ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարիտիրոսյանը ներկա է եղել Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանի՝ 2025 թ․ շրջանավարտների դիպլոմների հանձնման հանդիսավոր արարողությանը:
Արթուր Մարտիրոսյանը շնորհավորել է շրջանավարտներին՝ հույս հայտնելով, որ ձեռք բերած գիտելիքները և հմտությունները լավագույնս կծառայեն հետագա մասնագիտական կամ գիտական արդյունավետ գործունեությանը՝ ի նպաստ պետության, համայնքի և հասարակության։
Նա շնորհավորել է նաև բուհի հիմնադրման 25-ամյակի առիթով՝ ընդգծելով, որ Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանն արդեն դարձել է Հայաստան-Ֆրանսիա միջպետական համագործակցության և երկու ժողովուրդների միջև շփումների զարգացման կարևոր հարթակ:
«Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանը շարունակում է մնալ բարձրագույն կրթության և գիտության ոլորտներում ԿԳՄՍ նախարարության նախաձեռնած բարեփոխումների ակտիվ մասնակիցը և գործընկերը՝ նպաստելով Հայաստանում միջազգային չափանիշներին համապատասխանող որակյալ կրթական համակարգի ձևավորմանը»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը՝ նշելով, որ պետության առաջնահերթություններից են մատուցվող կրթական ծառայությունների միջազգային մրցունակության խթանումը, կրթության բովանդակության արդիականացումը, ինչպես նաև բուհերում ուսումնական գործընթացի, հետազոտության և արտադրության միջև ցանցային սերտ համագործակցության ապահովումը։
Անդրադառնալով ձեռքբերումներին՝ նախարարի տեղակալն առանձնակի շեշտել է տարեսկզբին Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանի և Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանի միջև ստորագրված հուշագիրը, որի նպատակն է բարձրացնել ՀՀ-ում ագրարային ոլորտի կրթության որակն ու միջազգային մրցունակությունը։
Արարողությանը ներկա են եղել Ֆրանսիայի դեսպանության համագործակցության և մշակութային գործունեության հարցերով խորհրդական Քսավիե Ռիշարը, ֆրանկոֆոն երկրների դեսպաններ, ՀՖՀՀ-ի դասախոսական և վարչական անձնակազմի ներկայացուցիչներ, համալսարանի գործընկեր կառույցների անդամներ:
Բակալավրի և մագիստրոսի կրթական ծրագրերով Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանն այս տարի ունի 450-ից ավելի շրջանավարտ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան