Բերդի պետական քոլեջում 2016 թ.ապրիլից գործում է ՍՔԱՅ երիտասարդական ակումբը, որի նպատակն է երիտասարդների մոտ ձևավորել առաջնորդության, քաղաքացիական, ձեռներեցության և այլ կարողություններ: Ակումբն ավարտելով իր ուսումնառության առաջին փուլը, մշակեց ու նախաձեռնեց իր համայնքային նախագիծը «Մտքի ու ֆիզիկական կրթությունն առաջնային է» անվամբ: Ծրագիրը բաղկացած էր երկու մասից՝ ինտելեկտուալ ներքոլեջային միջոցառումից և հաստատության մարզական փոքր տարածքի մասնակի վերանորոգումից: Ծրագրի նպատակն է աշխուժացնել քոլեջի ուսանողության առօրյան՝ ինտելեկտուալ մրցույթի միջոցով և բարեկարգել քոլեջի հարակից տարածքը ֆիզկուլտուրայի դասաժամերը պատշաճ անցկացնելու համար: Ինտելեկտուալ խաղին, որն կոչվում էր «Փորձիր մտքիդ ուժը», մասնակցում էին հաստատության տարբեր բաժինների ուսանողներից կազմված խմբեր: Խաղն բաղկացած էր 4 փուլից, որոնք ընդգրկում էին հարցեր ամենաբազմազան ոլորտներից՝ գիտություն, մշակույթ և այլն: Բոլոր մասնակիցները ստացան շնորհակալագրեր ու հուշանվերներ: Իսկ ուսանողների ֆիզիկական կրթությանն աջակցելու նպատակով քոլեջի բակում տեղադրվելու է պտտաձող, հանդիսատեսի համար նստարաններ: Ժյուրիի նախագահ, քոլեջի տնօրեն Լ.Գրիգորյանը կարևորելով ակումբի գործունեությունը, նշեց, որ նմանօրինակ ծրագրերը նպաստում են ուսանողների ուսումնառությունն ավելի հետաքրքիր դարձնելուն և ընդլյանելու յուրաքանչյուրի մտահորիզոնը: Իսկ ակումբի անդամ, քոլեջի 3 -րդ կուրսի ուսանող Վարդգես Մելքումյանը նշեց հետևյալ. «Ծրագիրն հնարավորություն է տալիս, որ իրականան երիտասարդների երազանքներն ու ուրվագծել բարեկեցիկ ապագայի ճանապարհները, քաջալերում սեփական մտքերն իրագործելու և կարևորեն իրենց»: Ծրագիրն իրականացվեց քոլեջի տնօրենության հետ համագործակցությամբ: Նախագիծը հետագայում կխթանի ուսանողների շրջանում հետաքրքիր ու օգտակար նախաձեռնությունների կազմակերպմանը և նրանց միջև, ինչպես նաև ակումբն ունեցավ իր առաջին ներդրումը քոլեջի մարզա-կրթական կյանքի աշխուժացման գործում: Ծրագրին աջակցել է քոլեջի տնօրենությունը (տնօրեն՝ Լյովա Գրիգորյան):
ՍՔԱՅ ակումբն ստեղծվել է Վորլդ Վիժին Հայաստան միջազգային կազմակերպության աջակցությամբ:
ՎՎՀ Իջևանի գրասենյակ
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ