ՀՀ-ում Ֆրանսիայի դեսպանատանը տեղի է ունեցել «Հայաստան․ ժառանգության ուսուցում, պահպանում և արժևորում» ծրագրի շրջանակում կազմակերպված «Հավաքածուների պահպանման պլան» խորագրով վերապատրաստման ամփոփիչ միջոցառումը։
Ծրագիրն իրականացվել է ԿԳՄՍ նախարարության և Հայաստանում Ֆրանսիայի դեսպանության համագործակցությամբ՝ Ազգային ժառանգության ինստիտուտի և Պատմամշակութային ժառանգության գիտահետազոտական կենտրոնի կողմից:
Ծրագրի ամփոփմանը ներկա են եղել ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանը, Պատմամշակութային ժառանգության գիտահետազոտական կենտրոնի տնօրեն Խաչիկ Հարությունյանը, դեսպանատան ներկայացուցիչներ, հայաստանյան թանգարանների տնօրեններ:
«Ծրագիրը միավորել է Հայաստանի և Ֆրանսիայի տարբեր մշակութային կառույցների՝ մշակութային ժառանգության պահպանության գործընթացը դարձնելով առավել համակարգված և արդյունավետ։ Այս նախաձեռնությունը կարելի է համարել ժառանգության պահպանությանն ուղղված միջազգային համագործակցության լավագույն օրինակներից մեկը։ Ժառանգության պահպանության նորօրյա մարտահրավերների դիմագրավման համատեքստում այն արտացոլում է համընդհանուր պատասխանատվությունը և առաքելությունը։ Ծրագիրը խորհրդանշում է հայ-ֆրանսիական պատմական և մշակութային սերտ կապերը՝ միաժամանակ ուղենշելով մեր երկու երկրների միջև համագործակցության զարգացման լայն հեռանկարները»,- նշել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանը՝ շնորհակալություն հայտնելով Ֆրանսիայի կառավարությանը, գործընթացում ներգրավված բոլոր կողմերին և ֆրանսիացի գործընկերներին՝ իրենց մասնագիտական փորձով և ներգրավմամբ դասընթացի հաջող ընթացքին նպաստելու համար:
Նա հույս է հայտնել, որ ծրագիրը կունենա շարունակական բնույթ՝ նպաստելով մշակույթի ոլորտում հայ-ֆրանսիական արդյունավետ համագործակցության խորացմանը և համատեղ նախաձեռնությունների իրագործմանը։
«Հավաքածուների պահպանման պլան» մեկշաբաթյա վերապատրաստումը միավորել է ժառանգության ոլորտի մասնագետներին, զինվորականներին և քաղաքացիական հասարակության ներկայացուցիչներին՝ հայաստանյան պատմամշակութային ժառանգության դերակատարների կարողությունների ամրապնդման համար կարևոր հետևյալ թեմաների շուրջ՝
Նշենք, որ «Հայաստան. ժառանգության ուսուցում, պահպանում և արժևորում» ծրագիրը ֆինանսավորվում է Ֆրանսիայի Եվրոպայի և արտաքին գործերի նախարարության «Նորարարական ծրագրերի համերաշխության հիմնադրամի» (Fonds de solidarité pour les projets innovants) կողմից։ Այն անցկացվել է երկու փուլով. 2022-2023 թթ. իրականացվել է 14 ծրագիր՝ 400 մասնակցով, 2024-2025 թթ.՝ 9 ծրագիր՝ ընդգրկելով 240 մասնակցի:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան