ՀՀ դպրոցականների շրջանում ֆիզիկական դաստիարակության ծրագրի խնդիրների իրականացման, թիմային խաղերի միջոցով սովորողների կամային հատկությունների զարգացման, Հայրենիքի պաշտպանությանը ֆիզիկապես առողջ սերունդ դաստիարակելու նպատակով՝ 1991 թվականից կազմակերպվում են Հայաստանի Անկախության հռչակման օրվան նվիրված ՀՀ դպրոցականների մարզական խաղերը, որը կրում է ամենամյա շարունակական բնույթ: Մարզական խաղերին մասնակցում են ՀՀ և ԼՂՀ հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 5-12-րդ դասարանների աշակերտները: Յուրաքանչյուր տարի հանրապետական մարզական խաղերի չորս փուլերին մասնակցում են շուրջ 63 000 դպրոցականներ: Կայացել են ՀՀ Անկախության 26-րդ տարեդարձին նվիրված 2016-2017 ուսումնական տարվա դպրոցականների հանրապետական մարզական խաղերի եզրափակիչ փուլի մրցումները: Ֆուտբոլի եզրափակիչ փուլը կազմակերպվել է Աշտարակ քաղաքում, որին մասնակցել է 5 թիմ: Առաջին տեղը գրավել է Արցախի թիմը, 2-րդը՝ Վայոց Ձորի, իսկ 3-րդը` Կոտայքի թիմերը: Ֆուտ-զալի մրցումները կազմակերպվել են Վանաձոր քաղաքում, որին մասնակցել է 9 թիմ: Առաջին տեղը գրավել է Երևանի, 2-րդը՝ Վանաձորի, իսկ 3-րդը՝ Գյումրու թիմերը: Վոլեյբոլի մրցումները կազմակերպվել են Վանաձոր քաղաքում, որին մասնակցել է 5 թիմ: Պատանիների առաջնությունում առաջին տեղ է գրավել Երևանի, 2-րդը՝ Արցախի, իսկ 3-րդը՝ Գեղարքունիքի թիմերը: Աղջիկների առաջնությունում առաջին տեղ է գրավել Երևանի, 2-րդը՝ Արցախի, իսկ 3-րդը՝ Սյունիքի թիմերը: Բասկետբոլի մրցումները կազմակերպվել են Դիլիջան քաղաքում, որին մասնակցել են պատանիների և աղջիկների 5 թիմ: Պատանիների առաջնությունում առաջին տեղ է գրավել Երևանի թիմը, 2-րդը՝ Արցախի թիմը, իսկ 3-րդը՝ Շիրակի թիմը: Աղջիկների առաջնությունում առաջին տեղ է գրավել Շիրակի թիմը, 2-րդը՝ Արցախի, իսկ 3-րդը՝ Երևանի թիմերը: Հանդբոլի մրցումները կազմակերպվել է Դիլիջան քաղաքում, որին մասնակցել է պատանիների և աղջիկների 5 թիմ: Պատանիների առաջնությունում առաջին տեղ է գրավել Լոռու թիմը, 2-րդը` Գեղարքունիքի, իսկ 3-րդը՝ Արցախի թիմերը: Աղջիկների առաջնությունում առաջին տեղ է գրավել Երևանի թիմը, 2-րդը՝ Լոռու, իսկ 3-րդը՝ Արցախի թիմերը:Սեղանի թենիսի մրցումները կազմակերպվել են Վանաձոր քաղաքում, որոնց մասնակցել է պատանիների և աղջիկների 8 թիմ: Պատանիների առաջնությունում առաջին տեղ է գրավել Լոռու թիմը, 2-րդը՝ Երևանի, իսկ 3-րդը՝ Արցախի թիմերը: Աղջիկների առաջնությունում ՝ առաջին տեղ է գրավել Երևանի թիմը, 2-րդը՝ Արցախի, իսկ 3-րդը՝ Լոռու թիմերը: Բադմինթոնի մրցումները կազմակերպվել են Երևան քաղաքում, որոնց մասնակցել է պատանիների և աղջիկների 7 թիմ: Պատանիների առաջնությունում առաջին տեղ է գրավել Երևանի թիվ 1 թիմը, 2-րդը` Երևանի թիվ 2, իսկ 3-րդը՝ Լոռու թիմերը: Աղջիկների առաջնությունում առաջին տեղ է գրավել Երևանի թիվ 1 թիմը, 2-րդը՝ Երևանի թիվ 2, իսկ 3-րդը` Շիրակի թիմերը: Ատլետիկայի և լողափնյա վոլեյբոլի մրցումները դեռ չեն անցկացվել:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: