ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն այսօր ներկա է եղել ԵՊՀ կենսաբանության ֆակուլտետի 90-ամյակի և ԵՊՀ կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտի 10-ամյակի միջոցառմանը:
Կենսաբանության ֆակուլտետի նախաձեռնությամբ ԵՊՀ-ում մեկնարկել է նաև «Կենսաբանական գիտություններ և բնապահպանական լուծումներ՝ հանուն կայուն զարգացման նպատակների» խորագրով միջազգային գիտաժողովը՝ նվիրված վերոնշյալ հոբելյաններին:
Միջոցառմանը ներկա են եղել ՀՀ վարչապետի խորհրդական Վահրամ Դումանյանը, Բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեի նախագահ Սարգիս Հայոցյանը, ԵՊՀ ռեկտոր Հովհաննես Հովհաննիսյանը, գործադիր մարմինների, միջազգային տարբեր կառույցների, պրոֆեսորադասախոսական կազմի ներկայացուցիչներ, ուսանողներ:
ԿԳՄՍ նախարարը շնորհավորել է ներկաներին հոբելյանների առիթով՝ ընդգծելով, որ այն նշանավորվում է միջազգային գիտաժողովի անցկացմամբ. «Այս միջոցառումը բոլորիս համախմբել է մի հարթակում, որտեղ պատրաստվում ենք քննարկել մեր ժամանակի ամենակարևոր խնդիրները և դրանց լուծմանը միտված ջանքերը։ Սա լավագույն վկայությունն է այն ձեռքբերումների, որոնք արձանագրում է ֆակուլտետն իր գործունեության ընթացքում: Թերևս չափազանցություն չի լինի ասել, որ կենսաբանական գիտությունների կրթական և հետազոտական ծրագրերի շրջանակում իրականացվող աշխատանքը մեր ամենաակտիվ գործող ուղղություններից է, և դա տեսանելի է գիտական հրապարակումներում, լաբորատորիաներում իրականացվող աշխատանքներում, ինչպես նաև կրթական գործընթացի ցուցանիշներում, որոնք վկայում են տարեցտարի այս ուղղությունների նկատմամբ աճող հետաքրքրության մասին: Այն տեսանելի է նաև իր միջազգային մասնակցությամբ. այսօր ֆակուլտետը հյուրընկալում է արտերկրի տարբեր հետազոտողների և ուսանողների, որոնք մաս են կազմում թե՛ կրթական, թե՛ հետազոտական գործընթացի։ Սա է ժամանակակից բարձրագույն կրթությունը ու հետազոտությունը, և երբ խոսում ենք այդ գործունեության մասին, առաջին հերթին նկատի ունենք միջազգային մրցունակությունը, որը մեր աշխատանքը դարձնում է չափելի և տեսանելի ոչ միայն Հայաստանի ներսում, այլ նաև մեր երկրից դուրս: Կարծում եմ, որ կենսաբանության ֆակուլտետի օրինակն այս իմաստով ուղենշային է: Ուրախ եմ նաև, որ այս խոսակցությունն ունենում ենք «Բարձրագույն կրթության և գիտության մասին» նոր օրենքի համատեքստում, ինչի կապակցությամբ ուզում եմ շնորհավորել բոլորիս, որովհետև այս օրենքը բոլորովին նոր հնարավորություններ է բացում առաջին հերթին հենց այսպիսի գործունեության համար՝ միջազգայնացման, որակական նոր չափանիշների հաստատման և բազմաթիվ այլ ուղղություններով»,-նշել է նախարարը՝ հույս հայտնելով, որ բուհերը կօգտվեն բոլոր այդ հնարավորություններից:
ժաննա Անդրեասյանն անդրադարձել է նաև կենսաբանության ֆակուլտետում ձևավորված ենթակառուցվածքներին, որոնք, նախարարի խոսքով, իրոք տպավորիչ են: «Ֆակուլտետում այսօր ունենք մի միջավայր, որը միջազգային առումով մրցունակ է առկա սարքավորումներով և հետազոտական ներուժով, և վստահ եմ, որ այն կծառայի նաև ի նպաստ մեր երկրի զարգացման: Մեր շատ կարևոր որոշումներ կախված են հետազոտողների, գիտնականների, դասախոսների քննարկումներից, և հուսով եմ, որ համաժողովի արդյունքում կունենանք նաև առաջարկությունների մի շարք, որոնք մեր համապատասխան մարմինները կդիտարկեն մշակվող հետագա քաղաքականությունների շրջանակում»,-շեշտել է նախարարը:
Արդյունավետ գիտական գործունեության, ԵՊՀ կենսաբանության ֆակուլտետում և Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտում կատարված մեծածավալ աշխատանքներում զգալի ներդրման համար, ինչպես նաև ԵՊՀ կենսաբանության ֆակուլտետի 90-ամյա և Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտի 10-ամյա հոբելյանների կապակցությամբ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի, սպորտի նախարարության ոսկե մեդալով է պարգևատրվել Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտի տնօրեն, կենսաբանական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր Կարեն Արմենի Թռչունյանը: ԿԳՄՍՆ ոսկե մեդալով է պարգևատրվել նաև ԵՊՀ կենսաբանության ֆակուլտետի դեկան Կարեն Արամայիսի Ղազարյանը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի: