ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ը, Եվրահանձնաժողովի մարդասիրական օգնության և քաղաքացիական պաշտպանության գլխավոր վարչությունը և ՀՀ արտակարգ իրավիճակների նախարարությունն այսօր նշել են աղետների ռիսկի նվազեցման ԴԻՊԵԿՈ IV ծրագրի ավարտը՝ ներկայացնելով ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի ծրագրի հիմնական արդյունքները:
Քաղաքականություն մշակողները, դպրոցները և ծնողները այսուհետ կարող են հետևել իրենց դպրոցի արտակարգ իրավիճակներին պատրաստվածության մակարդակին և առավել լավ հասկանալ յուրաքանչյուր դպրոցի խոցելի կողմերը դպրոցների անվտանգության մոդուլի շնորհիվ (safe.schoolnet.am): Մոդուլը մշակվել է ՀՀ ԿԳՆ Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի հետ համատեղ և Դպրոցների տեղեկատվության կառավարման համակարգի մաս է կազմում: Այն ներառում է երկրի հանրակրթական դպրոցների վերաբերյալ մանրամասն տեղեկատվություն, որը համայնքներին հնարավորություն է տալիս բացահայտել առաջնահերթ գործողությունները, որոնց միջոցով կբարելավվի երեխաների անվտանգությունը:
Դպրոցների անվտանգության մոդուլի միջոցով գործընկերները՝ ՀՀ կրթության և գիտության, Տարածքային կառավարման և զարգացման նախարարությունների հետ միասին վերանայել են Հայաստանի բոլոր հանրակրթական դպրոցների վարկանիշները ՝ ըստ սեյսմիկ և այլ վտանգների նկատմամբ խոցելիության մակարդակների: Հանրակրթական դպրոցների շենքերի գրեթե 80 տոկոսը դեռևս ունի միջին և բարձր սեյսմիկ խոցելիություն, և երեխաների ուսուցման անվտանգ պայմաններ ապահովելու համար դպրոցների անվտանգությունը համարվում է առաջնահերթ խնդիր:
Աղետների ռիսկի նվազեցման և արտակարգ իրավիճակների պատրաստվածությանն ուղղված ուսուցումը բարելավելու նպատակով` ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ը գործընկերների հետ մշակել է մի շարք ինտերակտիվ ուսուցման նյութեր, որոնք օգտագործում են ժամանակակից տեխնոլոգիաներ (GIS, էլեկտրոնային ճանապարհային քարտեզ, GPS): Նյութերը կիրառվել են Աշտարակի և Ստեփանավանի դպրոցներում, որի արդյունքում ներառվել են դպրոցների ուսումնական ծրագրերում:
Դպրոցների խոցելիությունն ավելի ճիշտ գնահատելու և համապատասխան լուծումներ գտնելու համար Երևանի, Արագածոտնի, Արմավիրի, Արարատի, Կոտայքի և Վայոց Ձորի շուրջ 200 դպրոցների տնօրեններ անցել են վերապատրաստում «Հանրակրթական ուսումնական հաստատության աղետի ռիսկի կառավարում» թեմայով:
ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ը նաև մշակել և փորձարկել է համայնքների աղետների ռիսկի կառավարման և աղետներին արձագանքման մեխանիզմների պլանավորման միասնական մոտեցում, որը հաշվի է առնում երեխաների խոցելի կողմերը, ինչպես նաև ներառում է համայնքների այլ խոցելի խմբերի կարիքները: Այն հիմնված է գործողՏեղական մակարդակում ռիսկի կառավարման (ՏՄՌԿ) մեթոդաբանության վրա, որը արդյունքում բարելավվել է՝ հատուկ ուշադրություն դարձնելով երեխաների խնդիրների ու կարիքների վրա: Մեթոդաբանությունը փորձարկվել է Տավուշի մարզի Խաշթառակ, Գետահովիտ և Ենոքավան համայնքներում, որտեղ համայնքների և մարզային պատկան մարմինների ներկայացուցիչները սովորել են, թե ինչպես կիրառել այն՝ տեղական մակարդակում երեխաների կարիքները հասցեագրելու համար:
Մեթոդաբանությունը իրենից ներկայացնում է մասնակցային գնահատման գործընթաց, որը ներառում է համայնքին սպառնացող վտանգների մասին գիտական տեղեկության և խոցելիության վերլուծությունը, և նպաստում է աղետի ռիսկով տեղեկացված համայնքային սոցիալ տնտեսական զարգացման պլանավորմանը:
Ծրագրի շրջանակում 2016-2017թթ.-ին ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ը համագործակցել է ՀՀ կրթության և գիտության, Տարածքային կառավարման և զարգացման նախարարությունների, Աղետների ռիսկի նվազեցման ազգային պլատֆորմի, ինչպես նաև` այլ տեղական շահառուների հետ:
Աղետների ռիսկի կառավարման ոլորտում կուտակված փորձը, մշակված մեխանիզմները և ռիսկի բացահայտման մեթոդաբանությունը թույլ են տալիս հուսալ, որ ազգային մակարդակում քաղաքականություն մշակողներն առաջնահերթություն կտան դպրոցների անվտանգությանը, բազմաթիվ համայնքներ հնարավորություն կունենան կազմել աղետի ռիսկով տեղեկացված սոցիալ տնտեսական պլաններ, ինչպես նաև ավելի շատ դպրոցներում կկիրառվի աղետների ռիսկի նվազեցման և արտակարգ իրավիճակների պատրաստվածության մասին ուսուցումը:
Նյութի աղբյուրը. ՅՈՒՆԻՍԵՖ
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան