Գավառում այսօր տեղի է ունեցել Հայաստանի ազգային պատկերասրահի մասնաճյուղ՝ Հրաչյա Բունիաթյանի անվան պատկերասրահի վերաբացման արարողությունը:
Միջոցառմանը ներկա են եղել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, Գեղարքունիքի մարզպետ Կարեն Սարգսյանը, Հայաստանի ազգային պատկերասրահի տնօրեն Մարինա Հակոբյանը, արվեստասերներ, հյուրեր:
Պատկերասրահի վարած բանակցությունների արդյունքում Գավառի խոշորացված համայնքի ավագանու որոշմամբ Գավառի Կենտրոնական հրապարակ 3 հասցեում հատկացվել է 284,3 քմ զբաղեցնող երկհարկանի տարածք, որում Հայաստանի ազգային պատկերասրահն իր միջոցներով վերանորոգման և արդիականացման աշխատանքներ է իրականացրել:
Մասնաճյուղի վերաբացումն ուղեկցվել է նոր մշակված կրթական ծրագրերով՝ Գավառի գեղարվեստի դպրոցի և Գավառի մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի սաների մասնակցությամբ, ինչպես նաև «Մեղեդի» լարային քառյակի երաժշտական համարներով։
Ողջունելով ներկաներին և շնորհավորելով սպասված իրադարձության առթիվ՝ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը նշել է, որ Գավառն ունի ևս մեկ հրաշալի միջավայր. «Այստեղ ստեղծվել է մի յուրահատուկ մթնոլորտ, որտեղ ուզում ես վերադառնալ, ուսումնասիրել յուրաքանչյուր գործ և մոտենալ ամեն ինչին առանձնահատուկ հետաքրքրությամբ։ Յուրաքանչյուրիս տանը, գուցե, կան նկարներ, որոնք փակցված են պատերին, բայց հենց այստեղ է, որ լույսի, գույնի և թեմայի համադրությամբ ստեղծվում է արվեստին առերեսվելու իսկական միջավայրը»:
ԿԳՄՍ նախարարը վստահություն է հայտնել՝ պատկերասրահը դառնալու է հետաքրքիր վայր ոչ միայն Գավառի բնակիչների և զբոսաշրջիկների, այլև հատկապես երեխաների համար՝ դառնալով մշակութային կրթության կարևոր հարթակ։
«Ուրախ եմ, որ պատկերասրահի վերաբացումը սկսվում է հենց բակից՝ դպրոցականների մասնակցությամբ կրթական ծրագրով, և շարունակվում է այն սրահում, որտեղ յուրաքանչյուր անկյուն մեզ հուշում է նոր բան սովորելու և ստեղծագործելու մասին։ Ունենալ տարածք, որը մշտապես մղում է ստեղծագործելու, նշանակում է՝ մտահղացումը լիովին ստացված է: Հայաստանի ազգային պատկերասրահ՝ Գավառի մասնաճյուղի վերաբացումը կլրացնի և կխթանի այն ջանքերը, որոնք ներդրվել են»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը և հավելել, որ համագործակցության բազմաթիվ առիթներ արդեն իսկ հաստատել են, որ Գավառն ունի ակտիվ մշակութային կյանք և կրթական միջավայր։
ԿԳՄՍ նախարարի խոսքով՝ Հրաչյա Բունիաթյանի անվան պատկերասրահի վերաբացումը հնարավոր չէր լինի առանց տեղական իշխանությունների աջակցության. «Շնորհակալություն եմ հայտնում տրամադրված տարածքի համար, որը, կարծում եմ, լավագույն ընտրությունն է պատկերասրահի համար։ Այն մեծ հնարավորություններ է ընձեռում: Այսուհետ այստեղ հնարավորություն կունենանք ոչ միայն ծանոթանալու Գավառի և Սևանի բնապատկերներին, այլև վերագտնելու մեր մշակութային ինքնությունը»։
Միջոցառման շրջանակում Հայաստանի ազգային պատկերասրահի մասնաճյուղ՝ Հրաչյա Բունիաթյանի անվան պատկերասրահի տնօրեն Ջուլիետա Ղարաբաղցյանը երկարատև, անձնվեր և անբասիր աշխատանքի համար պարգևատրվել է պատվոգրով: ԿԳՄՍ նախարարը շնորհավորել է Ջուլիետա Ղարաբաղցյանին, որը վերջերս նշել է ծննդյան 90-ամյակը՝ շնորհակալություն հայտնելով նվիրված աշխատանքի և նշանակալի ներդրման համար:
Գեղարքունիքի մարզպետ Կարեն Սարգսյանը ևս ողջունել է ներկաներին. «Վստահ եմ, որ պատկերասրահն իր այս ընդարձակ տարածքով նոր համագործակցություններ է ունենալու, նոր տեսքով, նոր դեմքով է հանդես գալու»:
Հայաստանի ազգային պատկերասրահի տնօրեն Մարինա Հակոբյանն ընդգծել է՝ պետական միջոցներով, դրամաշնորհներով ՀԱՊ մասնաճյուղերի և արդիականացման ծրագրի շրջանակում վերանորոգվել է արդեն վեցերորդ մասնաճյուղը՝ Հրաչյա Բունիաթյանի անվան պատկերասրահը: Անդրադառնալով ժամանակավոր ցուցադրություններին՝ Ազգային պատկերասրահի տնօրենը նշել է, որ հայեցակարգային առումով այն անչափ կարևոր է:
«Փոփոխվող ցուցադրության շնորհիվ՝ անհրաժեշտ է ներկայացնել մարզին բնորոշ, կոնկրետ մարզային բնութագրիչը կրող մշակութային շերտ։ Մեր մասնաճյուղերը ոչ միայն գեղարվեստական, մշակութային, այլև կրթական և լուսավորչական խնդիր են լուծում։ Եվ դրա օրինակն է նաև տարբեր դպրոցների սաների ներկայությունը»,- ասել է Մարինա Հակոբյանը՝ շեշտելով, որ հանրակրթական, արվեստի, գեղարվեստի դպրոցների և այլ կրթական օջախների հետ համագործակցությունը լինելու է շարունակական։
Հիմնական հավաքածուից բացի՝ ժամանակավոր ցուցահանդեսների սկզբունքով ֆոնդերից հանրությանն են ներկայացվելու չցուցադրված նմուշներ։ Ժանրաթեմատիկ բազմազանությամբ առանձնացող էքսպոզիցիայի հիմքում Սևանա լիճն ու շրջակա բնությունն են, գյուղական բնակավայրերն ու կենցաղային տեսարանները։
Նշենք, որ քաղաքի մշակութային այս բացառիկ կենտրոնը բացվել է 1991 թ․, ակադեմիկոս Հրաչյա Բունիաթյանի արժեքավոր հավաքածուի հիման վրա։ Շուրջ 40 գեղանկար, գրաֆիկա, քանդակ ներկայացնում են 20-րդ դարի հայկական կերպարվեստի դասականներ, համաշխարհային ճանաչում վայելող Էդգար Շահինի, Եղիշե Թադևոսյանի, Հովհաննես Ալխազյանի, Մարտիրոս Սարյանի, Հակոբ Կոջոյանի, Խաչատուր Եսայանի, Մինաս Ավետիսյանի, Աննա Օստրոումովա-Լեբեդևայի, Գեորգի Վերեյսկու և այլ արվեստագետների գեղարվեստական ժառանգությունը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի: