ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ և «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի նախաձեռնությամբ՝ անցկացվեց «Գրչի և վրձնի վարպետները. Ավետիք Իսահակյան 150 և Մարտիրոս Սարյան 145» հոբելյանական միջոցառումների շարք։ «Ընտանիք» կենտրոնում անցկացվեց «Վարպետը վարպետների քաղաքում» խորագրով սեմինար, նվիրված մեծանուն բանաստեղծ, մտավորական և հասարակական գործիչ Ավետիք Իսահակյանի ծննդյան 150-ամյա հոբելյանին: Սեմինարին մասնակցեցին կենտրոնի սաները, Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանի սովորողները, որոնք հնարավորություն ունեցան նորովի ճանաչելու Իսահակյանի կյանքը, ստեղծագործական աշխարհը և ազգային մտքի զարգացման գործում ունեցած նրա կարևոր դերը։
Սեմինարը վարեց Ավետիք Իսահակյանի տուն-թանգարանի գիտաշխատող՝ Լիլիթ Ավետիսյանն, ով հետաքրքիր պատմություններով, փաստերով և օրինակներով ներկայացրեց Իսահակյանի ստեղծագործական ուղին՝ ընդգծելով նրա տեղն ու նշանակությունը հայ գրականության և մշակույթի մեջ։ Միջոցառումը դարձավ ոչ միայն ճանաչողական, այլև ոգեշնչող հանդիպում երիտասարդների համար՝ խթանելով նրանց գրական հետաքրքրությունները և ստեղծագործական մտածողությունը։
Սեմինարն ամփոփվեց մասնակիցների ասմունքներով ու հարցուպատասխանով:
Հայաստանի գրողների միության Շիրակի մարզային բաժանմունքում կայացավ սեմինար, որը միավորեց գրականությունը, կերպարվեստն ու մանկապատանեկան ստեղծագործ մտքի աշխույժ դրսևորումները։ Սեմինարը վարեց գրականագետ, գրողների միության անդամ Կարինե Մարտիրոսյանն, ով իր մասնագիտական հայացքով և գրական խորագիտությամբ ներկայացրեց Ավետիք Իսահակյանի ստեղծագործության խորքերը, նրա լեզվամտածողության առանձնահատկությունները և հոգևոր արժեքները։ Սեմինարի ընթացքում շեշտվեց նաև Սարյանի աշխարհընկալման գունեղ փիլիսոփայությունը, և թե ինչպես է այն խաչաձևվում Իսահակյանի գրական կերպարների ներաշխարհի հետ։ Իսահակյանի բանաստեղծությունների ասմունքով հանդես եկան կենտրոնի սաները: Սեմինարն ունեցավ ոչ միայն ճանաչողական, այլև դաստիարակչական և ներշնչող նշանակություն՝ նպաստելով գրական մշակույթի փոխանցմանը սերունդների միջև։
ՀՀ ԿԳՄՍՆ Գեղարվեստի պետական ակադեմիայի Գյումրու մասնաճյուղում կայացավ «Հայաստանի և Հարավի գույները և մեր նախնիների անգին ժառանգությունը» խորագրով սեմինար, նվիրված մեծ նկարիչ Մարտիրոս Սարյանի 145-ամյա հոբելյանին։
Միջոցառման շրջանակում «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի դեկորատիվ կիրառական արվեստի խմբակի սաները նախ ծանոթացան ակադեմիայի ուսումնական միջավայրին և ուսանողների ստեղծագործական աշխատանքներին։ Այնուհետև սեմինարը վարեց բուհի արվեստաբան Սահկանուշ Ստեփանյանը, որը ներկայացրեց Մարտիրոս Սարյանի արվեստի առանձնահատկությունները, նրա ստեղծագործություններում Հայաստանի գունային հարստության և արևելյան մշակութային ազդեցությունների արտացոլումը։
Սաները մեծ հետաքրքրությամբ լսեցին արվեստաբանի խոսքը և իրենց տպավորություններում առանձնացրին հատկապես սարյանական գույների կախարդական ուժը և հայրենի բնապատկերների անզուգականությունը։ Հանդիպումը ոչ միայն խորացրեց նրանց գիտելիքները մեծ վարպետի արվեստի վերաբերյալ, այլև ոգեշնչեց սեփական աշխատանքներում ավելի համարձակորեն կիրառել գույները, փորձել նոր արտահայտչական լուծումներ և խորությամբ անդրադառնալ հայկական մշակութային ժառանգությանը։
Սեմինարը դարձավ կարևոր փորձառություն, որն ամրապնդեց սաների կապը ազգային արվեստի ավանդույթների և ժամանակակից ստեղծագործական որոնումների միջև։
«Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի: