ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Միջոցառում Բերդի պետական քոլեջում

Հոկտեմբերի 3, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Բերդի պետական քոլեջում 2016 թ.ապրիլից գործում է ՍՔԱՅ երիտասարդական ակումբը, որի նպատակն է երիտասարդների մոտ ձևավորել առաջնորդության, քաղաքացիական, ձեռներեցության և այլ կարողություններ: Ակումբն ավարտելով իր ուսումնառության առաջին փուլը, մշակեց ու նախաձեռնեց իր համայնքային նախագիծը «Մտքի ու ֆիզիկական կրթությունն առաջնային է» անվամբ: Ծրագիրը բաղկացած էր երկու մասից՝ ինտելեկտուալ ներքոլեջային միջոցառումից և հաստատության մարզական փոքր տարածքի մասնակի վերանորոգումից: Ծրագրի նպատակն է աշխուժացնել քոլեջի ուսանողության առօրյան՝ ինտելեկտուալ մրցույթի միջոցով և բարեկարգել քոլեջի հարակից տարածքը ֆիզկուլտուրայի դասաժամերը պատշաճ անցկացնելու համար: Ինտելեկտուալ խաղին, որն կոչվում էր «Փորձիր մտքիդ ուժը», մասնակցում էին հաստատության տարբեր բաժինների ուսանողներից կազմված խմբեր: Խաղն բաղկացած էր 4 փուլից, որոնք ընդգրկում էին հարցեր ամենաբազմազան ոլորտներից՝ գիտություն, մշակույթ և այլն: Բոլոր մասնակիցները ստացան շնորհակալագրեր ու հուշանվերներ: Իսկ ուսանողների ֆիզիկական կրթությանն աջակցելու նպատակով քոլեջի բակում տեղադրվելու է պտտաձող, հանդիսատեսի համար նստարաններ: Ժյուրիի նախագահ, քոլեջի տնօրեն Լ.Գրիգորյանը կարևորելով ակումբի գործունեությունը, նշեց, որ նմանօրինակ ծրագրերը նպաստում են ուսանողների ուսումնառությունն ավելի հետաքրքիր դարձնելուն և ընդլյանելու յուրաքանչյուրի մտահորիզոնը: Իսկ ակումբի անդամ, քոլեջի 3 -րդ կուրսի ուսանող Վարդգես Մելքումյանը նշեց հետևյալ. «Ծրագիրն հնարավորություն է տալիս, որ իրականան երիտասարդների երազանքներն ու ուրվագծել բարեկեցիկ ապագայի ճանապարհները, քաջալերում սեփական մտքերն իրագործելու և կարևորեն իրենց»: Ծրագիրն իրականացվեց քոլեջի տնօրենության հետ համագործակցությամբ: Նախագիծը հետագայում կխթանի ուսանողների շրջանում հետաքրքիր ու օգտակար նախաձեռնությունների կազմակերպմանը և նրանց միջև, ինչպես նաև ակումբն ունեցավ իր առաջին ներդրումը քոլեջի մարզա-կրթական կյանքի աշխուժացման գործում: Ծրագրին աջակցել է քոլեջի տնօրենությունը (տնօրեն՝ Լյովա Գրիգորյան):

ՍՔԱՅ ակումբն ստեղծվել է Վորլդ Վիժին Հայաստան միջազգային կազմակերպության աջակցությամբ:
ՎՎՀ Իջևանի գրասենյակ

  • Ժողովրդական խոսքի անմահ մշակը. քարտեզագրելով Հ. Թումանյանի ուղին

    Այս թեման, որն  նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի: