ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայագիտական համահայկական 8-րդ օլիմպիադան և Հայոց եկեղեցու պատմության մրցույթը շարունակվում են

Օգոստոսի 10, 2017
Պաշտոնական

Մեկնարկել է Հայագիտական համահայկական 8-րդ օլիմպիադան և Հայոց եկեղեցու պատմության մրցույթը, որին այս տարի մասնակցում են Հայաստանի, Արցախի և 7 երկրներից  (Բելգիա, Էստոնիա, Ռուսաստան, Իրան, Սիրիա, Վրաստան, Ֆրանսիա) եկած ավելի քան 100 պատվիրակներ: 2003 թվականից պետական ծրագրերի շրջանակում երկու տարվա պարբերականությամբ կազմակերպվող այս միջոցառումը նպատակ ունի խրախուսել հայոց լեզվի, գրականության, պատմության և մշակույթի իմացությունն արտերկրում բնակվող հայ երեխաների շրջանում, օգնել նրանց ճանաչել Հայաստանը և ամուր կապվել հայրենիքին, ինչպես նաև նպաստել տարբեր երկրներում բնակվող աշակերտների միջև համագործակցային կապերի հաստատմանը: Օլիմպիադային մասնակից թիմերի աշակերտների և ղեկավարների հետ հանդիպել է ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը: Ողջունելով հանդիպման մասնակիցներին` նախարարը կարևորել է համահայկական օլիպմիադայի նշանակությունը ինչպես Հայաստան-Սփյուռք համագործակցության խորացման, այնպես էլ հայապահպանության և հայագիտության զարգացման տեսանկյունից: Անդրադառնալով կրթության ոլորտի դերակատարմանն ազգային և պետական խնդիրների լուծման գործընթացում` նախարարը նշել է. «Եթե ժողովուրդները, որպես առանձին քաղաքակրթական արժեք, ձևավորում են իրենց մշակույթը, հոգեկերտվածքը, աշխարհընկալումն ու աշխարհայացքը, ապա այդ ժողովուրդներն այդ ձևավորված արժեհամակարգը պահելու և պահպանելու այլ ձև չունեն, քան ստեղծել իրենց անկախ պետականությունը, որը տեր կկանգնի տվյալ տեսակին: Այս իմաստով մարդկությունը թերևս սկզբից ի վեր, երբ արդեն գիտակից փուլում էր, ձևավորել է հայտնի եռանկյունին, մի գագաթում անհատն է իր իրավունքներով,  պարտականություններով, ազատություններով, մյուսում` այդ անհատների միասնությունը` ընտանիքը, և ի վերջո այդ ընտանիքների միասնությունը, որը կոչվում է ժողովուրդ կամ ազգ: Ահա այս ամբողջի մեջ որպես կարևոր երաշխիք այդ ձևաչափի պահպանման համար սկսում է աշխատել պետական համակարգը: Պետությունն իբրև այդ արժեքների պահապան մեխանիզմ ունի մի քանի գործիք. մասնավորապես, կառավարման համակարգը, որով նա փորձում է ղեկավարել հասարակությանը. պաշտպանական մեխանիզմները` բանակը, և ամենակարևորը, որով պետությունները փորձում են իրենց տեսակի կամ ձևաչափի շարունակականությունն ապահովել՝ մշակույթը և կրթությունը: Մեկ այլ հզոր ուժ կամ զենք էլ ունեն ժողովուրդները, դա նրանց հոգևոր աշխարհընկալումն ապահովող համակարգն է, այսինքն իրենց հավատը: Հավատը, մշակույթը և կրթությունը այն հզոր ուժերն են,  որով շարունակվում է տվյալ տեսակի վերարտադրությունը և զարգացումը:

Յուրաքանչյուր սերունդ ունի իր պարտականությունը: Սերունդներին պատմությունը գնահատում է շատ դաժան չափանիշներով, մասնավորապես, ինչ է ստացել տվյալ սերունդը և ինչ է թողնում հաջորդին: Մեր պատմությունը այնպես է դասավորվել, որ վերջին 700 տարվա ընթացքում յուրաքանչյուր սերունդ ստացել է ավելի շատ, իսկ թողել՝ ավելի քիչ: Անընդհատ կորուստների մեջ ենք եղել և մեր պատմությունն այս իմաստով բավականին դաժան է եղել: Սակայն մենք այն երջանիկ սերունդն ենք, որ այսքան տարվա ընդմիջումից հետո հնարավորություն ունենք ավելի շատ թողնել, քան ստացել ենք: Այսօր մենք ունենք ազատագրված տարածք, անկախ պետականություն և բանակ: Եթե կարողանանք մեր սերնդի առաքելությունը ինչ-որ ձևով հասցնենք իր տրամաբանական վերջակետին, ապա  հաջորդ սերնդին կթողնենք ավելի լավ վիճակ, քան մենք ստացել ենք: Մեր բոլորիս պատմական առաքելությունը երևի այստեղ է: Ունենք անկախ Հայաստան, պետականություն, որը կարևորագույն արժեքն է, ունենք Արցախ, որն ազատագրված է և պատերազմով պաշտպանել է իր անկախ ապրելու իրավունքը` ձևավորելով իր պետականությունը: Ունենք հայահոծ, հայրենիքի մեկ այլ հատված Ջավախք, որտեղ հայությունը պահպանված է և իր հայրենիքում ապրում է: Դրանից բացի ունենք Սփյուռք, այսինք հսկայական առանց սահմանների մի տարածք, որտեղ մեր տեսակը շարունակում է իր գործունեությունը, միշտ հայացքն ուղղելով Հայաստանի, հայրենիքի ուղղությամբ: Ամենակարևորը մեր պետականության ուժեղացումն է, որովհետև այս ամենի պահպանման միակ երաշխիքը Հայաստանի անկախ պետականության ուժեղացումն է»,- նշել է Լևոն Մկրտչյանը:

Նախարարը ներկայացրել է նաև Հայաստանի գիտակրթական համակարգում իրականցվող ծրագրերը, որոնք միտված են կրթության որակի ու միջազգային հեղինակության բարձրացմանը: Հանդիպման ավարտին Լևոն Մկրտչյանը պատասխանել է նաև աշակերտների և ղեկավարների հարցերին:

Հիշեցնենք, որ Հայագիտական համահայկական օլիմպիադայի ծրագրում ընդգրկված են հարցեր հայոց լեզվից, գրականությունից, հայոց պատմությունից և հայ մշակույթի պատմությունից: Միջոցառման առանձնահատկություններից է այն, որ մասնակցության հնարավորություն է տրվում նաև այն պատանիներին, ովքեր չեն տիրապետում հայերենին, բայց ունեն բավարար գիտելիքներ հայոց պատմությունից և մշակույթից: Դա հնարավորություն է տալիս միջոցառմանը մասնակից դարձնել հայերենին չտիրապետող ավելի լայն` համայնքի հետ համեմատաբար թույլ կապ ունեցող, հայկական շրջանակներ, ինչպես նաև Հայաստանով հետաքրքրվող օտարազգի ներկայացուցիչներ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան