ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանն ընդունել է Համաշխարհային բանկի հայաստանյան գրասենյակի նորանշանակ տնօրենին

Հոկտեմբերի 6, 2025
Միջազգային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն այսօր ընդունել է Համաշխարհային բանկի հայաստանյան գրասենյակի նորանշանակ տնօրեն Ֆաբրիցիո Ձարկոնեին։

Հանդիպմանը մասնակցել է նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը:

ԿԳՄՍ նախարարը ողջունել է Ֆաբրիցիո Ձարկոնեին և շնորհավորել Հայաստանում կարևոր առաքելության մեկնարկի կապակցությամբ: Ժաննա Անդրեասյանը շնորհակալություն է հայտնել արդյունավետ համագործակցության համար՝ նշելով, որ Համաշխարհային բանկը տարիներ շարունակ եղել է Հայաստանի կրթական բարեփոխումների առանցքային գործընկերներից մեկը։ ԿԳՄՍ նախարարը վստահություն է հայտնել, որ նոր տնօրենի պաշտոնավարումը կնպաստի երկկողմ կապերի հետագա ընդլայնմանը։

Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են ԿԳՄՍ նախարարության և Համաշխարհային բանկի միջև գործող ծրագրերի ընթացքը և համագործակցության նոր ուղղությունները՝ ուշադրություն դարձնելով կրթական ենթակառուցվածքների արդիականացմանը, բարձրագույն կրթության զարգացմանը, ինչպես նաև դպրոցների և նախակրթարանների հիմնման ծրագրերին։

Կողմերը քննարկել են նաև «Դասավանդի՛ր հանուն Հայաստանի» ծրագրի և Համաշխարհային բանկի հայաստանյան գրասենյակի հետ համագործակցության շրջանակում իրականացվող նախաձեռնությունները։ Այդ համագործակցությամբ ավելի քան 200 դպրոցների ուսուցիչներ ստանում են աջակցություն՝ աշակերտների հոգեկան առողջության և հոգեսոցիալական աջակցության ապահովման ուղղությամբ։ Այս համատեքստում նախարար ժաննա Անդրեասյանը կարևորել է ծրագրի ինստիտուցիոնալացումը՝ ընդգծելով Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի և Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի ներգրավման անհրաժեշտությունը՝ մասնագիտական կարողությունների զարգացման և համակարգված աշխատանքի ապահովման նպատակով։

Համաշխարհային բանկի հայաստանյան գրասենյակի նորանշանակ տնօրեն Ֆաբրիցիո Ձարկոնեն շնորհակալություն է հայտնել ընդունելության համար՝ վերահաստատելով պատրաստակամությունը շարունակելու և խորացնելու համագործակցությունը կրթության ոլորտում իրականացվող բարեփոխումների ու զարգացման ծրագրերի շրջանակում։

Հանդիպման ընթացքում անդրադարձ է կատարվել նաև ՀՀ կառավարության «300 դպրոց, 500 մանկապարտեզ» ծրագրին, դպրոցներում բնագիտական և ինժեներական սարքավորումներով համալրված ժամանակակից լաբորատորիաների հիմնմանը, ինչպես նաև ուսուցիչների շարունակական վերապատրաստման ապահովմանը:Ֆաբրիցիո Ձարկոնեն բարձր է գնահատել ՀՀ կառավարության հանձնառությունը նաև բարձրագույն կրթության և գիտության ոլորտի բարեփոխման հարցում և վերահաստատել Համաշխարհային բանկի պատրաստակամությունը՝ աջակցելու իրականացվող բարեփոխումներին:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան