ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն այսօր ընդունել է Արգենտինայի Հանրապետության Ռոսարիոյի պետական համալսարանի ռեկտոր Ֆրանկո Բարտոլաչիի գլխավորած պատվիրակությանը։
Հանդիպման ընթացքում կողմերը քննարկել են հայագիտական և կրթագիտական ոլորտներում համագործակցության խորացման հնարավորությունները։
Հանդիպմանը մասնակցել են նաև Բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեի նախագահի տեղակալ Մկրտիչ Այվազյանը, Արգենտինայում ՀՀ դեսպան Հովհաննես Վիրաբյանը, Արգենտինայում ՀՀ պատվավոր հյուպատոս Էկտոր Մուրադ Յուսուֆյանը:
Ողջունելով հյուրերին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը կարևորել է Արգենտինայի հետ պատմականորեն ձևավորված բարեկամական հարաբերություններն ու կրթության, գիտության, մշակույթի, սպորտի և երիտասարդության ոլորտներում համագործակցության խորացման մեծ ներուժը:
Նախարարի տեղակալը ներկայացրել է հանրակրթության և բարձրագույն կրթության ոլորտներում ՀՀ-ում ընթացող լայնածավալ բարեփոխումները՝ ընդգծելով, որ Հայաստանը կարևորում է լավագույն փորձի փոխանակումը: Անդրադառնալով բարձրագույն կրթության և գիտության ոլորտում համագործակցության ընդլայնմանը՝ Արթուր Մարտիրոսյանը ներկայացրել է «Ակադեմիական քաղաք» ռազմավարական ծրագիրը՝ որպես ժամանակակից հետազոտական ու նորարարական գործունեությունը երաշխավորող միջավայրի ստեղծում: Արթուր Մարտիրոսյանը տեղեկացրել է՝ Կրթության՝ մինչև 2030 թվականի զարգացման պետական ծրագրով բարձրագույն կրթության և գիտության ոլորտում սահմանված են մի շարք թիրախներ, այդ թվում՝ օտարերկրյա ուսանողների թվի շեշտակի աճ:
Քննարկման հիմնական առանցքում էին նաև «Օտարերկրյա պետություններում հայերենի և հայագիտական առարկաների դասավանդում» ծրագրի շրջանակում իրականացվող նախաձեռնությունները։ Այս համատեքստում ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը կարևորել է Ռոսարիոյի պետական համալսարանում գործող հայագիտական ամբիոնի գործունեությունը։ Նշվել է՝ ծրագրի շնորհիվ կազմակերպվում են հայոց լեզվի դասընթացներ, սեմինարներ և բաց դասեր, որոնցում ներգրավված են ինչպես տեղացի մասնագետներ, այնպես էլ սփյուռքահայ գիտնականներ։
Հանդիպման ընթացքում կարևորվել է նաև միջբուհական համագործակցությունը, մասնավորապես՝ Երևանի պետական և Բրյուսովի պետական համալսարանների սերտ կապերը Ռոսարիոյի պետական համալսարանի հետ։ Քննարկվել են ուսանողների, դասավանդողների և հետազոտողների փոխանակման ծրագրերի, համատեղ գիտաժողովների և կրթագիտական նախաձեռնությունների հեռանկարները։
Արթուր Մարտիրոսյանը տեղեկացրել է, որ 2025 թվականի դեկտեմբերին կկայանա Հայագիտական երկրորդ խորհրդաժողովը, իսկ հոկտեմբերի 20-21-ին Երևանում նախատեսվում է «Ակադեմիական քաղաք․ միջազգային գիտելիքների ֆորում»։
Կողմերը վստահություն են հայտնել, որ Հայաստանի և Արգենտինայի կրթական հաստատությունների միջև համագործակցությունը կշարունակի զարգանալ՝ նպաստելով հայագիտական կրթության տարածմանը և միջբուհական կապերի ամրապնդմանը։ Քննարկվել են նաև համատեղ կրթահետազոտական ծրագրեր իրականացնելու հնարավորությունները, այդ թվում՝ երկկողմ և բազմակողմ ձևաչափով՝ «Էրազմուս+» և «Հորիզոն Եվրոպա» ծրագրերի շրջանակում։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան