ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Արաքսիա Սվաջյանն այցելել է Երևանի, Արմավիրի և Արարատի ուսումնական հաստատություններ

Հոկտեմբերի 10, 2025
Լուրեր կազմակերպություններից

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը շարունակում է չնախատեսված այցելությունները հանրակրթական և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատություններ՝ տեղում ծանոթանալու դասերի կազմակերպման ընթացքին և առկա խնդիրներին։

Այս անգամ նախարարի տեղակալն այցելել է Երևանի, Արարատի և Արմավիրի մարզերի մի շարք կրթական հաստատություններ։

Արաքսիա Սվաջյանի առաջին կանգառը եղել է Մասիսի թիվ 3 հիմնական դպրոցում, որտեղ նա ծանոթացել է շենքային պայմաններին, գույքային ապահովվածությանը, ինչպես նաև զրուցել է աշակերտների և մանկավարժների հետ։ Նշվել է, որ hանրակրթության պետական չափորոշչի ներդրման շրջանակում ստեղծված նոր դասագրքերի բաշխումն ավարտված է։

Հաջորդիվ նախարարի տեղակալն այցելել է Մասիսի պետական գյուղատնտեսական քոլեջ, որտեղ նրան են ներկայացվել հաստատության ընթացիկ աշխատանքներն ու պայմանները։ 2025/2026 ուսումնական տարվա ընդունելության արդյունքներով քոլեջի 220 սահմանված տեղերը համալրվել են: Արաքսիա Սվաջյանը հետաքրքրվել է պետության կողմից գերակա ճանաչված՝ գյուղատնտեսական ուղղություններով սովորող ուսանողների համար կրթաթոշակների տրամադրման գործընթացով, որի շրջանակում սովորողներն ամսական 50 հազար դրամ կրթաթոշակ են ստանում: Քոլեջում կրթաթոշակ է նախատեսված «Կաթիլային ոռոգման համակարգերի մոնտաժում և շահագործում», «Ձկնաբանություն և ձկնաբուծություն», «Ջերմատնային տնտեսություն» և «Գյուղացիական (ֆերմերային) տնտեսությունների կազմակերպում» մասնագիտությունների համար: Նախարարի տեղակալը նաև շեշտել է, որ «Մասնագիտական կրթության և ուսուցման մասին» նոր օրենքով առանձնահատուկ տեղ է տրված աշխատանքի վրա հիմնված կրթությանը։ Այս մոդելը հնարավորություն է տալիս ուսանողներին համատեղելու տեսական ուսուցումն ու գործնական փորձը, որը կարևոր է աշխատաշուկայի պահանջներին համապատասխան հմտություններ ստանալու առումով։

Արաքսիա Սվաջյանն այցելել է նաև Արմավիրի թիվ 5 հիմնական դպրոց, ծանոթացել ուսումնական գործընթացին: Ընթացիկ ուսումնական տարում այս դպրոց է ընդունվել 7 տարին լրացած 11 երեխա, որոնք, ընդգրկվել են իրենց տարիքային խմբին համապատասխան՝ երկրորդ դասարանում՝ համաձայն գործող կարգի: ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը շրջել է դասասենյակներում, զրուցել աշակերտների, մանկավարժների և ղեկավար կազմի հետ՝ պարզելու երեխաների ադապտացիայի և ուսումնական գործընթացում ներգրավվածության հետ կապված իրավիճակը:

Բարձր դասարանների աշակերտների հետ հանդիպման ընթացքում նախարարի տեղակալը խոսել է մասնագիտական խմբակների գործունեության, մասնագիտական կողմնորոշման հնարավորությունների, ինչպես նաև հանրակրթության պետական նոր չափորոշչի շրջանակում ներդրված խորացված առարկայական ուսուցման մասին։ Արաքսիա Սվաջյանի խոսքով՝ նոր մոտեցումները կօգնեն աշակերտներին առավել արդյունավետ օգտագործել դպրոցում ստացած գիտելիքները բուհեր ընդունվելու ժամանակ՝ նվազեցնելով կրկնուսույցների կարիքը։

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալի վերջին կանգառը եղել է Հանրապետական թիվ 2 կրթահամալիրը: Արաքսիա Սվաջյանը շրջել է դասասենյակներով, ծանոթացել ենթակառուցվածքային պայմաններին: ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը շեշտել է սովորողների հաճախումների նկատմամբ հետևողականության կարևորությունը:

Նախարարի տեղակալի՝ ուսումնական հաստատություններ այցերը կլինեն շարունակական:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան