Երևանում հոկտեմբերի 24-25-ին անցկացվել է Հրաձգության Եվրոպայի կոնֆեդերացիայի (ESC) 30-րդ հոբելյանական ասամբլեան, որին մասնակցել են 47 երկրի շուրջ 110 պատվիրակ, ինչպես նաև շուրջ 50 պատվավոր հյուր։
Միջոցառմանը մասնակցել է նաև ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Հասմիկ Ավագյանը։
Ասամբլեայի շրջանակում կայացել են կոնֆեդերացիայի նախագահի և ղեկավար կազմի ընտրությունները։ Փակ քվեարկության արդյունքում ձայների մեծամասնությամբ Ալեքսանդր Ռատները վերընտրվել է Եվրոպայի կոնֆեդերացիայի նախագահի պաշտոնում։
Ողջունելով ներկաներին և շնորհակալություն հայտնելով հյուրընկալության համար՝ Ալեքսանդր Ռատներն ընդգծել է, որ այս վեհաժողովը կոնֆեդերացիայի ժողովրդավարական գործընթացների առանցքն է, որտեղ բոլոր անդամ ֆեդերացիաները միավորվում են՝ վերանայելու ձեռքբերումները, փոխանակվելու կարծիքներով և սահմանելու ընդհանուր ապագայի ուղին։ Նա նաև շնորհակալություն է հայտնել հայաստանյան գործընկերներին՝ արդյունավետ համագործակցության և միջոցառման՝ բարձր մակարդակով կազմակերպման համար։
Ասամբլեայի ընթացքում ընտրվել են նաև կոնֆեդերացիայի փոխնախագահները՝ Գիորգի Նագին (Հունգարիա), Վեսելա Լետչևան (Բուլղարիա), Ջոն Հանսենը (Դանիա) և Նինո Սալուկվաձեն (Վրաստան)։
Երկօրյա ասամբլեայի ընթացքում քննարկվել են Եվրոպայում հրաձգության զարգացման հիմնական ուղղությունները, առաջիկա միջազգային մրցաշարերի կազմակերպման հարցերը, 2028 թվականի Օլիմպիական խաղերի որակավորման մրցաշարերի անցկացումը, ինչպես նաև Անդորրայի, Լիխտենշտեյնի և Սան Մարինոյի ազգային ֆեդերացիաների անդամակցության կարգավիճակը։ Հատուկ ուշադրություն է դարձվել նաև երիտասարդ մարզիկների ներգրավման ծրագրերին։
Ասամբլեայի ավարտին մասնակիցները բարձր են գնահատել Հայաստանի կողմից միջոցառման կազմակերպման մակարդակը և պատրաստակամությունը։ Նրանք նաև նշել են, որ մեծ ոգևորությամբ են սպասում 2026 թվականին Երևանում կայանալիք հրաձգության Եվրոպայի մեծահասակների առաջնությանը, որը կդառնա տարածաշրջանի կարևորագույն սպորտային իրադարձություններից մեկը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան