Երևանում հոկտեմբերի 24-25-ին անցկացվել է Հրաձգության Եվրոպայի կոնֆեդերացիայի (ESC) 30-րդ հոբելյանական ասամբլեան, որին մասնակցել են 47 երկրի շուրջ 110 պատվիրակ, ինչպես նաև շուրջ 50 պատվավոր հյուր։
Միջոցառմանը մասնակցել է նաև ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Հասմիկ Ավագյանը։
Ասամբլեայի շրջանակում կայացել են կոնֆեդերացիայի նախագահի և ղեկավար կազմի ընտրությունները։ Փակ քվեարկության արդյունքում ձայների մեծամասնությամբ Ալեքսանդր Ռատները վերընտրվել է Եվրոպայի կոնֆեդերացիայի նախագահի պաշտոնում։
Ողջունելով ներկաներին և շնորհակալություն հայտնելով հյուրընկալության համար՝ Ալեքսանդր Ռատներն ընդգծել է, որ այս վեհաժողովը կոնֆեդերացիայի ժողովրդավարական գործընթացների առանցքն է, որտեղ բոլոր անդամ ֆեդերացիաները միավորվում են՝ վերանայելու ձեռքբերումները, փոխանակվելու կարծիքներով և սահմանելու ընդհանուր ապագայի ուղին։ Նա նաև շնորհակալություն է հայտնել հայաստանյան գործընկերներին՝ արդյունավետ համագործակցության և միջոցառման՝ բարձր մակարդակով կազմակերպման համար։
Ասամբլեայի ընթացքում ընտրվել են նաև կոնֆեդերացիայի փոխնախագահները՝ Գիորգի Նագին (Հունգարիա), Վեսելա Լետչևան (Բուլղարիա), Ջոն Հանսենը (Դանիա) և Նինո Սալուկվաձեն (Վրաստան)։
Երկօրյա ասամբլեայի ընթացքում քննարկվել են Եվրոպայում հրաձգության զարգացման հիմնական ուղղությունները, առաջիկա միջազգային մրցաշարերի կազմակերպման հարցերը, 2028 թվականի Օլիմպիական խաղերի որակավորման մրցաշարերի անցկացումը, ինչպես նաև Անդորրայի, Լիխտենշտեյնի և Սան Մարինոյի ազգային ֆեդերացիաների անդամակցության կարգավիճակը։ Հատուկ ուշադրություն է դարձվել նաև երիտասարդ մարզիկների ներգրավման ծրագրերին։
Ասամբլեայի ավարտին մասնակիցները բարձր են գնահատել Հայաստանի կողմից միջոցառման կազմակերպման մակարդակը և պատրաստակամությունը։ Նրանք նաև նշել են, որ մեծ ոգևորությամբ են սպասում 2026 թվականին Երևանում կայանալիք հրաձգության Եվրոպայի մեծահասակների առաջնությանը, որը կդառնա տարածաշրջանի կարևորագույն սպորտային իրադարձություններից մեկը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան