառավարական հանդիպմանը։
Քննարկման ընթացքում ներկայացվել են իրականացված աշխատանքները և առաջիկա ծրագրերը։ Արաքսիա Սվաջյանը հանդես է եկել զեկույցով, որի ընթացքում անդրադարձել է միջին մասնագիտական կրթության ոլորտում մասնավոր հատվածի ներգրավման մեխանիզմներին, աշխատանքի վրա հիմնված ուսուցումը խթանող գործիքների մշակմանը, մեծահասակների կրթության ապահովմանը, ինչպես նաև պետություն–մասնավոր հատված համագործակցությանը։
Նա նշել է, որ ԿԳՄՍ նախարարությունը և Գերմանիայի միջազգային համագործակցության ընկերությունը (GIZ) երկար տարիներ հաստատել են արդյունավետ գործընկերություն, որն ուղղված է Հայաստանի կրթական և տնտեսական ոլորտների զարգացմանը։ Այս համագործակցությունը ներառում է բազմաթիվ նախաձեռնություններ՝ միտված կայուն տնտեսական զարգացմանը, մասնագիտական կրթության և ուսուցման առաջմղմանը, ինչպես նաև մշակութային զբոսաշրջության խթանմանը։
Նախարարի տեղակալը վստահություն է հայտնել, որ միջոցառումն իրապես կարևոր հարթակ է՝ համագործակցության շրջանակում մինչ օրս արձանագրված ձեռքբերումները ներկայացնելու, գնահատելու և Հայաստանի ու GIZ-ի միջև նոր համագործակցության ուղղություններ սահմանելու համար, որը նոր էջ կբացի երկկողմ հարաբերություններում։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան