ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հոբելյանական միջոցառում՝ նվիրված Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանի 95-ամյակին

Հոկտեմբերի 14, 2025
Լուրեր կազմակերպություններից

Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանը տոնում է 95-ամյակը: Այս կապակցությամբ բուհում տեղի է ունեցել հոբելյանական միջոցառում, որին ներկա են եղել ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, Բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեի նախագահ Սարգիս Հայոցյանը, ոլորտի պատասխանատուներ։

Շնորհավորելով բուհի պրոֆեսորադասախոսական կազմին և ուսանողներին` նախարար Ժաննա Անդրեասյանը նշել է` հոբելյանը կարևոր է ոչ միայն բուհի, այլև պետության համար:

«Ագրարային ոլորտի կրթությունն ու մասնագիտական կադրերի պատրաստումը մեր երկրի համար ռազմավարական անվտանգության խնդիր են։ Այս իմաստով բոլորս կարիք ունենք հետ նայելու Ագրարային համալսարանի անցած ճանապարհին և խոսելու ապագա անելիքների մասին, որոնք ագրարային ոլորտի կրթության նոր օրը պետք է նշանավորեն։ Այս ոլորտի կրթությունը պետք է շարունակի իր նպաստը բերել հանրային և տնտեսական զարգացմանը՝ սպասարկելով պետության կարիքները»,- ասել է նախարար Ժաննա Անդրեասյանը։ Կարևորելով կրթության որակի ու մրցունակության բարձրացումը՝ նա շեշտել է համալսարանում ներդրված պետական ծրագրերը` ուղղված ոլորտի զարգացմանը` մասնավորապես գերակա ուղղություններով կրթություն ստանացողների բարձր կրթաթոշակի սահմանմանը: Ժաննա Անդրեասյանն անդրադարձել է նաև «Բարձրագույն կրթության և գիտության մասին» նոր օրենքին, որը, ըստ նրա, գալիս է որակական նոր պահանջներ սահմանելու, նշանավորելու այն ճանապարհները, որով պետք է գնալ խնդիրները լուծելու համար: «Վստահ եմ, որ 95-ամյա բուհը ունի ներուժ և խիզախություն` առերեսվելու իրականությանը և գտնելու ճանապարհներ` մրցունակության բարձրացման և որակի ամրապնդման։ Պետությունն այս գործընթացում լինելու է բուհի կողքին: Ագրարային ոլորտի կրթությունը պետության առաջնահերթ ուղղություններից է, և մենք մեծ ջանքեր ենք ներդնում, որպեսզի ունենանք ցանկալի որակ: Մենք արդեն իսկ շատ լուրջ առաջընթաց ունենք «Ակադեմիական քաղաք» ծրագրի շրջանակում, որտեղ ևս ագրարային ոլորտն առաջնահերթություն է»,- եզրափակել է նախարարը՝ ևս մեկ անգամ շնորհավորելով ներկաներին:

Միջոցառման շրջանակում Բարձրագույն կրթության և գիտության ոլորտում ունեցած երկարամյա աշխատանքային գործունեության, համալսարանի զարգացման գործում ունեցած գիտակրթական և կազմակերպչական ներդրման համար, ինչպես նաև Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանի հիմնադրման 95-ամյա հոբելյանի կապակցությամբ ԿԳՄՍՆ հուշամեդալով պարգևատրվել են Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանի հոգաբարձուների խորհրդի անդամ, Թվային գյուղատնտեսության հայկական ինստիտուտի հիմնադիր տնօրեն, բուհի նախկին ռեկտոր Վարդան Ուռուտյանը, «Հ. Պետրոսյանի անվան հողագիտության, ագրոքիմիայի և մելիորացիայի գիտական կենտրոն» մասնաճյուղի Պեստիցիդների սինթեզի և փորձաքննության բաժնի վարիչ Ալեքսանդր Գևորգյանը, Սննդագիտության և կենսատեխնոլոգիաների գիտահետազոտական ինստիտուտի սննդի անվտանգության և կեսնատեխնոլոգիայի բաժնի, ինչպես նաև կենդանական ծագման հումքի և մթերքների վերամշակման տեխնոլոգիայի բաժնի վարիչ Աստղիկ Փեփոյանը: Այլ աշխատակիցների տրվել են նաև շնորհակալագրեր:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ժողովրդական խոսքի անմահ մշակը. քարտեզագրելով Հ. Թումանյանի ուղին

    Այս թեման, որն  նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի: