ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Վաղարշապատում կկառուցվի սպորտային նոր համալիր, որտեղ կգործեն ֆուտբոլային մարզադաշտ, սպորտային բազա և ֆուտբոլային ակադեմիա

Սեպտեմբերի 18, 2025
Սպորտային լուրեր

ՀՀ կառավարության այսօրվա նիստում քննարկվել և հավանության է արժանացել Վաղարշապատի մարզադաշտի և ֆուտբոլային ակադեմիայի ենթակառուցվածքների զարգացման ներդրումային ծրագիրը:

Ծրագրի շրջանակում հաստատվել է «Իմեջին Երևան» ՍՊԸ-ին ուղղակի վաճառքի ձևով հողամասի օտարման մասին նախագիծը:

ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, զեկուցելով հարցը, նշել է, որ նախագիծն ամբողջությամբ բխում է ՀՀ ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի ոլորտների 2024-2030 թվականների զարգացման ռազմավարությունից, որտեղ ամրագրված է նաև ֆուտբոլի զարգացման ուղղությամբ հստակ քայլեր ձեռնարկելու պահանջը: Նախարարը հատկապես կարևորել է այն հանգամանքը, որ սպորտային ենթակառուցվածքների ստեղծման ուղղությամբ, բացի պետության կողմից կատարվող ներդրումներից, նկատելի է նաև մասնավոր հատվածի հետաքրքրվածությունը:

«Նախագծով նախատեսվում է հաստատել «Նոա» ֆուտբոլային ակումբը ներկայացնող «Իմեջին Երևան» ընկերության կողմից ներկայացված Վաղարշապատի մարզադաշտի և ֆուտբոլային ակադեմիայի ենթակառուցվածքների զարգացման՝ ավելի քան 7 միլիարդ դրամ արժեքով ներդրումային ծրագիրը: Դրա շրջանակում նախատեսվում է Արմավիրի մարզի Վաղարշապատ համայնքի Էջմիածին քաղաքի վարչական սահմաններում արդեն իսկ ընկերության սեփականությունը հանդիսացող 5.5 հեկտար մակերես զբաղեցնող հողամասում, ինչպես նաև համայնքին պատկանող և այս որոշմամբ ուղղակի վաճառքով օտարվող 23.8 հեկտար մակերեսով հողամասում զարգացնել նոր ենթակառուցվածքներ։ Ընկերության սեփականությունը հանդիսացող հողամասը նախկինում եղել է Վաղարշապատի ֆուտբոլի ակադեմիան»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը:

Մասնավորապես՝ նախատեսվում է ունենալ նոր ենթակառուցվածքներով ու մարզական գույքով հագեցած, ժամանակակից միջազգային չափանիշներին համապատասխանող սպորտային համալիր, որտեղ կգործեն ֆուտբոլային մարզադաշտ, սպորտային բազա և ֆուտբոլային ակադեմիա։

Ներդրումային ծրագիրը նախատեսվում է իրականացնել երկու փուլով՝ մինչև 2030 թվականը: Նախատեսվում է վերակառուցել, արդիականացնել Վաղարշապատի ֆուտբոլի ակադեմիան՝ այն համապատասխանեցնելով միջազգային լավագույն չափորոշիչներին։

«Ֆուտբոլային ակադեմիայի ստեղծումը հարակից բնակավայրերի երեխաներին հնարավորություն կտա ներգրավվել մանկապատանեկան սպորտում: Ընկերության կողմից միջազգային մասնագետների ներգրավումը մանկապատանեկան ֆուտբոլային կրթության որակական նոր չափանիշ է սահմանելու: Ներդրումային ծրագրի իրագործման փուլում նախատեսվում է ստեղծել լրացուցիչ 100 աշխատատեղ՝ միջինում 380.000 ՀՀ դրամ աշխատավարձով: Նախագծային թիմի ընտրության նպատակով դիտարկվել են ֆուտբոլային ենթակառուցվածքների նախագծման հարուստ փորձ ունեցող ճարտարապետական ընկերություններ, օրինակ՝ Մեծ Բրիտանիայից (Populous) և Գերմանիայից (GMP), ինչի արդյունքում մեր երկիրը նաև միջազգային մրցաշարեր անցկացնելու ավելի լայն հնարավորություններ կունենա»,- ասել է նախարարը։

Նա նաև տեղեկացրել է՝ Հայաստանի և Վրաստանի ֆուտբոլի ֆեդերացիաները 2029 թվականի աշխարհի մինչև 20 տարեկանների առաջնությունը երկու երկրներում հյուրընկալելու համատեղ հայտ են ներկայացրել, որի շրջանակում պետությունը ենթակառուցվածքների զարգացման հստակ քաղաքականություն է վարում: Մասնավորապես՝ հունգարական նախագծող մասնագիտացված ընկերության հետ իրականացվում է Վանաձորի մարզադաշտի նախագիծը, ըստ որի՝ ստեղծվելու է ՈՒԵՖԱ-ի չորրորդ դասի մարզադաշտ՝ հյուրընկալելու միջազգային մակարդակի խաղերը:

«Ունենք պայմանավորվածություն, որ այս նախագծային աշխատանքից հետո կքննարկենք այլ տարածքներում ևս այդ նախագիծը տեղակապելու հնարավորությունը, որպեսզի ևս մեկ նմանատիպ մարզադաշտ ունենանք»,- հավելել է նախարարը։ Անդրադառնալով ակադեմիական քաղաքում ազգային մարզադաշտի կառուցմանը՝ նա ընդգծել է, որ լուրջ ներդրումային հետաքրքրվածություն կա. առաջիկայում նախագծային հստակեցումներ կլինեն:

Թեմայի շրջանակում Ժաննա Անդրեասյանը նաև նշել է, որ սպորտային ենթակառուցվածքները հանդիսանում են նաև դպրոցաշինության գործընթացի պարտադիր բաղադրիչը:

«Նորակառույց բոլոր դպրոցներում, տարածքի հնարավորության դեպքում, անպայման նախատեսվում են ֆուտբոլային դաշտեր»,- ասել է նախարարը՝ ընդգծելով ֆուտբոլի նկատմամբ երեխաների շրջանում հետաքրքրության աճի կարևորությունը:

Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը կարևորել է նախագծի իրագործումը՝ շեշտելով, որ ՀՀ բոլոր համայնքներում ֆուտբոլային դաշտեր ունենալու և մարզաձևը խրախուսելու նպատակով պետությունը համապատասխան աշխատանքներ է իրականացնում տարբեր բնակավայրերում:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան