ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն այսօր ընդունել է Համաշխարհային բանկի հայաստանյան գրասենյակի նորանշանակ տնօրեն Ֆաբրիցիո Ձարկոնեին։
Հանդիպմանը մասնակցել է նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը:
ԿԳՄՍ նախարարը ողջունել է Ֆաբրիցիո Ձարկոնեին և շնորհավորել Հայաստանում կարևոր առաքելության մեկնարկի կապակցությամբ: Ժաննա Անդրեասյանը շնորհակալություն է հայտնել արդյունավետ համագործակցության համար՝ նշելով, որ Համաշխարհային բանկը տարիներ շարունակ եղել է Հայաստանի կրթական բարեփոխումների առանցքային գործընկերներից մեկը։ ԿԳՄՍ նախարարը վստահություն է հայտնել, որ նոր տնօրենի պաշտոնավարումը կնպաստի երկկողմ կապերի հետագա ընդլայնմանը։
Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են ԿԳՄՍ նախարարության և Համաշխարհային բանկի միջև գործող ծրագրերի ընթացքը և համագործակցության նոր ուղղությունները՝ ուշադրություն դարձնելով կրթական ենթակառուցվածքների արդիականացմանը, բարձրագույն կրթության զարգացմանը, ինչպես նաև դպրոցների և նախակրթարանների հիմնման ծրագրերին։
Կողմերը քննարկել են նաև «Դասավանդի՛ր հանուն Հայաստանի» ծրագրի և Համաշխարհային բանկի հայաստանյան գրասենյակի հետ համագործակցության շրջանակում իրականացվող նախաձեռնությունները։ Այդ համագործակցությամբ ավելի քան 200 դպրոցների ուսուցիչներ ստանում են աջակցություն՝ աշակերտների հոգեկան առողջության և հոգեսոցիալական աջակցության ապահովման ուղղությամբ։ Այս համատեքստում նախարար ժաննա Անդրեասյանը կարևորել է ծրագրի ինստիտուցիոնալացումը՝ ընդգծելով Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի և Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի ներգրավման անհրաժեշտությունը՝ մասնագիտական կարողությունների զարգացման և համակարգված աշխատանքի ապահովման նպատակով։
Համաշխարհային բանկի հայաստանյան գրասենյակի նորանշանակ տնօրեն Ֆաբրիցիո Ձարկոնեն շնորհակալություն է հայտնել ընդունելության համար՝ վերահաստատելով պատրաստակամությունը շարունակելու և խորացնելու համագործակցությունը կրթության ոլորտում իրականացվող բարեփոխումների ու զարգացման ծրագրերի շրջանակում։
Հանդիպման ընթացքում անդրադարձ է կատարվել նաև ՀՀ կառավարության «300 դպրոց, 500 մանկապարտեզ» ծրագրին, դպրոցներում բնագիտական և ինժեներական սարքավորումներով համալրված ժամանակակից լաբորատորիաների հիմնմանը, ինչպես նաև ուսուցիչների շարունակական վերապատրաստման ապահովմանը:Ֆաբրիցիո Ձարկոնեն բարձր է գնահատել ՀՀ կառավարության հանձնառությունը նաև բարձրագույն կրթության և գիտության ոլորտի բարեփոխման հարցում և վերահաստատել Համաշխարհային բանկի պատրաստակամությունը՝ աջակցելու իրականացվող բարեփոխումներին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան