Հայ ժողովուրդն աշխարհում մշակութային մի հուշարձան է:
Նրա ապահով պահպանումը պարտքն է ոչ միայն մեր ՝ հայերիս, այլև քաղաքակիրթ մարդկության:
Վազգեն Ա
Հուլիսի 10-ին տեղի ունեցավ Սփյուռքի նախարարության հայրենաճանաչության «Արի տուն-2017» ծրագրի 4-րդ փուլի բացման հանդիսավոր արարողությունը, որին մասնակցեց 156 պատանի և աղջիկ՝ աշխարհի 14 երկրից (Ռուսաստան, Ուկրաինա, Բելառուս, Վրաստան, Իրաք, Սիրիա, ԱՄՆ, Կանադա, Բելգիա, Հունաստան, Ֆրանսիա, Չեխիա, Շվեդիա, Ավստրալիա) և Հյուսիսային Կովկասի տարածաշրջանից:
«Հայրեն այսօր»-ի փոխանցմամբ՝ արդեն հաջորդ օրը՝ հուլիսի 11-ին, Երևանի Եղիշե Չարենցի անվան դպրոցում մեկնարկեց «Արի տուն-2017» ծրագրի չորրորդ փուլի Հայոց լեզվի ուսուցման դասընթացը: Բացման արարողությանը երաժշտության հնչյունների ներքո ողջույնի խոսքով հանդես եկավ Սփյուռքի նախարարության համահայկական ծրագրերի վարչության գիտակրթական ծրագրերի բաժնի պետ Սիրվարդ Համբարյանը՝ ներկայացնելով այս փուլի մասնակից արիտունցիներին:
Սիրվարդ Համբարյանի ողջույնի խոսքից հետո մեկնարկեց Հայոց լեզվի ուսուցման հնգօրյա դասընթացը: Տարբեր երկրներից ժամանած երեխաները՝ ուսուցիչներ՝ Շողիկ Փահլևանյանի, Լուսինե Հայրիյանի, Նարինե Գևորգյանի, Մաքրուհի Գևորգյանի, Գայանե Բարսեղյանի, Լենա Թաթոսյանի, Աիդա Օհանյանի, Սեռա Շահինյանի, Գայանե Բաբլոյանի համբերատար ու ազգանվեր աշխատանքի շնորհիվ՝ սովորեցին հայերեն գրել, կարդալ, ծանոթացան հայ մշակույթին, պատմությանն ու հայի ոգուն:
Հնգօրյա դասընթացը եզրափակվեց փոքրիկ ցերեկույթով, որի ընթացքում հնչեց ոսկեղենիկ մայրենին հայերենով երբևէ չխոսող երեխաների շուրթերից: Հայաստանի հիմնից, Տերունական աղոթքից հետո հնչեց Վազգեն Առաջին կաթողիկոսի խոսքը, առաջին անգամ հայոց այբուբենը հնչեց աղոթքի տեսքով: Ինչպես միշտ, արիտունցիները ներկայացրին իրենց տպավորությունները շարադրություններով, իսկ ցերեկույթին ցուցադրեցին նաև իրենց պատրաստած պաստառները՝ Հայաստանի և «Արի տուն» ծրագրի վերաբերյալ: Դասընթացը եզրափակվեց հայկական երգ ու պարով:
«Արի տուն» ծրագրի ուսուցչական կազմի և իր անունից բարի ճանապարհ և ազգապահպան գործունեություն մաղթեց Եղիշե Չարենցի անվան դպրոցի տնօրեն Անահիտ Խեչումյանը՝ նշելով, որ տաղանդաշատ հային ստեղծագործելու մղող ուժը ամենուրեք հայկական ոգին է:
Նյութի աղբյուրը. «Հայրեն այսօր»
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան