ՀՀ կառավարության այսօրվա նիստում քննարկվել և հավանության է արժանացել Վաղարշապատի մարզադաշտի և ֆուտբոլային ակադեմիայի ենթակառուցվածքների զարգացման ներդրումային ծրագիրը:
Ծրագրի շրջանակում հաստատվել է «Իմեջին Երևան» ՍՊԸ-ին ուղղակի վաճառքի ձևով հողամասի օտարման մասին նախագիծը:
ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, զեկուցելով հարցը, նշել է, որ նախագիծն ամբողջությամբ բխում է ՀՀ ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի ոլորտների 2024-2030 թվականների զարգացման ռազմավարությունից, որտեղ ամրագրված է նաև ֆուտբոլի զարգացման ուղղությամբ հստակ քայլեր ձեռնարկելու պահանջը: Նախարարը հատկապես կարևորել է այն հանգամանքը, որ սպորտային ենթակառուցվածքների ստեղծման ուղղությամբ, բացի պետության կողմից կատարվող ներդրումներից, նկատելի է նաև մասնավոր հատվածի հետաքրքրվածությունը:
«Նախագծով նախատեսվում է հաստատել «Նոա» ֆուտբոլային ակումբը ներկայացնող «Իմեջին Երևան» ընկերության կողմից ներկայացված Վաղարշապատի մարզադաշտի և ֆուտբոլային ակադեմիայի ենթակառուցվածքների զարգացման՝ ավելի քան 7 միլիարդ դրամ արժեքով ներդրումային ծրագիրը: Դրա շրջանակում նախատեսվում է Արմավիրի մարզի Վաղարշապատ համայնքի Էջմիածին քաղաքի վարչական սահմաններում արդեն իսկ ընկերության սեփականությունը հանդիսացող 5.5 հեկտար մակերես զբաղեցնող հողամասում, ինչպես նաև համայնքին պատկանող և այս որոշմամբ ուղղակի վաճառքով օտարվող 23.8 հեկտար մակերեսով հողամասում զարգացնել նոր ենթակառուցվածքներ։ Ընկերության սեփականությունը հանդիսացող հողամասը նախկինում եղել է Վաղարշապատի ֆուտբոլի ակադեմիան»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը:
Մասնավորապես՝ նախատեսվում է ունենալ նոր ենթակառուցվածքներով ու մարզական գույքով հագեցած, ժամանակակից միջազգային չափանիշներին համապատասխանող սպորտային համալիր, որտեղ կգործեն ֆուտբոլային մարզադաշտ, սպորտային բազա և ֆուտբոլային ակադեմիա։
Ներդրումային ծրագիրը նախատեսվում է իրականացնել երկու փուլով՝ մինչև 2030 թվականը: Նախատեսվում է վերակառուցել, արդիականացնել Վաղարշապատի ֆուտբոլի ակադեմիան՝ այն համապատասխանեցնելով միջազգային լավագույն չափորոշիչներին։
«Ֆուտբոլային ակադեմիայի ստեղծումը հարակից բնակավայրերի երեխաներին հնարավորություն կտա ներգրավվել մանկապատանեկան սպորտում: Ընկերության կողմից միջազգային մասնագետների ներգրավումը մանկապատանեկան ֆուտբոլային կրթության որակական նոր չափանիշ է սահմանելու: Ներդրումային ծրագրի իրագործման փուլում նախատեսվում է ստեղծել լրացուցիչ 100 աշխատատեղ՝ միջինում 380.000 ՀՀ դրամ աշխատավարձով: Նախագծային թիմի ընտրության նպատակով դիտարկվել են ֆուտբոլային ենթակառուցվածքների նախագծման հարուստ փորձ ունեցող ճարտարապետական ընկերություններ, օրինակ՝ Մեծ Բրիտանիայից (Populous) և Գերմանիայից (GMP), ինչի արդյունքում մեր երկիրը նաև միջազգային մրցաշարեր անցկացնելու ավելի լայն հնարավորություններ կունենա»,- ասել է նախարարը։
Նա նաև տեղեկացրել է՝ Հայաստանի և Վրաստանի ֆուտբոլի ֆեդերացիաները 2029 թվականի աշխարհի մինչև 20 տարեկանների առաջնությունը երկու երկրներում հյուրընկալելու համատեղ հայտ են ներկայացրել, որի շրջանակում պետությունը ենթակառուցվածքների զարգացման հստակ քաղաքականություն է վարում: Մասնավորապես՝ հունգարական նախագծող մասնագիտացված ընկերության հետ իրականացվում է Վանաձորի մարզադաշտի նախագիծը, ըստ որի՝ ստեղծվելու է ՈՒԵՖԱ-ի չորրորդ դասի մարզադաշտ՝ հյուրընկալելու միջազգային մակարդակի խաղերը:
«Ունենք պայմանավորվածություն, որ այս նախագծային աշխատանքից հետո կքննարկենք այլ տարածքներում ևս այդ նախագիծը տեղակապելու հնարավորությունը, որպեսզի ևս մեկ նմանատիպ մարզադաշտ ունենանք»,- հավելել է նախարարը։ Անդրադառնալով ակադեմիական քաղաքում ազգային մարզադաշտի կառուցմանը՝ նա ընդգծել է, որ լուրջ ներդրումային հետաքրքրվածություն կա. առաջիկայում նախագծային հստակեցումներ կլինեն:
Թեմայի շրջանակում Ժաննա Անդրեասյանը նաև նշել է, որ սպորտային ենթակառուցվածքները հանդիսանում են նաև դպրոցաշինության գործընթացի պարտադիր բաղադրիչը:
«Նորակառույց բոլոր դպրոցներում, տարածքի հնարավորության դեպքում, անպայման նախատեսվում են ֆուտբոլային դաշտեր»,- ասել է նախարարը՝ ընդգծելով ֆուտբոլի նկատմամբ երեխաների շրջանում հետաքրքրության աճի կարևորությունը:
Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը կարևորել է նախագծի իրագործումը՝ շեշտելով, որ ՀՀ բոլոր համայնքներում ֆուտբոլային դաշտեր ունենալու և մարզաձևը խրախուսելու նպատակով պետությունը համապատասխան աշխատանքներ է իրականացնում տարբեր բնակավայրերում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան