Կառավարության որոշմամբ ԿԳՄՍՆ բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեն խորհրդատվական ծառայություններ ձեռք կբերի «ՅուՍիԷլ Քընսալթանթս Լիմիթիդ» ընկերությունից:
Համապատասխան որոշումն ընդունվել է ՀՀ կառավարության հոկտեմբերի 30-ի նիստում:
Խորհրդատվական ծառայությունների անհրաժեշտությունն առաջացել է «Ակադեմիական քաղաք» ծրագրի բնականոն աշխատանքները և շարունակական զարգացումը պատշաճ կերպով ապահովելու նպատակով:
Խորհրդատվական ծառայությունները, մասնավորապես, միտված են լինելու ակադեմիական քաղաքի կրթական կլաստերի ձևավորմանը՝ ՀՀ մանկավարժական կրթության որակի լավարկման և միջազգային մրցունակության բարձրացման նպատակով:
«ՅուՍիԷլ Քընսալթանթս Լիմիթիդ» ընկերությունը Լոնդոնի համալսարանական քոլեջի (UCL) դուստր կազմակերպությունն է: Միայն այս ընկերության միջոցով է UCL-ը խորհրդատվական ծառայություններ մատուցում՝ գերազանցության մոդելն այլ երկրներում կիրառելու առաքելությունն իրականացնելու նպատակով:
2024թ. հոկտեմբերի 8-ին ԿԳՄՍՆ բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեի և UCL-ի միջև ստորագրվել է մտադրությունների նամակ, որով պայմանավորվածություն է ձեռք բերվել համագործակցել մի շարք ուղղություններով՝
Արդեն 12 տարի անընդմեջ UCL-ը կրթության ոլորտում զբաղեցնում է առաջին հորիզոնականը՝ UCL Կրթության ինստիտուտի ակադեմիական գերազանցությամբ ու առաջնորդությամբ: Այն առաջատար է Հարվարդի, Օքսֆորդի, Քեմբրիջի և Սթենֆորդի համալսարաններից։ Հաշվի առնելով վերոնշյալ փաստերը՝ որոշում է կայացվել գնումն իրականացնել մեկ անձից գնման ընթացակարգով:
Մատուցվող ծառայությունների արժեքը կկազմի 6,610,400.0 բրիտանական ֆունտ ստեռլինգին (GBP) համարժեք ՀՀ դրամ՝ հինգ տարվա համար: Նախատեսվում է ըստ տարիների բաշխված գումարները յուրաքանչյուր օրացուցային տարվա կտրվածքով փոխանցել փուլային տարբերակով՝ «ՅուՍիԷլ Քընսալթանթս Լիմիթիդ» ընկերության հետ կնքվող ակադեմիական քաղաքի կրթական կլաստերի ձևավորման ծառայությունների ձեռք բերման պայմանագրի համաձայն։
Հիշեցնենք, որ «Ակադեմիական քաղաք» ծրագրի շրջանակում համագործակցության պայմանագրեր են կնքվել՝
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան