Հայաստանի պատմության թանգարանում անցկացվել է «Հնագիտական տուրիզմը Հայաստանի զարգացման համար. Գառնիի խճանկարների վերականգնումը և հայ-իտալական գործակցությունը Դվինում և Արուճում» թեմայով աշխատաժողովը։
Բացմանը ներկա են եղել ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանը, Հայաստանում Իտալիայի դեսպան Ալեսսանդրո Ֆերրանտին, ծրագրի համակարգողներ և մասնագետներ հայկական և իտալական կողմերից:
Ողջունելով ներկաներին՝ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը կարևորել է հանդիպումը հատկապես հնագիտական ժառանգության ուսումնասիրության և առկա խնդիրների մասին խոսելու հնարավորության տեսանկյունից։
«Այս ծրագրի իրականացումն առաջին հերթին Հայաստան-Իտալիա բարեկամական հարաբերությունների և խորացող համագործակցության մասին է: Համատեղ աշխատանքի ավարտին կունենանք Գառնիի վերականգնված խճանկարները, ինչպես նաև շոշափելի արդյունքներ Դվինում և Արուճում: Սա նաև մասնագիտական կարողությունների զարգացման կարևոր ծրագիր է՝ հաշվի առնելով, որ Հայաստանի և Իտալիայի մասնագետները փոխադարձ գործակցության միջոցով նպաստում են ինստիտուցիոնալ կարողությունների ձևավորմանը և զարգացմանը»,- ասել է նախարարը։
Նա նաև ընդգծել է՝ մշակութային ժառանգության պահպանությանն ուղղված այս ծրագրի իրականացումը մեծապես նպաստելու է նաև շրջակա համայնքների զարգացմանը՝ փոխելով հանրային վարքականոնը՝ մշակութային ժառանգությունը դիտարկելով համայնքի զարգացման ուղիղ հնարավորություն։
Մշակույթի միջոցով համայնքային կյանքի զարգացման համատեքստում Ժաննա Անդրեասյանը հիշատակել է նաև Արուճում կազմակերպվող Հոգևոր երաժշտության փառատոնի մասին՝ աշխատաժողովի մասնակիցներին հրավիրելով բացահայտելու պատմական հուշարձանը՝ բարձրորակ երաժշտության ունկնդրմամբ:
Նախարարը շնորհակալություն է հայտնել Հայաստանում Իտալիայի դեսպանատանը և ծրագրում ընդգրկված գործընկեր կառույցներին՝ մաղթելով հաջող ընթացք:
Հայաստանում Իտալիայի դեսպան Ալեսսանդրո Ֆերրանտին ևս ողջունել է ներկաներին՝ ընդգծելով, որ հայ և իտալացի ժողովուրդները կապված են հազարամյա ժառանգությամբ, և հնագիտությունն էլ խորհրդանշում է անցյալի հիշողությունների վերագտման միջոցով ապագային ավելի պայծառ նայելու հանգամանքը: Նա ընդգծել է՝ ծրագրում ընդգրկված հայկական մշակութային ժառանգությունը համաշխարհային նշանակություն ունի, և այն պետք է խնամել:
Աշխատաժողովը հիմնական օրակարգը նվիրված է Գառնիին, որտեղ Opificio delle Pietre Dure (OPD)-ն և UniFi-ն իրականացնում են խճանկարների պահպանության և վերականգնման աշխատանքների երրորդ փուլը: Նախատեսված աշխատանքները՝ խճանկարի կառուցվածքային վերլուծությունը, շերտագրական հետազոտությունները, շաղախի ընտրովի հեռացումը և մաքրման գործողությունները կնպաստեն խճանկարի երկարաժամկետ պահպանությանը:
Միջոցառման ընթացքում ներկայացվել են նաև Դվինում և Արուճում արձանագրված առաջընթացը՝ արտացոլելով հայ-իտալական գործընկերության լայն շրջանակը՝ ժառանգության պահպանումը կապելով գյուղական զարգացման և մշակութային տուրիզմի հետ։
Նշենք, որ ծրագիրը համակարգվում է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության կողմից՝ Հայաստանում Իտալիայի դեսպանատան աջակցությամբ և ARCHEtourDEV նախագծի շրջանակում, որը ֆինանսավորվում է Իտալիայի համագործակցության զարգացման գործակալության (AICS) և իրականացվում է Ֆլորենցիայի համալսարանի (UniFi) կողմից:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի: