ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Քննարկվել է «Ակադեմիական քաղաք» ծրագրի քաղաքաշինական զարգացման ռազմավարական շրջանակը

Սեպտեմբերի 20, 2025
Լուրեր կազմակերպություններից

«Ակադեմիական քաղաք» հիմնադրամը կազմակերպել է աշխատանքային հանդիպում, որի ընթացքում գերմանական RSUP (Rabe Strategic Urban Planning) ընկերության գործադիր տնօրեն Յոհան Ռաբեն ներկայացրել է սկադեմիական քաղաքի քաղաքաշինական զարգացման ռազմավարական շրջանակի մշակման արդյունքները։

Հանդիպմանը ներկա են եղել ՀՀ վարչապետի աշխատակազմի ղեկավար Արայիկ Հարությունյանը, ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, Կադաստրի կոմիտեի ղեկավար Սուրեն Թովմասյանը և Բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեի նախագահ Սարգիս Հայոցյանը։

Ներկայացնելով ակադեմիական քաղաքի քաղաքաշինական զարգացման ռազմավարական շրջանակի առանցքային դրույթները՝ Յոհան Ռաբեն նշել է, որ վերջինիս մշակման աշխատանքները սկսվել են դեռևս 2024 թ․ հոկտեմբերին՝ հիմք ընդունելով «Ջիէմփի» ընկերության նախագծած գլխավոր հատակագծի հայեցակարգը:

Այս ընթացքում կազմակերպության ներկայացուցիչներն աշխատանքային այցեր են կատարել Հայաստան անհրաժեշտ տվյալների հավաքագրման նպատակով։ Նրանք նաև աշխատանքային հանդիպումներ են ունեցել պետական և մասնավոր 50-ից ավելի կազմակերպությունների, գիտակրթական հաստատությունների, տեխնոլոգիական ընկերությունների, հասարակական կազմակերպությունների ներկայացուցիչների հետ: Ծրագրի շրջանակում հարցումներ են անցկացվել ակադեմիական համայնքի ավելի քան 3000 ներկայացուցիչների շրջանում՝ ստեղծելով ուսումնասիրվող շրջանակին առնչվող տվյալների շուրջ 2300 հավաքածու:

Շահագրգիռ կողմերի հետ լայնածավալ խորհրդակցությունների և հավաքագրված տվյալների վերլուծության արդյունքում գերմանական ընկերությունը մշակել է «Ակադեմիական քաղաք» ծրագրի փուլային իրականացման ճանապարհային քարտեզը՝ 7 ուղղություններով (կառավարման, տնտեսական, գործառնական, իրավական, տեխնիկական, բնապահպանական, անվտանգային): Վերլուծության արդյունքում ռիսկերի կանխմանը վերաբերող առաջարկներ են մշակվել՝ քաղաքի կառավարման գլոբալ հիմնահարցերից մինչև բնակիչների առօրյա գործունեությանն առնչվող հարցեր:

Գերմանական RSUP (Rabe Strategic Urban Planning) ընկերության գործադիր տնօրեն Յոհան Ռաբեի հավաստմամբ՝ ամենաառանցքային միտքը, որով առաջնորդվել է շրջանակի մշակման և շահագրգիռ կողմերի հետ քննարկումների ընթացքում, այն է, որ ակադեմիական քաղաքը պարզապես շինարարական նախագիծ չէ և կառուցվող ենթակառուցվածքների համախումբ, այլ առաջին հերթին հանրապետական մակարդակի համակարգաստեղծ նախաձեռնություն, որն արտացոլում է կրթական լիովին նոր համակարգի ձևավորումը։

Նա համոզմունք է հայտնել, որ նախագծի իրականացման առաջին փուլում ակադեմիական քաղաքի ընձեռած հնարավորություններից և ենթակառուցվածքներից կկարողանան օգտվել ոչ միայն ուսանողական և ակադեմիական համայնքները, այլև մասնավոր տեխնոլոգիական և նորարարական ընկերությունները, ինչպես նաև հասարակության լայն շրջանակները։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան