Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնում տեղի է ունեցել ներառող դասավանդմանն ուղղված ձեռնարկների, մեթոդական ուղեցույցների և աշխատանքային գիրք-տետրերի շնորհանդես:
Միջոցառմանը ներկա են եղել ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը և նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը:
Ողջունելով ներկաներին՝ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը կարևորել է կրթական գործընթացում ներառականություն ապահովելու ուղղությամբ արված աշխատանքները՝ ընդգծելով, որ արդյունավետության առումով չափազանց կարևոր են հետադարձ կապի ապահովումը, ծնողական և մանկավարժական համայնքների հետ երկխոսությունը:
«Արդեն իսկ ունենք օրենսդրական հիմքերն ու կարգավորումները, անհրաժեշտ վերապատրաստումների մոդուլները և նյութերը, բայց ամեն դեպքում գործընթացը պահանջում է կարողությունների շարունակական զարգացում և միջավայրի ձևավորում: Քայլ առ քայլ արվող փոփոխությունների միջոցով ակնհայտ է դառնում, թե ինչպես է աշխատում ներառականության միջավայրը, որքան ժամանակ ու հետևողականություն են պետք»,- ասել է նախարարը՝ ընդգծելով, որ չնայած կատարված մեծ աշխատանքին՝ դեռևս բազմաթիվ խնդիրներ կան:
Ժաննա Անդրեասյանն անդրադարձել է նաև այս սեպտեմբերից ուժի մեջ մտած կարգավորմանը, ըստ որի՝ սահմանված տարիքից ուշ դպրոց հաճախելու դեպքում երեխաներն ընդգրկվում են իրենց տարիքային խմբին համապատասխան դասարաններում: Նախարարի խոսքով՝ մշակվող ձեռնարկները, ուղեցույցները, աշխատանքային գրքերն ու տետրերն այն գործիքներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս ամենօրյա աշխատանքը դարձնել ավելի հասկանալի, համակարգված և կանխատեսելի։ «Նման մեթոդաբանությունների և ծրագրերի կիրառման գործիքակազմերի մշակումը նաև Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի առաքելությունն է: Ուրախ եմ, որ կենտրոնն այս առաքելությունը հետևողականորեն իրագործում է՝ համագործակցելով տարբեր կառույցների հետ»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:
Ուսումնամեթոդական նյութերում ներկայացված են ուսուցման անհատականացված և ճկուն մեթոդներ, ֆիզիկական և զգայական միջավայրերի ստեղծման գործնական լուծումներ, սոցիալ-հուզական ուսումնառության, վարքագծի կառավարման գործնական լուծումներ ու մասնավոր դեպքերի նկարագրություններ և այլն:
Ձեռնարկները երաշխավորվել են ԿԳՄՍ նախարարության կողմից՝ որպես ուսումնաօժանդակ նյութեր: Ձեռնարկների էլեկտրոնային տարբերակները հասանելի են ՀՄԿ կայքում։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական շարժառիթը դարձավ…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան