«Ակադեմիական քաղաք» հիմնադրամը կազմակերպել է աշխատանքային հանդիպում, որի ընթացքում գերմանական RSUP (Rabe Strategic Urban Planning) ընկերության գործադիր տնօրեն Յոհան Ռաբեն ներկայացրել է սկադեմիական քաղաքի քաղաքաշինական զարգացման ռազմավարական շրջանակի մշակման արդյունքները։
Հանդիպմանը ներկա են եղել ՀՀ վարչապետի աշխատակազմի ղեկավար Արայիկ Հարությունյանը, ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, Կադաստրի կոմիտեի ղեկավար Սուրեն Թովմասյանը և Բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեի նախագահ Սարգիս Հայոցյանը։
Ներկայացնելով ակադեմիական քաղաքի քաղաքաշինական զարգացման ռազմավարական շրջանակի առանցքային դրույթները՝ Յոհան Ռաբեն նշել է, որ վերջինիս մշակման աշխատանքները սկսվել են դեռևս 2024 թ․ հոկտեմբերին՝ հիմք ընդունելով «Ջիէմփի» ընկերության նախագծած գլխավոր հատակագծի հայեցակարգը:
Այս ընթացքում կազմակերպության ներկայացուցիչներն աշխատանքային այցեր են կատարել Հայաստան անհրաժեշտ տվյալների հավաքագրման նպատակով։ Նրանք նաև աշխատանքային հանդիպումներ են ունեցել պետական և մասնավոր 50-ից ավելի կազմակերպությունների, գիտակրթական հաստատությունների, տեխնոլոգիական ընկերությունների, հասարակական կազմակերպությունների ներկայացուցիչների հետ: Ծրագրի շրջանակում հարցումներ են անցկացվել ակադեմիական համայնքի ավելի քան 3000 ներկայացուցիչների շրջանում՝ ստեղծելով ուսումնասիրվող շրջանակին առնչվող տվյալների շուրջ 2300 հավաքածու:
Շահագրգիռ կողմերի հետ լայնածավալ խորհրդակցությունների և հավաքագրված տվյալների վերլուծության արդյունքում գերմանական ընկերությունը մշակել է «Ակադեմիական քաղաք» ծրագրի փուլային իրականացման ճանապարհային քարտեզը՝ 7 ուղղություններով (կառավարման, տնտեսական, գործառնական, իրավական, տեխնիկական, բնապահպանական, անվտանգային): Վերլուծության արդյունքում ռիսկերի կանխմանը վերաբերող առաջարկներ են մշակվել՝ քաղաքի կառավարման գլոբալ հիմնահարցերից մինչև բնակիչների առօրյա գործունեությանն առնչվող հարցեր:
Գերմանական RSUP (Rabe Strategic Urban Planning) ընկերության գործադիր տնօրեն Յոհան Ռաբեի հավաստմամբ՝ ամենաառանցքային միտքը, որով առաջնորդվել է շրջանակի մշակման և շահագրգիռ կողմերի հետ քննարկումների ընթացքում, այն է, որ ակադեմիական քաղաքը պարզապես շինարարական նախագիծ չէ և կառուցվող ենթակառուցվածքների համախումբ, այլ առաջին հերթին հանրապետական մակարդակի համակարգաստեղծ նախաձեռնություն, որն արտացոլում է կրթական լիովին նոր համակարգի ձևավորումը։
Նա համոզմունք է հայտնել, որ նախագծի իրականացման առաջին փուլում ակադեմիական քաղաքի ընձեռած հնարավորություններից և ենթակառուցվածքներից կկարողանան օգտվել ոչ միայն ուսանողական և ակադեմիական համայնքները, այլև մասնավոր տեխնոլոգիական և նորարարական ընկերությունները, ինչպես նաև հասարակության լայն շրջանակները։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան