Գրքի երևանյան միջազգային փառատոնն ընդլայնել է իր աշխարհագրությունը. այսօր այն անցկացվում է Գյումրիում:
Միջոցառմանը ներկա են եղել ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը և նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը։
Ողջունելով ներկաներին նախարարն ընդգծել է,որ փառատոնի մարզային այցերը մշակութային ռազմավարական նպատակներից են՝ ուղղված մշակութային կյանքի ապակենտրոնացմանն ու զարգացմանը և մշակութային ստեղծարարության աջակցմանը։
«Մեր նպատակն է ունենալ կրթված և բազմակողմանիորեն զարգացած երիտասարդություն, որը սիրում է կարդալ և մտորել գրականության միջոցով բարձացված հարցերի շուրջ։ Ընթերցանությունն առաջին հերթին օգնում է իրականությունը ճիշտ վերլուծել ու լուծումներ գտնել մեր առջև կանգնած բոլոր խնդիրներին։ Եվ այս համատեքստում գրքի փառատոնը նախևառաջ մեր ու մեր իրականության մասին է։ Առաջին անգամ այն մարզերում կազմակերպելով՝ ակնկալում ենք ստանալ դրական արձագանք առ այն, որ փառատոնը սպասված է մեր յուրաքանչյուր բնակավայրում։
Կարևոր է, որ այստեղ ներկա ուսուցիչներն ու աշակերտներն իրենց հետ առաջին հերթին տանեն գրքի հանդեպ ուշադրությունն ու վերաբերմունքը, որը պետք է շարունակվի նաև հետագա բոլոր օրերին»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը՝ շնորհավորելով ներկաներին տոնի առթիվ։
Փառատոնի շրջանակում տեղի է ունեցել Հովհաննես Գրիգորյանի հուշատախտակի բացում՝ Գյումրի, Ֆուրմանովի փողոց, 4-րդ նրբանցք, տուն 23 հասցեում, ինչպես նաև կայացել են «Բոլորովին ուրիշ աշուն․ Հովհաննես Գրիգորյան-80» խորագրով հոբելյանական ընթերցումներ և զրույցներ։
Միջոցառումների շարքում տեղի են ունեցել նաև գրքերի շնորհանդեսներ, հանդիպումներ գրողների հետ, քննարկումներ, գրքի ցուցահանդես-տոնավաճառ և այլն։
Նշենք, որ սեպտեմբերի 5-7-ը փառատոնը հաջողությամբ անցկացվել է Երևանում՝ ընդգրկելով 50-ից ավելի միջոցառումներ, տասնյակ հրատարակչությունների, հազարավոր ընթերցասերների։
Այդ օրերին մայրաքաղաքը վերածվել էր գրքի իսկական տոնի՝ 40 հազարից ավելի այցելու, 18 հազարից ավելի վաճառված գիրք, գրական քննարկումներ, շնորհանդեսներ, պոեզիա և բազմազան այլ միջոցառումներ։ Իսկ հոկտեմբերի 4-ին փառատոնը կանցկացվի Կապանում։
Փառատոնի հիմնադիրը ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունն է,հովանավորը ` Երևանի քաղաքապետարանը:
Փառատոնն իրականացնում են Եղիշե Չարենցի անվան գրականության և արվեստի թանգարանը և «Գրքի փառատոն» կրթամշակութային հասարակական կազմակերպությունը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան